2014-11-05

日本中部、北陸、關西自由行 - INDEX。金澤、和倉溫泉、白川鄉點燈、高山、奧飛驒溫泉、下呂溫泉、京都、大阪

 photo IMG_9691E_zps5f640674.jpg


由於Google的Blogger本身沒有Page Number Function, 
市面上各種Page Number仍然存在不少Error, 
所以遊記Blog文會陸續製作此簡易INDEX方便閱。


 ~*按照片可以進入該篇Blog文*~

67 則留言:

  1. 想問一問冬天著boot到高山/白川鄉會唔會好"扇"呀?因為我見落大雪,驚容易跌倒,另外需唔需要買雪boot呢?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. "扇"唔"扇"要視乎是不是溶緊雪~例子白川鄉我去時好大雪~成地都係雪~所以好穩陣(我由頭到已只穿一對BOOT)~~~ 但如果你去果時係溶緊雪~就要小心D行啦~我去金澤時都溶緊雪~溶緊雪期間雪會變冰狀態
      所以都"扇"~不過我又無試過PK XD
      所以對我黎講係唔洗雪boot

      刪除
    2. 咁其實我著一對boot去都已經ok,因為我1月中去,我估果陣應該都仲好大雪,應該都唔會pk既,hehe~~
      因為我見你著都有d踭,咁如果我著平底應該問題不大既,thanks!!

      另外我想問下,如果我去8日,係名古屋落機,如果我8日係中部你覺得會唔會好悶呀??因為我而家驚曬,所以打算落埋大阪,但d人就話8日中部都唔夠玩~

      刪除
    3. 佢地個係大雪 --> 溶雪--> 大雪 --> 溶雪梅花間竹咁樣~所以好難講係咪一定大雪~
      例如金澤~我地到步時係已經溶緊雪~但隔左日番去已經落緊暴雪@__@
      不過 同著咩鞋都真係關係不大可放心~

      8日係中部 --> 因為去親中部有時唔多唔少會去埋北陸特別係金澤呢D大熱景點~
      所以唔洗落大阪丫~~淨係岐阜縣 我已經STAY左6日5夜....

      刪除
  2. 我睇埋你個2014日本遊記,再決定行程點去,但酒店要早幾多個月訂架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為第一次去日本,所以想去多d地方,大阪就一直都想去~見有時間所以不如落埋!

      刪除
    2. 酒店一定係愈早訂愈平+多選擇~所以建議一邊PLAN行程+BOOK酒店~一路改啦!
      因為如果去JALAN/樂天呢D地方係可以不斷改酒店~我有時未買機票都已訂定酒店~
      第一次去日本我明的~經歷過XD 其實8日中部&少少北陸~真係已經夠豐富
      特登過大阪京都車費好甘~
      我就無計~因為我是飛大阪(兼去11日)

      刪除
    3. 原來越早訂越平架~~咁我見岩果d就要book定喇,Jalan / 樂天係咪free取消架?我都有諗過下次book大阪就唔洗特登去,但中部+北陸果d野食好似唔夠大阪咁吸引,hehe~落大阪想勁食呀!

      刪除
    4. Jalan樂天唔洗俾錢先亦可自由取消,所以我都成日改黎改去,北陸食海鮮正過大阪,只係我唔小心去左伏店XD. 近江町市場好多野食,海鮮刺身烤物mud都有:p 中部又可以食飛驒牛,名古屋又有鰻魚飯,不過如果以上本身都唔arm食就無辦法XD

      刪除
    5. 路人甲,每訂一間酒店,看一看cancellation條件,每間不同。
      大多數是X日前cancel免費。

      不過我係jalan試過一次超特價plan,任何時候訂了後即日cancel都要賠50%,好彩有留意,就無confirm落去。

      刪除
    6. 都係你夠心思細密! :D
      有時有d野用得太多就會"習慣成自然"~然後覺得有D步驟係理所當然XDD
      我自己book就一定望cancellation條件~因為我係果D成日改酒店三心兩意人士XD

