2014-05-25

Day 4(3) 白川鄉浪漫點燈夜‧荻町城跡展望台(前奏)

 ~世界文化遺產 - 白川郷‧荻町城跡展望台~*
 photo IMG_9651P12_zpsaf90460c.jpg


♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥


上一篇 - Day 4(2) 冬日童話秘景 - 白川鄉 (下篇)


  **************************

Date : 2014-02-09
Day 4(3) 白川鄉浪漫點燈荻町城跡展望台(前奏)
 
**************************


我們從合掌造民宿「大田屋」後面的山路走上去,
山路距離我們的民宿「久松」接近,晚上回去方便。
 photo IMG_9594P02_zpse308ee8a.jpg


大約走20分鐘便可以到達展望台,其實有巴士上去,
但最後一班巴士已經開出...只好用腳... (〒︿〒)
對於甚少運動的我來說,有點辛苦啊...Σ(  ̄□ ̄;)
晚上點燈的時候,通道從山上到山腳站滿遊客,場面誇張。
 photo IMG_9602P01_zpsb5ec7e69-1-1.jpg

 
正式展開山上6小時漫長之旅...!!
山上很大風!! 雖然剛才山下也下大風雪,
但最少還可以瀟灑地擺Pose拍照(笑)...( ̄▽ ̄)"
但從這照片可以看到比平日狼狽,手忙著防止帽子被吹起。
 photo IMG_9620P05_zpsc16d3e7d.jpg

 
來到這裡分享為什麼下午一點就跑上來等點燈,
話說展望台有兩個,上面照片看到旁邊有人吧?
那邊是其中一個地勢較低的展望台,而且不用排隊,只要你夠早,
在展望台邊緣插腳架霸位便可以大安旨意走人,
我們來到的時候已經插滿腳架人已不知所蹤了,
當時很迷茫,不是要排隊嗎?? 怎麼所有位置已經被霸佔??
後來才知道原來要排隊的是另一個展望台。
 
 
一個要排隊一個不用排隊,自然有原因?
我們在這個不用排隊的展望台拍照,這邊展望台整體景觀不是太好,
因為枯樹很多很容易入鏡,破壞構圖。
 photo IMG_9608P03_zps3bc1e59e.jpg


看看照片那一片枯樹...
另外當時正在下大雪,所以畫面白茫茫...  photo IMG_9624P06_zps63e9479d.jpg
 
 
 當然也不是完全沒有迥避枯樹的好位置,
而且總有方法用角度用距離避開。
  photo IMG_9606P01_zps95da9826.jpg
 
 
 不過枯樹入鏡的機會不小就是了,
日光時人還不算多,尚可以走來走去找位置找角度,
晚上點燈時想也別想了,而且插了腳架的人是不會輕易走開。
另外值得留意是,這邊展望台不記得有三層還是四層,
上面合照那張我們站在第二層,了第一層在點燈時可以用腳架,
其他層數不可以用腳架,工作人員會阻止其他層數的人開腳架。
  photo IMG_9618P04_zpse13a6472.jpg
 
 
這是我所說要排隊的地方,但要等到下午4點,
工作人員才會開放另一個展望台給腳架人士去卡位。
大概1:45,終於見到有日本人排隊,於是我們也去排隊,
我們大概排第十隻腳,總算安心,到時一定可以卡到好位置。
  photo IMG_9644P08_zps13a75d1f.jpg
 
 
為何要排這個展望台? 
這個展望台地勢較高,附近沒什麼枯樹,構圖可以很完整,
拉很遠拍全景才會拍到枯樹,拍照比較方便,不用避來避去。
雖然這邊展望台暫時不可以卡位,但走去拍照還是可以啦。
 photo IMG_9646P09_zps33938540.jpg
 
 
 整體構圖這邊展望台絕對比剛才那個有優勢,
所以是兵家必爭之地,盡量爭奪這邊位置。
  photo IMG_9625P07_zps4b530716.jpg
 
 
排在我們前面的是日本人,14:30後,開始有香港人及台灣人陸續排隊,
在山上已經逗留1.5小時,長期處於呆站不動的狀態,體溫開始下降...
我提議可愛老公找地方休息吃東西,15:45回來等16:00去卡位,
因為他必需儲備足夠精神及體力。
展望台有一間小型食店,另有一間大型土產店連食堂可作休息。
 photo IMG_9649P10_zps893185da.jpg


