2009-09-28

半島酒店嘉麟樓奶黃月餅

一向都是等公司Supplier送月餅,去年可愛老公以個人名義收了十多盒Supplier送的月餅,所以根本不用花錢買,唯獨是半島酒店嘉麟樓奶黃月餅值得自己付錢買給自己吃,為免吃過龍透過Yahoo拍賣只訂一盒$165,抵!! 現在炒至三百幾元一盒,明年多買幾張去炒好了。

網上有教學說吃前要先用微波爐叮15秒(試過沒叮和叮30秒的確不及15秒好吃),香味撲鼻,非常香口,外層鬆軟,甜度適中,聽說是人手製造。

半島酒店也有出奶黃月餅,雖然嘉麟樓是半島的中菜廳,但嘉麟樓和半島的月餅是不同出處,要買的別買錯,嘉麟樓會印上嘉麟樓名字和半島英文名,半島會印酒店英文名字及「迷你雙輝月」。江湖傳聞半島酒店和九龍酒店出自同一工場,明年買一盒九龍酒店試試。


10 則留言:

  1. 我試過半島酒店和九龍酒店的...個人覺得一定不是出自同一工場 ...因為九龍酒店的比較甜 ...還是覺得半島酒店真係很好吃 ...又有獨立包裝...反而真係想試下嘉麟樓呢
    [版主回覆09/30/2009 23:44:00]終於有人兩種都試了~一直疑惑很久!! 嘉麟樓明年記得早兩個月訂呀!!

    回覆刪除
  2. 我昨晚吃了半島那個啊~!!! hehe
    [版主回覆09/30/2009 23:43:00]半島都好食啊!! 我太喜歡奶黃了!

    回覆刪除
  3. 我上年就係食呢隻呀!! 佢係我食過最好食既月餅黎ga!!! 我驚唔記得佢個樣! 所以個盒都仲有留低~~~ 哈哈
    [版主回覆09/30/2009 23:42:00]係呀!! 美心果d都成舊水一盒~ 我俾多幾十蚊好過!

    回覆刪除
  4. 嘩~睇完都流口水~~YAHOO拍賣依家巳經炒到好貴, 出年真係要早啲買先得
    [版主回覆09/30/2009 23:41:00]所以話哩!! 下年入多十張8張拎去炒先!

    回覆刪除
  5. 我今年都有係網上訂, $148 only~ 
    [版主回覆09/30/2009 23:38:00]你網上邊度訂? $148 訂嘉麟樓抵wo~~ 我去YAHOO 訂$165果時已經最平~訂遲半個月已經貴D~ 去到宜家已經要3舊幾水一盒@@

    回覆刪除
  6. 我今年有客送左半島個盒黎office, 但同事話九龍酒店個d好味d wo~
    不過我唔食月餅~所以試唔到!
    [版主回覆09/30/2009 23:32:00]你唔當佢係月餅咪得囉~haha

    回覆刪除
  7. 哇~~好似好正咁喎,奶黃我都好鐘意食,等我出年又買黎試下先!! 但係呢個月餅有無蛋黃架??
    [版主回覆09/30/2009 23:27:00]奶黃我超喜歡呀!! 要訂得平D 8月就要訂了 (即中秋前兩個月! 好顛!) 沒蛋黃架---> 無諗過沒蛋黃都可以咁香咁好食!!

    回覆刪除
  8. 我係BeautyEx訂架, 果時有個人話有AE咭, 75折! 都係咁岩睇到平先捨得訂咋
    [版主回覆10/05/2009 21:51:00]haha~我有AE card下年自己訂多幾盒先!

    回覆刪除
  9. 我今日同事帶左俾我食, 我好幸福呀!
    [版主回覆10/05/2009 21:50:00]你同事咁好架! 通常都自己食晒佢

    回覆刪除
  10. 酒樓幾點交場呀??
     
    [版主回覆10/07/2009 23:39:00]我12點去到~在新娘房換衫~
    換完已經2點幾~咁就在酒樓周圍影~
    放心! 就算未夠鐘交場佢地都好welcome你影相架~
    同埋around 3點幾d茶客走得7788的了~所以我果日都無話幾點交場

    回覆刪除