2015-07-24

東京戰利品嬰兒篇 - Anna Sui Mini / Miki House



  *.*.*.*.

東京戰利品嬰兒篇 - Anna Sui Mini / Miki House

*.*.*.*.
 
 
4月去「三井Outlet Park 木更津」發現「Anna Sui Mini」,
設計走華麗風格,日本才有專櫃,雖然是中國製啦,
希望為小B買幾件外出戰衣(笑)。
  初生嬰兒一般買50-60CM,70CM已經是極限,
預產期是秋天,長袖衣服頂多只穿半年,不想急買過大的衣服。
 
 
原價¥10,260 > 特價¥5,130 (Extra 5% Coupon Discount)
第一眼很過電,才港幣三百元就買到它家的衣服,
實在太超值,紫色又很女孩子。
 photo IMG_2851P03_zps8tl8uhvr.jpg
 
 
原價¥14,904 > 特價¥7,452 (Extra 5% Coupon Discount)
這件又是不得了,中間的圖案超可愛,
原價快要追上我的Lolita半截裙... photo IMG_2846P05_zpsbirhwrjm.jpg
 
 
  刺繡圖案真的非常精緻,實物很精美呢。
 photo IMG_2847P01_zpsazfv3xfr.jpg
 
 
  原價¥11,664 > 特價¥5,832 (Extra 5% Coupon Discount)
Causal得來又很女孩子,雖說是秋天B... 70CM夏天還能穿!!
 photo IMG_2852P04_zpszhs65owe.jpg
 
 
 Head Band - ¥3,888 / 口水肩 - ¥3,024 / 貓貓噹噹手帶 - ¥2,160
(Extra 5% Coupon Discount)
  下面的東西全部日本製,不設特價。
 Head Band可愛老公提出想買,¥3,888我有點猶疑...幸好他夠明快,哈哈。
口水肩在百貨公司通常賣幾十甚至是媽媽會或講座贈品...
¥3,024真的有點汗,不過它家的口水肩是我見過中最華麗精美...
好吧,出街用嘛...好奢侈的口水肩...
 貓貓噹噹手帶既是玩具又是飾物,很可愛。
 photo IMG_285301_zps6zqqzqoz.jpg
 
 
 Total : ¥26,111
 
Outlet的「Anna Sui Mini」不設退稅,
但買滿¥10,800可以使用「三井Outlet Park 木更津」5% Discount Coupon,
 Coupon在巴士上派發。
另外70CM或以下的衣服不超過10件,可以買到3件實在太好了...
庫存款式大多起碼1歲以上,如果有1歲或以上的女兒會買得更開心。
他說將來要帶小B一起去買,那請你繼續努力賺錢, 
Anna Sui Mini」要買,我的Lolita也要買呢(只要能瘦回來)。
 
 
當時他拍的一些照片,華麗的口水肩,不過太奢侈,所以只買了一個。
 photo 1437645758850P02_zps1dcatjl7.jpg
 
 
  這雙鞋!! 我和他都好好好想要!!
¥4,212才二百幾元港幣而且是日本製!! 美到不行
這價錢在香港只能買到什麼鞋不用多說吧!!
但它是12.5CM...嗚...太大了...只能看著它咬毛巾...
希望下次見到更漂亮的!!
 photo 1437645792308P01_zpsdquay15k.jpg
 
 
  其他70CM或以下但不過電的套裝,
基本上全間店70CM或以下的款式已經全部都給各位看了。
 photo 143764574805701_zpsvywsfnl9.jpg
 
 
  ♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥,.*,.♥,.*,.♥,.*♥,.*,.♥
 
 
 另一間不得不去的當然是「Miki House」,
我在專門店極粗略地看,「Miki House」在香港的定價大約是十算,
Outlet的折扣基本上多是七折,可見非常吸引,
而「Miki House」很容易可以找到日本製的,當然亦有中國製啦,
所以要逐件看囉。
 
 
原價¥11,664 > 特價¥8,164 (Extra 5% Coupon Discount)
 這件折後也不便宜,港幣五百元,中國製,
不過這件過份可愛,毫不猶疑照買。
 photo IMG_2952P01_zpsezbkuuih.jpg
 
  
原價¥6,998 > 特價¥4,899 (Extra 5% Coupon Discount)
 這件感覺上就很超值了,秋冬物料價格低又是日本製。
 photo IMG_2840P01_zpsqapt08ku.jpg
 
