2011-08-15

Day 1(2) : 池袋 ~ 新宿花園神社盆踊り大會

上一篇 : Day 1(1) : 香港 ~ 上海 ~ 成田機場 ~ 池袋北口City Super Hotel



Date : 2 Aug 2011

Day 1(2) : 池袋 ~ 新宿花園神社盆踊り大會

**************************




晚上7點幾的池袋,當晚溫度不高還很涼快。


放下行李後先衝到池袋附近的大黑屋買JR車票,

我們每人要買來回池袋及新宿之間各一程車票,即4張JR車票,

車站正價¥150大黑屋¥1404張車票省¥40

日元破十算之下能省¥10就¥10!
反正
這類「金券店」總有一間在左近,

省錢又方便,所以我沒有在售票機買過一張車票。


每次都在不同的
「金券店」購買,價格一樣。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
交通劵利用 : JR ¥150區間 (「大黑屋」 ¥140) -
池袋
駅 -- ( JR山手線 ) -- 新宿
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


利用剛才在大黑屋買的車票直接乘坐JR由池袋往新宿,等車中。

第一個節目不是找吃,而是到新宿「花園神社」參加「納涼盆踊り大會」
因為結束時間是晚上九點啊,看完再吃。
「盆踊り」Google翻譯是「盂蘭節舞蹈」,大概是日本鬼節的祭典?

紅色鳥居配這種燈籠燈柱,日式恐怖Game常見的場景。XD

如果不是有路人入鏡氣氛真的有點恐怖。XD

會場不大,但很熱鬧。

當晚有非常多浴衣美女,她們真的很可愛啊。

可愛老公笑說要買一個面具,我拒絕。XD
日元破10算下就不要買貪一時過癮的東西。XD

二妹及Blog友告知這種祭禮裡面的小檔東西通常很難食,
我們就沒有吃了,不過食物賣相的確很差不太合胃口...XD

祭禮主菜是跳舞,不分年齡有老有嫩,也有外國人穿浴衣一起跳。

我們當然做些遊客做的事情,站在一旁看看和拍照。



逗留大半個小時便離開,跑去看看恨去多時的店舖。A_A

4 則留言:

  1. 可愛老公笑說要買一個面具,我拒絕。XD<^^^^你也太嚴厲了, 我先生唔會聽我講 *無奈*
    yukata 美女, 老實我真係無見到邊個靚, 而且大部分仲好臭, 因為yukata 很焗身
    [版主回覆08/17/2011 12:25:00]yen宜家破十算呀~買個果D面具玩半個鐘不如食左佢啦~_~ 我老公說東京的女仔個樣未必很靚~不過話佢地D打扮真係好好~ 好過香港D女仔(其實我都覺)~特別佢地著浴衣我見到好多set頭同頭飾好靚! 佢地的打扮衣著蓋過本身的缺點XD

    回覆刪除
  2. 尼個盂蘭節會 , 應該好好玩 , 我對尼D 日本既祭禮十分有興趣  , 前年去福岡時都參加個 有野食 有野玩 , 真係好正丫 
     
    [版主回覆08/17/2011 11:50:00]我呢D遊客都係望左十幾分鐘就閃左跳舞呢PART XD~不過就好鐘意行d檔仔~睇動畫睇得多~覺得好得意~不過我地就完全無洗過錢XD

    回覆刪除
  3. 冇見你穿浴衣的相的??很期待啊!
    [版主回覆08/17/2011 11:36:00]呢晚無著~雖然有著一晚~不過同京都果次著和服完全是兩碼子的事~呢次係會超求奇...HAHA

    回覆刪除
  4. 連我個pk宅男前男友都唔知道大黑屋!!(或許佢而家知 wfcXD)

    我買左唔知咩day pass同埋狂搭JR&地跌乍
    車票款無變過(懷念ing~~~~)

    日式恐怖Game張相 應該點你可愛老公入鏡扮下人物XDDDD
    [版主回覆08/27/2011 01:27:37]HAHA~以前自由行資訊唔夠宜家多~大黑屋仲有LV chanel果d名牌賣呀~不過我地呢D HK旅客去大黑屋買車票入場劵多~~~~老公唔算係好鐘意入鏡果類人XD
    SO旅行相都係我為主XD

    回覆刪除