2015-05-28

日本關東近郊自由行。東京(Sanrio Puroland、原宿、中野、澀谷、銀座、淺草、羽田)、輕井沢(Prince Shopping Plaza Outlet)、富士五湖(山中湖、河口湖) - INDEX


  
由於Google的Blogger本身沒有Page Number Function, 
市面上各種Page Number仍然存在不少Error, 
所以遊記Blog文會陸續製作此簡易INDEX方便閱。


 ~*按照片可以進入該篇Blog文*~


  

 
















♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•




20 則留言:

  1. 很喜歡你寫既BLOG~~
    好詳細~~謝謝分享~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你表示喜歡本BLOG的留言!!

      刪除
  2. 咁樣好方便,一按就得,可惜我唔識整
    白痴.....................

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實全部都係可以在寫blog頁面搵到的方便鍵啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 同上XD. 全部都是快速鍵可找啦

      刪除
  4. 整得好靚呀, 你個BLOG好正

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實不但方便人地亦方便自己

      刪除
  5. 回覆
    1. 當然了,除左最舊果兩個遊記沒整,我全部遊記都有整

      刪除
  6. 整得好靚啊! 睇得更加方便了~~

    回覆刪除
  7. Hi Hitomi,
    唔好意思, 想問如果我plan河口湖玩3曰2夜會唔會好悶?
    我見好似5點就冇晒玩野, 有D蝕左時間咁 ..
    Thanks

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確5點打後巴士close景點close, 但因為我住溫泉酒店,所以我3日2夜對我黎講唔會悶(溫泉酒店我慣左3-4點就check in唔會再出去),河口湖我玩兩日一夜但有些想去的地方直
      唔夠時間去呢

      刪除
    2. Thanks, hitomi 你真係勁helpful都覆得快! 咁我再諗諗先
      我book左1日係平野, 另1日先有溫泉 , 唯有夜晚睇湖景啦 . =D

      刪除
    3. 去富士五湖呢D咁郊區地方Hea遊下幾好丫~番出市區先追趕跑!

      刪除