2016-09-16

東京戰利品之嬰兒篇 - Miki House

上一篇 - 東京戰利品之嬰兒篇 - Anna Sui Mini


 *..*..*..*..*..*..*..*..*

東京戰利品之嬰兒篇 - Miki House

 *..*..*..*..*..*..*..*..* 


以下除了毛巾外,全部在「三井Outlet Park 木更津」入手,
Outlet折扣多是原價7折,可以退全稅8%,
這牌子在日本一年兩度的大減價時也不會有太多產品有折扣,
香港專門店定價大概是稅後十算,
所以Outlet價極為吸引,可以安心入手絕對不怕買貴。


除了本身的「Miki House」,亦包含平價路線的副線「Hot Biscuits」,
「Miki House」多是日本製,「Hot Biscuits」多是其他東南亞國家生產,
前者著重衣服細緻度,設計比較女孩子,較容易找到日本製,
後者設計較Causal簡單,不過同樣都是十分可愛。
 photo IMG_6914P01_zpsllcuvvm2.jpg
 
 
Miki House 原價¥12,960 > 特價¥9,072 (可退稅)
粉色上衣配灰色水玉絨裙子,可愛又有小貴婦Feel的洋裝,日本製,
一見鍾情,冬天戰鬥服之一,在香港買它們的冬天厚裙要過千!!
 photo IMG_6919P04_zpsngkzwppu.jpg
 
 
  Miki House 原價¥8,964 > 特價¥6,275 (可退稅)
同樣是日本製,好可愛的連身裙,有紅色及藍色可選,藍色好漂亮!!
拜「Anna Sui Mini」所賜,家中太多粉呀紫啦,藍色好耳目一新,
其實除了粉紅色,藍色亦是我很常買的Lolita顏色呢。
在香港買一條夏天裙隨便都$800以上,這裡幾乎是香港半價。
 photo IMG_6915P02_zpsyjna0ozc.jpg
 
 
Miki House - Hot Biscuits 原價¥6,264 > 特價¥4,385 (可退稅)
假兩件的牛仔連身裙,Causal得來又可愛到爆,
比樓上便宜1/3,抵玩!!
 photo IMG_6917P03_zpsbswbir2a.jpg
 
 
Miki House 原價¥8,424 > 特價¥5,897 (可退稅)
  想買一條牛仔褲百搭用,不過它們的牛仔褲好貴...
最貴見過7折後也超過¥10,000一條...
貴是因為用上刺繡,刺繡圖案愈多愈貴,
 我們只敢揀一個刺繡圖案的基本款,兔頭是刺繡,十分精美。
   photo IMG_6923P03_zpsrvkkwbgd.jpg
 
 
Miki House 原價¥5,400 > 特價¥3,780 (可退稅)
  簡單悠閒風的印花上衣,日本製,中間的部份圖案用上絨布,
圖案設計可愛,港幣二百多元買「Miki House 」根本不需要考慮即買啦。 photo IMG_6921P05_zpsvu0kgdog.jpg
 
 
  絕配!!
   photo IMG_6920P02_zpszcyusukv.jpg
 
 
Miki House 右 原價¥1,296 > 特價¥907 (可退稅)
Miki House 左 原價¥972 > 特價¥680 (可退稅)
抱著小金魚購物時,她眼明手快抓住左邊的橫間襪子不肯放手,
我們數次嘗試拿走,她發脾氣大叫哭鬧,
直到結賬,她依然抓住不放手,收銀姐姐忍不住笑起來,
我們笑說放心,我們會付款照買啦。
襪子選擇不多,所以就只買兩對。
 photo IMG_6924P06_zpsxpzag2hg.jpg
 
 
   Total : ¥28,700
 
 
  ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪•
 
 
Miki House x ANA ¥3,700
 首次在半空中購物,回程時打開ANA的空中購物雜誌,
發現這件「Miki House x ANA」的限定免稅品!!
只在國際線的中長距離航班發售!! 而且是日本毛巾著名產地今治出品!!
「今治」、「ANA」、「Miki House」及「機上限定」這四個結合實在太無敵,
 更可怕的是這夢幻組合只售¥3,700!! 港幣大約$280啊!!
它的設計0歲至7歲也合用呢,送禮自用兩相宜!!
   photo IMG_6918P01_zpsctnlnfea.jpg
 
 
小Model示範時間。
 
 
待續...
 
 
*..*..*..*..*..*..*..*..*


  下一篇 - 東京戰利品之嬰兒篇 - Mezzo Piano
 

♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚
 
 
~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~ 
 

6 則留言:

  1. 女孩子潛意式愛購物xddd , 橫間襪子好可愛唷^^

    回覆刪除
  2. 好彩我唔好藍色同間條啫,如果唔係又破大財了,btw,見你影襪仔先醒起我喺 miki house outlet 除咗買衫、仲有買咗一對襪同兩隻夾仔呢,所以話我啲相影到甩甩漏漏、亂晒籠 ^^"
    Miki House x ANA 毛巾正呀,如你所講果四個結合實在太無敵了,哈哈 !!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我唔"好"間條~更加唔"好"牛仔布XD
      不過大人唔arm feel的原素放落小朋友衫有時候又會係另一回事~
      上面兩件佢個配搭出奇地sharp又得意~~
      Miki House x ANA 令到我下次一定會留意機上購物雜誌!!!

      刪除
    2. 我就調轉,將自己喜愛的原素放晒落阿女度,我同爸爸都喜歡 colourful 同淺色嘅衫,尤其是啲拼布款、花邊款,以前我會著童裝添,而家唔敢啦 !
      撘飛機時,我俾坐唔定嘅阿女搞到頭都暈埋,都冇時間留意機上的購物雜誌了

      刪除
    3. 自己鍾意的原素是一定放晒落阿女度啦XD 你睇我之前一直買的都是我果範XD 粉色啦蝴蝶荷葉邊啦之類XD
      不過有D唔係自己喜歡的原素~放落BB仔野度就唔同效果~例如...BB泳衣緊係捉佢穿3點式XD (我自己就緊係唔穿3點式XDDD ) 不過我唔小心買左一件頭俾呀女~我之後一定再買過!!
      我地回程早機~~早上呀女憤左訓覺~於是好難得睇購物雜誌~~去程下午機~由頭忙到尾!!

      刪除