2011-02-17

阿嬤廚房

好姊妹的母親數個月前創業 - 「阿嬤廚房
地址 :
大角咀博文街11號地下

她的母親專程回台灣學習才開業(本身是台灣人),
誠意十足。
蔡蘭也推薦幾道食品,最近更被飲食男女選為香港三大牛肉麵之一。
好姊妹請客一次後對某些菜色念念不忘,
強拉可愛老公前往(他不喜歡台灣菜)。

以下照片由手機拍攝!!


第一次品嘗紀錄 :

我 : 蔡蘭推薦新竹米粉喎,要唔要試下?
他 :
我唔鐘意跟呀蔡生食野架Bor。


紅燒牛肉麵
湯底竟然有藥材味!? 有點辣卻非常容易入口,連湯底也想喝光。
不吃辣的可愛老公也大讚。
是一款喝不出有味精的湯底! 藥材味 X
辣的湯底第一次遇上呢。
湯底亦真的用上藥材!
好姊妹說她的母親鑽研多時,嘔心瀝血的作品!牛肉也是非常好食。=w=



肉鬆蛋三文治
已經是我必吃的一款,
第一次吃的時候就像第一次吃日本日清芝士Curry杯麵一樣的震撼。
Blog友們應該都知道我非常喜歡日清芝士
Curry杯麵呢。
(有多喜歡?? --> 關西旅行之杯麵牆 / Sogo杯麵牆)
蔡蘭推新竹米粉,但我覺得這款三文治是No.1
推介。

在香港真的未吃過這味道!


炸花枝丸
跟外面吃的不同,非常彈牙!!
也是他們店中自豪的食品之一。


味食品
不是我杯茶,無甚感覺。
他 :
水雞翼幾好食喎。
我 : 下?
水雞翼好難唔好食喎...=_="
他 : 唔係架,有D會整到好鹹嘛,佢就口岩口岩好。




第二次品嘗紀錄 :
他 :
不如今晚去你個Friend度食丫,
我都幾掛住佢個牛肉麵。
我 : 下? 竟然你會主動開口提出去?

估唔到喎。(上次說了很久才肯去。)
他 :
咁無可否認佢個牛肉麵真係幾得幾特別ge。
同埋佢個炸花枝丸真係好好食。

結果...才黃昏六點幾牛肉麵竟然賣光!
>_<"
(後來好姊妹說最近牛肉麵很好賣。)
連肉鬆蛋三文治的醬料也剛好用完...
他們用的三文治醬料要專程在台灣入貨的說...
但難得過來我們就試試其他食品啦
!


椒鹽炸大雞扒
旺角最近有一檔「豪大大雞扒」經常大排長龍,但網上劣評如潮。
與其花$25排隊買有骨雞扒,不如坐幾元小巴過來吃(不過我是用腳走來呢)。
他們的椒鹽炸大雞扒好吃得不得了,可愛老公現在也經常提說很想再吃!
不敢吃太多炸類食品的我也忍不住搶食。



新竹米粉

因為不知道吃什麼我提議試一下蔡蘭推薦的新竹米粉。
他 :
咦,又真係唔錯喎。
(上次才說不喜歡跟蔡生風呢。XD)



結論:
我的強烈推介 :
肉鬆蛋三文治+椒鹽大雞扒最高!!

可愛老公的強烈推介 :
椒鹽炸大雞扒+紅燒牛肉麵+花枝丸

5 則留言:

  1. 哇......好想食呀~多謝推介呀..hehe..^^
    [版主回覆02/21/2011 13:04:00]肉鬆蛋三文治必食!

    回覆刪除
  2. 哎呀,上次同bf經過,只在外面看過menu ,最終沒入去試。下次再試番!!
    [版主回覆02/21/2011 13:03:00]haha~~大角咀對我黎講其實唔就腳~
    不過我都會突登去食下

    回覆刪除
  3. 肉鬆蛋三文治好吸引呀~~好介紹
    [版主回覆02/21/2011 13:00:00]唔係講笑~個 肉鬆蛋三文治真係好好食!

    回覆刪除
  4. ♥♥♥akina♥♥♥2011年2月22日 下午5:19

    肉鬆強三文治,椒鹽大鷄扒好好味咁,尤其大鷄扒雖美味但又怕熱氣,偏偏呢d香口野我最引不到口,就像我減肥中偏經過m記聞到薯條牛油香味好想食咁
    [版主回覆02/24/2011 13:12:00]是真的好好食! 過年我也肥了很多! 最多正餐食少D XDD

    回覆刪除