2019-05-02

大鄉里出城。暑假。泰國(曼谷?芭堤雅?) - 機票(皇家約旦航空/Royal Jordanian - hutchgo.com)︱東南亞國家親子旅遊好去處。自由行

又到了大鄉里出城系列,根據小金魚學校Schedule,
6月29至7月2日連續4天假期,不想再幫她請太多假去旅行,
所以目標是4-5天小旅行,日本以外的地方,機票最便宜是馬來西亞的吉隆坡,
連稅大概$1,000,不過景點不太吸引…下次吧…總有機會的…
看一下新加坡,突然覺得4小時機程好遠…
朋友再來一句去新加坡不如去日本...好...下次吧…總有機會的…
泰國一直想翻兜,Go!


詳情如下 :
皇家約旦航空/Royal Jordanian(hutchgo.com)
成人機票 : $1,906@ / 兒童機票 :$1,487
(扣減電子Coupon $50, 扣減DBS$687=$859, Total $4,390)



  2019-06-27
21:35 (香港國際機場) - 23:25 (Bangkok - Suvarnabhumi)
Flight : RJ183
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2017-07-02
16:15 (Bangkok - Suvarnabhumi) - 20:05 (香港國際機場)
Flight : RJ182


皇家約旦航空未坐過,航班時間不錯,
大人下班小朋友放學後直接去機場不用請假,去到當地23:25,
估計小金魚會在飛機上小睡再起來,問題不大,
機場附近不錯的酒店只要幾百元一晚,如果遲一日"正常"時間航班出發,
最少要多付兩千幾,所以這安排較划算。


不過去曼谷還是芭堤雅就未有定案,上次曼谷只去了丁點兒地方,
可愛老公提過華欣,但華欣太遠,五天小旅行還要額外花來回六小時坐巴士,
我不想,芭堤雅比較適中,不過比起曼谷一出BTS就是商場景點,
芭堤雅交通就是不太方便,我想每天抽三幾個小時去一下景點,掙扎中。





18 則留言:

  1. 華欣不過是 resort, 但resort 無咩特別,又有點貴。 你又住過越南印尼靚 resort, 你會不屑架。

    芭提雅,帶小朋友,力推 centara grand mirage beach ( 我舊blog 有寫過 ) 剩玩泳池都有排玩。 芭提雅又有 zoo, 住近沙灘果邊就方便,一樣有靚酒店架, armani, hilton 都吾錯,又有shopping mall, 但當然不能同bkk 的比啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 你舊blog D 照片打晒柴XD
      我其實只係求酒店附近有D野睇下,有幾個鐘出去望下野就夠,有靚餐廳食下野,我原本諗過不如自駕去芭堤雅,
      但老公呢個月做野做到PK,佢話呢個旅行唔太想用腦,所以就算啦

      刪除
    2. 泰國吾同日本呀,吾好自駕啦。 想舒適嘅,包車方便又舒服,價錢又 ok.

      刪除
    3. 我上網見D人分享自駕芭提雅話OK,曼谷就當然唔OK,不過諗下就算啦,宜家我都仲諗緊去邊一邊,兩邊都有酒店睇中

      刪除
  2. pattaya好似冇乜特別景點。。。你有細路去水上樂園夠玩成日
    商場去新開T21 已經足夠,call grab和坐tuktuk好簡單方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只會帶女玩酒店個泳池唔出去玩水上樂園,出去玩水太麻煩增加我的疲勞XD
      我唔洗要d咩特別景點,有靚餐廳食下野,去下D高檔超市/food court就夠,我唔喜歡去太地道的地方

      刪除
  3. 岩岩復活節去完芭提雅+曼谷,住Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya,第二次住,有好多泳池,又有懶人河,好岩小朋友去玩,可以考慮下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網睇左D,佢個泳池都真係好大好多野行,KID club仲有波波池XD

      刪除
  4. 留响市區hea下都夠啦。我見朋友帶小朋友去嗰間專玩角色扮演嘅,話平過日本喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曼谷本身都多小朋友野,所以好心大心細XD
      角色扮演4月去日本時讀賣樂園有得玩,不過掛住玩機動遊戲完全無時間玩XD

      刪除
  5. 6 月尾咁早就放暑假 ? 但又得 4 日咁少 ? 唔明 …… 係咪連埋啲咩教師發展日呢 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 星期六日一二係假期(星期二係學校自己假期),我要同佢請星期五一日假,暑假要7月20先放。
      8月老公要飛歐洲半個月,邊度都無得去

      刪除
  6. 我坐過 RJ J class
    tips: 食飽先好上機, 同埋帶定啲消毒濕紙巾, 完~

    回覆刪除
    回覆
    1. 夜晚九點半飛點都要食飽先🙈
      唔係咁恐怖嘛,我睇下佢恐怖d定jetstar恐怖d...
      4月去日本遇麻疹,我真係帶晒野去抹座位🙈
      (港航機倉算乾淨)

      刪除
    2. 仲有依隻野 Delay 等閒事, 當然又未必咁唔好彩啦, 哈哈~~
      Average Delay 31 minutes
      Worst Delay 194 minutes

      刪除
    3. Delay呢樣就算數,我表姐前排坐cx去日本,午機變晚機delay幾粒鐘,仲要來回程都delay,都唔知係佢黑仔定係點🙈

      刪除
  7. 回覆
    1. 最後,老公好似比較想去曼谷算了,芭堤要坐粒半鐘車,佢唔多想

      刪除