 不到15:30他回來了,其實他的情況比我好多了,他有穿厚羽絨,
連平日甚少穿羽絨的日本人也穿上羽絨,
我只穿了十度八度穿的薄大衣還吹風N個鐘...不冷才怪啦...
但我堅持要陪他,不然一個人呆等很慘。
 

 天氣非常不穩定,雖然有時出現藍天,
但大部分時間不是陰天就是下大雪。
 
 
我的身體終於支撐不下去,往後我還有7天行程啊!!
不可以病倒!! 眼見可愛老公身體精神狀況良好,
我便放心去休息了,其實在風雪下如果不斷持續走動,
我有信心不穿羽絨溫度零度以下也可以在外暴露十多小時,
我不是太怕冷的人,但在風雪下靜止不動,
體溫急劇下降...這可算是一個深刻的體驗。
 
 
下面幾張近距離照片是用Photoshop裁出來而已,
我們的鏡頭只有24-70mm拍不到近距離啦。
 photo IMG_9649DP11_zps6aae9255.jpg
 
 
兩嫩一老終於上來啦!!
他們說在咖啡店睡了一個小時,精神飽滿,
妹子笑說「老豆頭先話我地唔好再坐啦,
我地要快D上去營救佢兩個,佢地就快凍死0係上面。」
真是既好笑又窩心。
於是我和妹子輪流偶爾去探望呆等中的可愛老公。
 photo IMG_9649BP03_zps2c8bec43.jpg


妹子拍的照片,可愛老公幫相機帶上帽子擋風雪,
沒想到帽子在這情況下大派用場,
當時已經由工作人員帶領腳架人士進入展望台卡位。

 
 這就是腳架區,除了第一層即可愛老公身處那層可以放腳架,
其他層數不可以放腳架,所以如果並不打算用腳架拍照,
不需要太早上來霸位。
 
 
可愛老公卡到好位置,餘下就要看天了,天色開始昏暗了。
 photo IMG_9652P13_zpsbb43a4b3.jpg

 
但不幸隨之而來,風雪不但下不停,
而且愈下愈大愈下愈密,密度比日光時有過之而無不及...〒︿〒
終於到了5點半,點燈開始,雪太大太密,山下景象模模糊糊。
 photo IMG_9666P14_zpsca33e9bf.jpg

 
當時我們既著急又失望,最夢幻的藍調只有大約20分鐘,
但似乎仍然沒有停雪的意思,我們由1點多等到5點半,
捱冷了4個多小時,一年只有7次的點燈,
這麼艱辛才訂到住宿過來看點燈,卻只有這個結果...?
那一刻真的不高興很失望。
 photo IMG_9668P15_zpsbb9fce55.jpg

 
待續...
 

**************************


下一篇 - Day 4(4) 白川鄉浪漫點燈夜


♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•


~*本遊記之第一篇旅程*~

~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~
 
 

30 則留言:

  1. 影靚相要有代價。
    上次看過這篇,日字同你差不多。
    http://kwansh01.blogspot.hk/2014/02/2014_1.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇晒成篇~佢早我一星期~呢位BLOGGER去果日算係比較唔好彩~
      一來佢果日D雪溶得七七八八(未出發前我睇完人地2月頭果批我都驚驚地架)~
      二來佢地前面果排留左一行俾其他人企~你唔POST呢條LINK我真係唔知原來有D日子第一行有機會無得企~~咁我地就真係好好彩了~前面無遮無擋企第一排~~仲有就係周不時聽到插隊事件~
      我地果日排隊情況良好無任何不快事件 ( 1月18日果批台灣果邊鬧大交兩批人嘈到上背包討論區)

      刪除
  2. 我諗我都會陪住一齊等, 一個人等六粒鐘實在太寂寞喇 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我寧願塞六粒鐘車好了。

      刪除
    2. 正確來說是呆等4.5小時,然後點燈2小時(我地留左1.5小時就落山)
      不過4.5小時都好辛苦,只此一次,他朝有日再睇點燈我地就會在山下影點燈,山下影就另一影法,我地都爭扎好耐影山上定山下..

