2015-08-22

(資訊更新 - Nov 2015) 單拖二回合戰利品 - Iris Ohyama 除塵蟎吸塵機



  *.*.*.*.

單拖二回合戰利品 - Iris Ohyama 除塵蟎吸塵機

*.*.*.*.
 
  
Iris Ohyama 除塵蟎吸塵機 ¥12,226 (Amazon)
由於二回合戰利品及留言中提及除塵蟎吸塵機,
在Facebook及Blog中都收到一些有關這部機的提問,
所以做了一點蚊型調查,二回合第一篇戰利就先寫它吧。
 
 
論價錢,這部非常抵玩,換算港幣只要$772,
Amazon」免費直寄酒店,自己不用抬回去,
這部香港水貨約$12XX-$14XX,噢,差價已經最少一晚酒店囉,
就算不親自飛日本,根據「Amazon」資料運費計3Kgs只收¥3,600,
總成本港幣約$1,000,有興趣不妨自己訂回香港。
 photo IMG_3079P01_zpsafbpekvf.jpg

 
  可能有人好奇為何不去「Yodobashi」或「Bic Camera」買?
既可8%退稅又有信用卡5%-6%Discount,
但以下的現實告訴我們現在可能太多遊客? 熱銷產品賺遊客錢?
這照片是可愛老公6月尾第一回單拖旅行時在「Yodobashi」拍的,
他亦即時向店員查問這是否“實價”...
  photo 1439712016666P01_zpskc6zb8be.jpg
 
 
  根據官方資料,每秒振動6000次,6000次夠不夠強下面再說,
設有UV除菌聲稱達99%,除塵率達95%以上,
當然這些只是一堆看完也不知道好不好用的數字。
   photo IMG_3080P01_zpssmquoem4.jpg
 
 
   這部機是無線,充電3.5小時使用20分鐘,市面的無線式都是這樣,
它的好處就是簡單輕巧,沒有多餘配件,
本體只重2.1Kgs,女士們基本上都可以駕御,
吸塵機上有指示燈「 紅、黃、綠」,
顧名思義紅色代表嚴重,我們最初放上床褥時是紅色啦...
 photo IMG_3049P18_zpsew3p5mi4.jpg
 
 
    床褥上的結果...
有沒有除蟎蟲? 我不知道!!
我才不會翻開這堆白色嘔心的東西找蟎蟲去證實!!
但我相信可以除去床褥表面和淺層次某程度的蟎蟲,
至於床褥的深層次蟎蟲? 
我相信要高檔牌子如「Dyson」那些戰車般振動達十萬以上、
四五六千元一部的型號才做到?
以前有推銷員到我家做相關清潔服務
推銷的重型如戰車般吸塵機盛惠港幣兩萬多元... 
牌子是「Rainbow」,如果我家有二千呎,我一定買(笑)。
 photo IMG_3050P19_zpskwooft7b.jpg
 
 
早前我們特意走到沙田的電器層看看這類型的吸塵機,
剛好"百老匯"正在推銷韓國牌子「Raycon」,於是上前問一下,
價格$2,4XX,功能同上,但每秒振動只有3300次(型號相信是RE-100)...
又渣又貴...後來找到網上評語都說不太好用,
而且是韓國牌子韓國製...韓國的QC嘛...不用我多說...
「Iris Ohyama」雖然是中國製,但我絕相信日本牌子的中國製比較耐用。
 
 
其實...其實我好想買這部!!
Amazon」只賣¥9,029!!
但Specializations太弱啦...每秒振動只有2500次...
 
 
   最後還是要提醒一下這盒東西非常大盒,
拿掉裡面的Packing把軟軟的戰利品塞進去吧!!
 photo 1439711590978P01_zpscraanj0f.jpg
 
 
    待續...
 

*.*.*.*.


下一篇 - 單拖二回合戰利品 - Panasonic 電解水機


  ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚


~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~
 

25 則留言:

  1. 咁鬼大盒...寄倉定手提上機?

    回覆刪除
    回覆
    1. 大盒還大盒,但係放落細行李箱有位淨啦,同埋盒入面可以塞其他野,所以放入行李箱再寄倉

      刪除
  2. 個個都同我講rainbow 好, 我都知好, 不過我屋企咁細, 都無位擺啦... ><

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上comment 大體話rainbow係勁(我都體驗過,不過d parts煩到嘔)),但性價比實在太低,與其兩皮一部不如買miele / dyson好過啦

      刪除
  3. 原來「Amazon」可以寄海外的 ? 仲以為只寄國內,因為我通常見 blog 友訂去日本酒店旅行時自取o既多

    回覆刪除
    回覆
    1. 要睇個seller肯唔肯,呢部野amazon係seller之一(當然仲有好多seller放呢部野在amazon賣),你幫襯番amazon就可以寄海外,因amazon不嬲都肯寄海外(例:訂書訂CD最常見)

