2010-09-02

Olay vs Shiseido

Olay輕透隔離防曬乳液 (SF 30 / PA +++)

Volume : 30 ml

Price : $97.5 (萬靈75)



一直聽聞Olay產品便宜好用,本來用開Shisedo防曬,抱著新鮮感心態轉用。日常用防曬以2X度為佳,PA+++最好,這款Olay在兩個數值上都很理想。





試用結果 : 質地是那種很水的奶白乳狀心感不妙用後第4天臉有點癢,起初不以為意,第5天痕癢位置增加,第6天臉上出現紅色一撻撻及脫皮皮膚敏感立即停用!!! 我從沒試過額頭這些位置也脫皮很清楚看到一塊塊快要掉出來的皮同事連忙問我發生什麼事還長粒粒,幸好粒粒沒有很大,鏡子近看才看到…! 兩三年前用過坊間說很好用的Sofina 24 PA+++防曬,一樣的質地結果我出油脂粒!!!





這種很水的奶白乳狀看起來很水潤, 其實塗上面OK膩,不過揮發速度快,所以未必會留
意到,個人強烈認為偏油或混合性皮膚不適合用
(雖然有些暗粒不仔細看未必留為意),有一位油性皮膚同事,曾用過Sofina的防曬也出油脂粒。









相信未來十年我不會用Olay任何品,因為聞Olay品不論那一Line或多或少會有點膩,用一次也怕怕。等我老多十年先再諗啦!!






Shisedo Anessa Milky
Sunscreen (Town Use)
(SF 32 / PA +++)

Volume : 60 ml



Price : $192.9 (Sasa學生95)

這款
Shiseido是我常用的,度數和PA數值十分理想,非常好用。它的質地是白色Cream狀,非常非常易推,塗上臉感覺清爽而潤(潤跟膩是不同的!!),不油不膩,亦沒有因為它而引起油脂粒之類問題。





論價錢Shiseido看似貴一倍但容量也是一倍!! (我剛剛才發現)



這回真失策,計上來價錢這麼接近我竟然降GradeOlay?! 不好意思我打從心底覺得ShiseidoImage是高檔一點。



 


5 則留言:

  1. HAHA...我都係shiseido的sun cream fans...hahaha  不過我好懶...平時用&游水用都係同一支...所以我買o左支SF50
    咁你d皮膚好返未呀...take care
    [版主回覆09/06/2010 23:49:00]我紅左一星期終於散左~不過甩皮甩足兩個星期-__-" shisedo我試過SF50~其實唔覺得"立" shisedo D防晒真係掂!!

    回覆刪除
  2. 我用咗olay透白防曬乳液(綠色樽)都有敏感, 情況同你相似, 要睇醫生先好番, 再用都係生紅點, 試揸手一樣出事, 痕到傻, total effect 都一樣呀, 以前我唔會架. 我宜家用曼秀雷敦防敏感咋.
    [版主回覆09/06/2010 23:47:00]暈...果然OLAY無一條line好...都唔知邊吹出黎話又平又好用=__=" 還好我未至於要睇醫生=__=

    回覆刪除
  3. 係咪拎學生證就係學生?咁似乎我都買到平的shishedo喎!!!!
    [版主回覆09/06/2010 23:46:00]對! 我用老公POLY張part time degree證XDDD

    回覆刪除
  4. 我之前買咗netrogena. 但一啲都唔好用咯, 勁杰/厚身. 反而kiss me仲好用
    敏感的話拎返支用過的去olay應該可以退架喎...
    [版主回覆09/06/2010 23:46:00]netrogena又係另一款貌似唔錯一用乃野果類...我唔敢用囉... 我支OLAY買左成個月後先開~D單都掉晒了=_=

    回覆刪除
  5. 因為olay成份入面有隻化學性防曬,,質料cheap d..會阻塞毛孔,,容易敏感或皮簿既人會好容易起粒粒或敏感架!!! 但shiseido,,d大牌子大多會用物理性防曬既成份,,佢主要係皮膚表面,,並唔會阻塞毛孔,,所以唔會用完起粒粒同就算敏感皮膚都絕對適用! 所以買防曬最好留意係化學性定物理性~~而家坊間d大牌子好多都會標明係用咩架@@!!! (( 我係美容師,,所以清楚,,平時有留意開你個blog,,見你有呢個問題,,所以留個言比你 )
    [版主回覆09/06/2010 23:45:00]WA!! 多謝你詳細解釋!!  果然大牌子兼咁上下價錢的某程度上安心D~ 經你一講我諗我以後唔會再用OLAY..... 我其實都知OLAY係廣州做架啦...不過無諗過咁差...

    回覆刪除