 
還可以反轉呢,一物兩款,反轉了更可愛,雖然Tag上寫70-90CM,
但...披肩這類衣物沒所謂吧? 我笑說大不了當包被囉。
我嘗試把它戴上,這些Style跟我穿的Lolita還不是差不多嘛(笑),
不過...頭當然放不下啦(真白痴的行為)。
 photo IMG_2841P02_zpstdayky5x.jpg
 
 
 Total : ¥11,502
 
Miki House」同樣不設退稅,
買滿¥10,800可以使用「三井Outlet Park 木更津」5% Discount Coupon。
同樣70CM以下的衣服不超過10件,80CM以上就有很多選擇。
 
 
  其他款式,不過不算很過電而放棄。
 photo 143764561881801_zpsqpezkcc3.jpg
 
 
  手套¥1,000,和尚袍¥2,500,雖然是日本製,
但因為知道「Akachan」這類產品亦有日本製及便宜很多,
 所以就留待「Akachan」才買。
 photo 143764568781401_zpsxpw1gnt4.jpg
 
 
 基本上他就是這樣不斷用手機發照片一起挑囉。
 Outlet中還有幾個Baby服牌子例如「Combi mini」、「Baby Gap」,
不過買完上面兩個牌子已經沒有意慾再買其他...
因為這些牌子的衣服款式不是走可愛路線...
 
 
 待續...
 

*.*.*.*.


下一篇 - 東京戰利品嬰兒篇 - 妖精の森・Amorosa mamma天使の糸 / Hoppetta防踢被睡袋


  ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚


~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~
 
 
 
 

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 講款真係兩回事~不過特價先買~正價實在...........

      刪除
  2. anna sui 隻紫色真係好靚好靚呀~~~~~~~~!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公本身喜歡紫色,所以都幾arm佢胃口,哈哈

      刪除
  3. 先幾年去親outlet我都會去miki house, 佢哋嗰啲禮合裝最啱送比朋友啲囝囝囡囡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 送禮買miki house實無衰,香港賣得好貴,我就唔捨得香港買了

      刪除
  4. Anna Sui o的口水肩超靚呀 ! 雖然要成 3 千円好似有點貴,但呢隻色同個款都咁靚,唔買對唔住自己同阿女呀 !
    對鞋買o左大o的著嘛 ~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以老公自己都忍不住話買口水肩, btw,就係唔想d野愈買愈大件愈買愈遠呀,對鞋買番黎起碼等年幾先用得著...話就話bb野買大少少都可以,但12.5真係太大啦...有排擺..

      刪除
  5. 生女顧住幫佢扮靚可以搞到自己變咗 C9 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 叫老公學下點幫bb女扮靚,哈哈

      刪除
    2. 仲要係而家顧住買 b 女o野但自己買少o左衫,少裝扮變烏 where o左 ^______^ "

      刪除
    3. 咁就真係要睇下生宛後咩身型啦XD 如果未瘦番我相信我已經無心惰扮靚了

      刪除
    4. 係無時間扮靚,哈哈 ~

      刪除
    5. 你地如果去過QB剪髮(應該冇),佢廣告其一賣點就是揍仔冇時間,烏烏where where,但可偷十分鐘去QB剪髮。

      刪除
    6. 唔~~真係無去過QB剪髮XDD 老公學左幫B扮靚我味有時間囉XD

      刪除
  6. Cath Kinston 你有興趣的嗎 ? 最近做緊 sales,你睇下o岩唔o岩 ? 我剛買了一堆,post 了 blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 我過黎望下 :) Cath Kinston 4月有經OUTLET不過0入手呀

      刪除
  7. 嘩, 啲BB女衫超靚, 仲要有減價呀~~~ 啲媽媽去到實買到唔捨得走~~

    回覆刪除
  8. 遲咗上嚟留言添~
    去到有AS MINI嘅OUTLET真係好叻呀,
    對鞋點解唔買埋佢呀? 佢隻腳仔會長大架嘛~~~~~
    其實D衫都仲可以買大少少, 佢會長大架嘛~~~~~~
    睇你D戰利品都開心XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 對鞋起碼等年半先有得穿=.=”
      唯有希望下次見到更靚lol
      淨係0-6個月都塞爆N個櫃筒lol
      等大到果時先買啦, 哈哈

      刪除