      刪除
    7. 多謝大家既提醒,我每次訂酒店都一定會睇清楚cancellation既條件,因為我成日心大心細,如果無得cancel我就唔會咁早訂~

      刪除
    8. 果D無得CANCAL / 又用CREDIT card先俾錢果d~就算有得平我都唔會訂~ :p

      刪除
    9. 我都係訂果d有得cancel果d,因為我個行程隨時都會改,所以我唔想白比~

      刪除
    10. 我同你一樣都係果D三心兩意唔到出發前幾日都唔CONFIRM果類XD

      刪除
    11. 哈哈~~~~我唔想限死自己個行程,自由行既好處就係鍾意去邊就去邊,想點就點,所以我有時連行程都唔plan,mark低大概要去邊,到時再決定去唔去,因為我鍾意hea住玩,自己又唔洗咁辛苦,旅行都係為左比自己relax下,所以無得cancel酒店果d我真係唔會咁早book~

      刪除
    12. 係呀~我都係事前揀幾個地方~然後可能前果日或者當日先決定要唔要加減~
      始終D地方未去過的話真係好難估自己想留幾耐~例如新穗高纜車估不到可以磨幾個鐘XD

      刪除
    13. 新穗高覽車可以留咁耐既?我岩岩發現原來你係discuss都有出遊記,我都成日去discuss果邊周圍睇架~

      刪除
    14. 不是開玩笑XD 由山腳上山再落山我TOTAL是4個鐘XDD
      你睇我新穗高都寫左3篇BLOG XD
      有遊記就會去discuss出~不過只出簡單版本
      平時寫晒先會出~不過呢期見好多人對中部北陸有興趣所以出埋啦

      刪除
    15. 中部真係唔多post,所以我見到你呢個咁詳細即刻勁睇,你去日本果d post我已經睇左好多個喇,真係好有用呀!!!

      刪除
    16. 中部的話台灣BLOG就比較多~真係最衰YAHOO 當年收皮啦...所以我去之前都無MUD網上料好搵 T__T

      刪除
    17. 係囉,yahoo!blog摺埋左之後真係少左好多遊記睇,好難搵到d正既post,最鬼衰都係yahoo~~

      刪除
    18. 無辦法~雖然大家都搬左去BLOGSPOT~但BLOGSPOT在搜尋器排得太太太太後....

      刪除
  3. 想問吓你用邊個 software or app 整 collage?

    回覆刪除
  4. 有冇需要租一個wifi用呢?
    因為方便用Google map 但又唔肯定work吾work
    唔知你係點嫁呢 請指教:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我地以前係靠GPS定位~事前先download google map (當然係講緊只係download會去果d範圍)
      然後開GPS~~用GPS就唔洗上網都可以定位添~不過...市區定位要等好耐...好似新宿池袋呢D就係要用十分8分鐘定位架....所以我地宜家會租/買SIM card上網定位~一定方面同快好多

      刪除
  5. 但係sim card 係米會冇咁暢順呢?
    因為我之前去大阪 買左張櫻花卡
    要load好耐先定位 實在太麻煩喇 激鬼死我

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔關SIM唔SIM卡事~~櫻花卡....慢是正常吧...XD 聽說只有2G速度XD?
      根本
      聯通另一張好少少(7月用完)~香港3G速度咁上下 (http://hitomi-kong.blogspot.hk/2014/07/7.html)
      我聽日出發會試另一間公司的

      刪除
    2. 咁租一個wifi router 會唔會快好多呢?
      但我又擔心 名古屋郊區唔係咁易收到signal
      原諒我太多的問題 hahaha

      刪除
    3. 其實唔洗擔心~我妹有租ROUTER~白川鄉都收到

      刪除
    4. 點解你今次唔租黎玩下嘅xd
      速度應該比SIM card好啵
      咁米可以更快定位

      刪除
    5. 速度快慢同sim還是router是沒有關係,係視乎個網路供應商啊

      刪除
    6. 等你回來分享九州的用後感XD

      刪除
    7. 可以話比我知 你妹妹係用邊間公司的WIFI呢?

      刪除
    8. 佢用telecom square,不過我唔會推薦用佢

      刪除
    9. 我呢 想問多少少問題
      喱次中部(白川鄉,高山,新穗高纜車,褔地溫泉)一帶
      係米都係搭巴士 (濃飛,昇龍道) 居多?

      刪除
    10. 係! 你講果幾個地方濃飛巴士走唔甩~
      除左高山本身有JR站外其他地方完全無鐵路可到達
      玩中部就是巴士巴士和巴士...............

