2014-02-17

日本中部、北陸、關西11天自由行回歸

~*戰利品一覽*~


11天自由行終於結束,安全回家!!
由於冬天衣服厚,買的東西不及上一回多(Blog)
而且在非Sale的日子購物意慾較低...每次都有買手袋,這次沒有...
 不過總支出卻是最高的一次,在只有一張巴士Pass適合的情況下,
大部分都要買單程,單是國內交通費兩人已經要$5000,
別人說遊玩中部北陸的交通費是最貴一點也沒錯,幸好在日元見七的日子才去... 


另外如果各位有留意新聞,大概會聽到一連串有關日本暴風雪的新聞,
交通大混亂,也有Blog/Facebook友關心我們行程有沒有受到影響,
由於我們不是在關東地區,最大影響只有兩個,
第一,第九天原定早上從下呂溫泉濃飛巴士下午1點到名古屋
怎料早上刮暴風雪,結果1點50分才到達,只晚了50分鐘很幸運吧,
昨天二妹身處東北的八戶,坐了五小時新幹線才能回到東京!! 一倍時間!!
有Facebook's Page友告訴我,他們13號出發東北,不知道如何情況...?
第二個影響在同一天發生,當天名古屋下雨雪,結果取消晚上一個點燈行程。


總結日本這場暴風雪,對行程沒有什麼大影響,巴士延誤及取消一個景點而已!!
謝天謝地!!


Anyway,去年7月的遊記還有數篇才完成,完成後才再開篇囉。



18 則留言:

  1. 沒有什麼大影響~太好了:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有同事剛好8號返香港搭Delta就delay到9號凌晨先起到機飛返香港, 佢話未見過上野落咁大雪~

      刪除
    2. 可以叫做在當晚飛到已經叫好彩了XD

      刪除
  2. 好彩呀~~~無影響就最好啦,擔心屎人呀,睇新聞講到幾恐怖架

    回覆刪除
  3. 新聞都有講,就連香港都凍到cc下~~
    期待你既遊記同靚相 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我旅行期間有人在FB問我我先知原來咁嚴重~HAHA...

      刪除
  4. 你咁快又返o黎喇 ? 11 天o既旅程真係話咁快就過
    以 11 天來計,今次的戰利品的確唔算多了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我出發時已經帶左4件大衣4條裙一套浴衣~兩個人D衫都已經爆一箱...想放多都放唔落..

      刪除
  5. 等你分享開心行程呀~~ 日日睇新聞都話日本好大雪, 幸好你們影響不大~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去果時都真係有幾日大雪~不過我地唔洗點坐車所以無事:)

      刪除
  6. 因為暴風雪, day 1 我地差 d 要訓街, 好彩我死拉老公去排自由席, 企都要企上仙台 ( 老公極吾願意, 因為我地買 green car pass ), 之後北海道的行程改到 9 彩, 只有一個景點係跟 plan, 仲要硬食即 book 貴酒店,不過因為天意, 又遇上好多意想不到的驚喜

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地可以改行程做到其他野已經好好彩~我有個BLOG友在北海道困左在酒店兩日...
      想改都無得改~~~其實改行程真係未必係壞事~我有另一個Facebook page友~佢在東北遇大風雪~
      結果要cut東北行程~但佢好醒地改左落去伊豆睇河津櫻!! 於是佢地又有雪景睇又有櫻花睇!
      所以改行程做其他野真係未必一定唔好呀!

      刪除