      刪除
    3. 咁難得先遷就到點燈時間、又 book 到民宿,凍死我都會上山影點燈的 ^^"

      刪除
    4. 出發前睇左幾個BLOG~其中一個BLOG係一年在山上影一年在山下影
      兩種都好靚~不過第一次去睇點燈~總覺得都係上左山影一次先:P

      刪除
  3. 我地唔係點燈時上山, 你行果條山路比雪封左, 我地要沿馬路行到較高位置再屈返落去展望台, 行左超過半個鐘~

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講點燈日會有唔同我交通同道路安排~我都有聽講我行果條路唔一定會開~
      所以臨出發之前都幾緊張~不斷搵果年率先睇左點燈的人回來分享當日安排

      刪除
  4. 好詳盡嘅分析,果然做足功課^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實文中過程好多都係去到先知發生MUD事

      刪除
  5. 原來上展望台影點燈都有分排隊區和不用排隊區的 ? 我真係冇留意呢 !
    當年我地唔係點燈日、就係行果條比雪封左o既山路,爭o的行到碌落山,好彩後來冇堅持再行,如果唔係都好危險下
    http://ckfamily-travel.blogspot.hk/2010/07/2010-day-5-part_24.html

    回覆刪除
    回覆
    1. WA! 睇完你果篇D相~真係好難相信你行果條山路=我行緊果條!! 不過我果日因為點燈~所以沿路都有工作人員整理條路(例如鋪燈路FOR夜晚)~
      btw~~排隊區和不用排隊區只係apply for點燈日~

      刪除
  6. 回覆
    1. 結果可以先睇blog頭相XD

      刪除
    2. 就係知靚囉。但係都想知道過程。

      刪除
    3. 其實BLOG張相俾GOOGLE相簿"懶"醒地AUTO調色仲壓低晒D像數...激死我..

      刪除
    4. 你可以去google plus revert佢。

      刪除
    5. 找到你說的button!!! 謝!!!

      刪除
  7. 嘩, 真係一句, 為咗靚相, 你可以去到幾盡,
    我嘅有生之年應該都唔會親眼見到, 睇你果D靚相算啦,
    不過我覺得雖然辛苦, 但過程足以令人回味,
    同埋呢D嘢, 襯後生同有氣有力就做咗先啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 只此一次~莫講話落雪~就算唔落雪咁樣等幾粒鐘都真係想嘔~=___="
      念在我都無mud機會再去山上睇點燈~真係顛一次咁多...
      好彩要咁樣去等影相的景點唔多....

      刪除
    2. 有時去旅行就係咁,會做啲响香港唔會做嘅嘢。好似响香港唔會裝頭注香,唔知做乜有年响京都天寒地凍排幾個鐘等初詣。

      刪除
    3. 如果去京都過日本新年~我都唔排除老公會要求同你同一行為XD
      佢係拜神男...:P

      刪除
  8. 其實如果三點左邊先去排,腳架位是否必沒???!!
    我想的最快要3點才衝上去⋯⋯
    沒腳架,天冷必然手震到暈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據我張排隊照片當時是13:47分~~我地當時大概排第10隻腳~我地後面有5-6支腳~第一行應該可以放廿幾支腳~~3點鐘應該仲有機會排第一行~不過我睇過一個blog~如果當日有些Special包團~第一行會無左俾左果些Special包團客...真係祝好運

      刪除
    2. 包團?!嘩~ 咁都得!? 我都係盡早,最快到白川鄉都12點幾⋯ 仲要去住宿放低野,依定熱野保溫⋯⋯ 我想問,如果排到上去開架企好,可不可以閃人?到差不多時間先出去影呢?有沒有人會搬動無人看守的腳架?

      刪除
    3. 根據果個blog主佢只係早我地一星期去,只能講句佢地唔好彩,果個包團係咩來頭就不得而知,希望你地唔好遇到啦,山上間大土產店妹多位有熱食唔一定下面食,btw,你地可以用腳霸位,不過到3點幾咁上下好番去ready隨時放人入腳架區,因為排隊區同腳架區唔同地方架

      刪除
  9. 有個疑問。 你們不是一點多就上展望台嗎?怎麼那個時候最後一班巴士已經走了嗎? 巴士運作時間這麼短?你們走那條小徑,根據地圖顯示, 好像冬天是關閉的, 難道是點燈日特別開放? 如果平時小徑不開放, 又有沒有巴士, 那怎麼上展望台呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 巴士運作時間就真的這麼短T_T 我不知道是因為點燈日才這麼短還是怎樣?
      至於上去的小徑嘛~根據之前看資料~不是只有一條路可以上去~
      就算非點燈日~都會有一條路可以走上去~~除非雪太大太危險才會封路(有看過BLOG友分享因雪太大關閉)

      刪除