      刪除
    11. 你有冇買一啲PASS減輕喱幾日車費?
      因為我計過 都幾貴下

      刪除
    12. PASS有買呢個( http://hitomi-kong.blogspot.hk/2014/07/day-61.html )
      我去果時出GE pass都唔arm用~得一張arm用
      但早排出左張高山.北陸Tourist Pass ~~ 只要10500 yen~~

      刪除
    13. 但喱張好似唔包新穗高及奧飛驒 (隱庵算係奧飛驒地區吧??) 我計過,好似唔係幾划算咁..
      "新穂高ロープウエイセットきっぷ" 喱張應該會包埋奧飛驒在內?

      刪除
    14. 你個留言係凌晨4點幾...?! XD
      高山.北陸Tourist Pass的確唔包高山至新穗高~呢張拎黎俾你由大阪駁過去玩北陸+中部~
      去奧飛驒高山出發要再駁其他pass~新穂高ロープウエイセットきっぷ包埋奧飛驒啊
      我是買3 days pass 包埋新穂高纜車呢

      刪除
    15. 你冇睇錯xd 得確4點幾
      我一訓唔著就係到plan下個北部旅行
      好緊張啊 好想令到個旅行最完美 哈哈
      Anyway, 多謝你啲資料!!!

      刪除
    16. 緊張行程是自由行必組階段明GE~~welcome你再番黎問我野+分享下 :D

      刪除
  6. 都諗緊3月去大阪, 又想浸溫泉同壞石料理呀, 諗到頭都爆啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 大阪我都只係路過或得一兩日~我都唔知大阪市內有什麼景點推行^^
      但我一定會去黑門市場^^

      刪除
    2. 黑門市地?食海鮮?計劃行程真係得麻煩

      刪除
    3. 黑門市場你CLICK番DAY 11(1)就知食MUD :)
      計劃行程的確好煩~~所以我係HEA plan

      刪除
    4. 之前去旅行都係無Plan架, 去到拎住本書, 個日想去邊就睇下書咁咋

      刪除
    5. 基本上如果只去市中心唔plan都真係ok~~~我地好多年無帶書去旅行了

      刪除
    6. 會大概搵定幾個地方,然後果日先決定去邊

      刪除
  7. 請問如果我11月中喺關西機場進出,前後去7日。所有住宿都未book. 想去白川鄉,高山,京都及是但1晚想住任何1間溫泉旅館,請問行程點安排好?我諗到頭都大,都唔知點行。麻煩你提點吓,唔該哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個遊記其實都係關西機場進出~~你將我果11日行程景點cut走是但4日就已經搞掂~~
      例如直接cut走金澤 + 和倉溫泉 + 下呂溫泉~

      刪除
  8. 版主你好,
    我預定31/12/2015-11/1/2015會到名古屋一帶旅遊
    想請問以下行程有什麼建議,次序是否需要改動,又應買什麼PASS可以省點?
    31/12/2015 (THU) 到達名古屋
    1/1/2015(FRI) 金沢
    2/1/2015 (SAT) 金沢
    3/1/2015 (SUN) 金沢
    4/1/2015 (MON) 白川鄉
    5/1/2015 (TUE) 高山
    6/1/2015 (WED) 高山
    7/1/2015 (THU) 下呂
    8/1/2015 (FRI) 名古屋
    9/1/2015 (SAT) 名古屋
    10/1/2015 (SUN) 名古屋
    11/1/2015 (MON) 離開名古屋
    非常感激!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去完後才出了很多pass,所以沒研究(之後沒再去),倒是金澤是否能玩上3日?下呂我不喜歡這地方,很悶...

      刪除
  9. 感謝分享。 請問行李方面你們是怎麼處理?

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要都是用宅急便將其中一件寄來寄去~避免同時拿兩件行李行動

      刪除
    2. 原來是這樣喔。 我還為行李要拖來拖去很困惑。 感謝回復。

      刪除
    3. 我和老公同行習慣帶兩個大行李,再帶一個小行李,小行李則隨身轉酒店用(放必要的東西例如當日替換的衣服)

      刪除
  10. 請問, 宅配行李到酒店或旅館,需要事先通知它們幫我們接收行李嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己從不通知酒店^^"
      不過如果遇小規模旅館民宿~通知一聲應該較好~

      刪除