2011-08-18

Yahoo Blog Upgrade後的小報告

旅行回來後Yahoo Blog突然要Upgrade,引來一片恐慌,我也是其中一個,
因為怕Upgrade後會遺失一些重要資料文章,或者格式會亂七八糟之類,
所以從網路上找到免費軟件,把整個Blog的文章及照片全部Back Up再Upgrade,
這個十分好用的軟件,人家的Blog說明不可隨便轉載,所以各位自行找吧。

至於Upgrade後的新Blog到底如何? 有什麼影響? 以下是我的用後感 :

1. 我未Upgrade前的Blog,本身只是簡單地換牆紙和主頁上的頂部大圖片,
所以這方面對我是零影響,Upgrade後仍然可以換牆紙和頂部大圖片。

2. 整個Blog的格式,在Upgrade版本中採用了跟舊Blog最近似的,
即文章在右面,個人檔案,文章分類等等在左面,所以看起來分別不算太大。

3. 可能因為暫時資料仍然在搬運中,每篇Blog的第一張照片沒有全部順利Show出來,
有些就有Show,相信要等完全搬運完畢才知道如何。

3. Upgrade後我沒法看未Upgrade的Blog友的Blog!!
各位如果像我一樣只是用Blog的基本Function,
還是Upgrade吧!! 未Upgrade的可以看已Upgrade的,
但已Upgrade的我看不到未Upgrade的Blog!!
未Upgrade的變成「不存在用戶」...
我要直接Bookmark了該Blog Link才能看到。


4. Blog名字相信是比較大問題,Upgrade版本我的名字變了「Kong」,
因為我有用「Kong」登記...
所以現在大部分的Blog友我完全認不出Blog名...
請大家記得改回自己的Blog名啊!!


5. 暫時發現認為最笨的是「留言」,頭頁竟然不是Show最Update的留言而是第一個留言...
於是最新的留言在留言一檔的最後一頁...誰設計呀...真是有夠白痴...

6. 留言太長的話Blog會Show不到後面的字...Orz
話說我留言給一位Blog友,她回應了較長的一段,結果看來因位置限制,
在Blog無看法到完整回應,後段變成「...」,
結果我要在Email才能看完整的Reply...!!
有人有遇上這問題嗎???


Well,所以基本上除了留言設定比較低能外,好像跟以前差不多。

最後各位請Add回我,也留言讓我Add回你,
因為暫時不清楚會不會因為Upgrade問題有些Blog友找不回來。


7 則留言:

  1. 我都覺最白痴係留言太長show唔晒,而家係2011呀大佬!仲有,我見人人話upgrade咗後我失散咗啲blog友,但我好似冇喎,全部show晒係"關注blog友",你有冇呀?仲有仲有呀,你send mail 比我,我㨂咗"跟隨"你,係咪得咗喇?
    [版主回覆08/20/2011 22:48:46]我好似都去晒關注blog友~不過D人名有8成都唔認得~不過最唔LIKE係留言個時間問題...最UPDATE的留言當然放頭頁架啦.....
    應該"跟隨"你就OK了

    回覆刪除
  2. 佢格硬up我先算
    好唔喜歡新版XDD
    [版主回覆08/20/2011 22:55:24]2個月後強制XD
    你都係乖乖就範啦XD

    回覆刪除
  3. 我都同以前 d blog 友失散晒~ 個 friend list 同訂閱變到好麻煩
    [版主回覆08/20/2011 23:00:14]宜家感覺上好似合埋一堆?? 我只係搵到"關注blog友"...

    回覆刪除
  4. 其實可以係BLOG到看到完整的網友留言架,好簡單咋,你將MOUSE指到最尾﹝....﹞的位買,佢就會指示到有野可以按落去,然後你KICK落去就看到顯示唔到的留言了。
    [版主回覆08/20/2011 23:00:55]Waha~~留意到了~~留言都係喜歡以前的format...

    回覆刪除
  5. SOORY,補充下,係﹝...﹞的側跟位就可以KICK落去的啦。

    回覆刪除
  6. 我都係鐘意以前的版面多一點
    回應欄排版既感覺好似 facebook
    [版主回覆08/20/2011 23:01:54]以前個版簡潔d易睇d...現在回應欄實在太累贅.....

    回覆刪除