      刪除
  4. 攪到我心思思都想入返部
    唔洗好強勁都吸得到,吸到就得啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個真係勝在方便,充好電即用,唔洗換頭即刻放上床,清洗仲好簡單,拆個兜仔出黎用水洗下就ok

      刪除
  5. 我有miele s8330, 都係話可以吸塵蟎, 但其實我從來都無理佢盞燈嘅, 最多咪吸多兩下。Miele 又有個頭專吸床褥, 但我想講, 當部吸塵機吸開地下, 由其裝修搬屋之後, 我大清潔都靠晒佢, 吸到咁污漕, 我接受吾到换個頭就話吸床囉。 btw, miele 呢部雖然貴, 但真係超滿意

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講左重點!我都好難想像吸完床下底然後換頭再將個頭連埋吸塵膠管在床上....所以我覺得呢d一件過幾好架,又唔洗換黎換去,吸完拆個裝塵兜仔洗下搞掂,miele話晒德國名牌,無幾多個牌子夠佢砌

      刪除
    2. 你呢部我都有 d 興趣呀, 反正11 月我又飛, 不過要拆出黎手洗, 呢點我要再諗諗。 成日覺得, 水洗果 d 雖然環保, 又慳塵袋錢, 但拆出黎果下, 我驚塵蟎分飛呀, 你有無呢個問題呀

      刪除
    3. 拆個兜出黎時唔好拆蓋(看圖,佢有個大蓋),去到垃圾筒先開蓋拿拿臨用抹塵紙抹走佢,不過你用開miele我怕你嫌佢唔夠馬力,哈哈

      刪除
    4. 咁請問 amazon 落單到收貨要幾耐呀。 或者可以 day 1 去睇睇實物, 岩先即訂 xP

      刪除
    5. 如果SELLER係 amazon 自己(佢會寫明sold by 咩人)~效率可以好快~今晚order 聽日或者後日就可以出貨~出後之後果日通常中午前就可以收到

      刪除
  6. 你好,請問是否用個轉插就可以用,不需買火牛的?

    回覆刪除
  7. Hi, 想問amazon jp點寄返香港?我試過地址填香港,system reject 唔寄海外,係咪我中間有step 錯左?thx!!

    回覆刪除
  8. 請問你有冇另外買過慮綱及塵隔? 部機本身已有一set? thanks

    回覆刪除
  9. 我最近都想買呀,你用左幾年啦, 請問 comment 點啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都睇到其中真係拍到野出黎,我覺得間中拍下心理上會幾好🤣 有無拍到床蟎唔知,果堆塵咁核突都唔會特登了佢🤣

      刪除
    2. 我老公懷疑自己皮膚敏感關塵蟎事,未等你回覆,昨日拿拿林買左啦,佢話睇次醫生都吾止呢個價。

      我買左第二代,昨晚即試,吸左好耐先轉到橙色,都未到家鄉就要洗塵兜,好恐怖呀~

      Btw, 昨日同阿媽,老公,姪仔去迪士尼,我老公話我姪仔頑皮,我哥吾識教。。。。。 係,佢頑皮,我全家都知,我哥教嘅方法我都吾認同,但你吾洗攻擊埋小朋友個樣架,話佢個樣吾討好。邊個吾想自己子孫顏值高,又叻,人生勝利組先。

      我諗起你寫自駕遊感想,講到每個小朋友 pathway 吾同,終有一日會乖。我老公今次好認真睇 ( 平時無心機睇字 ) 佢睇完即收口。 我再用埋佢親戚有對又係好頑皮的小朋友做事例,我哥吾識教啫,你親戚識教啦卦,咪又係頑皮。

      我話,你家人猛話你親戚對小朋友頑皮,我有無批評過啊? 我老公先死死氣補句 " 因為你明事理丫嘛 "

      可能男人返工吾講家事,吾講湊仔經,佢自己無小朋友,就完全吾理解。 相反我日日在堆媽媽群返工,我反而理解

      刪除
    3. 話晒熟人,攻擊小朋友個樣又真係唔好wo,雖然我都知道當討厭一個人的時候,
      幾好樣都覺得面目可憎XD

      我老豆老母大家都7兄弟姊妹,所以表堂相距可以好遠,某程度上睇住D表堂弟妹大(由BB到結婚),
      加上幾乎日日都去公園/小朋友多的地方,見盡不少家長,的確有D家長係唔識教/直情唔教,
      即係例如我提及的表弟,由人人得而誅之的死小孩(我姨有縱壞成份)之後愈大愈乖仔。
      我身邊仲有一堆細時頑劣之後愈大愈正常的例子(包括我)。

      當然有D小朋友係天生無咁頑劣同埋早D受較(例子:我細妹),咁睇落咪好似細時好乖囉。

      所以我深信每個小朋友一定會經歷頑劣/唔聽教階段,呢D唔關父母識唔識教/縱容,
      即係好似我個女咁半年前都仲會在車廂跑/用條柱轉圈各種,教又教過鬧又鬧過,
      最近終於做少左呢d行為,開始肯聽下人講野

      刪除