2011-10-15

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM

我們去東京伊豆自由行帶了4支鏡頭,
最常用的一支正是最廢的一支 - Canon EF-S 17-85mm f4-5.6 IS USM
雖說最廢也買了4千幾元,最可憐是這天的照片 - Day 3(3) : 伊豆 Teddy Bear Museum ~ 花吹雪
難得去這種地方...照片效果想撞牆...

我們買不起Canon L級數「鏡皇」,5位數字買一個鏡頭過不了心理關口...
於是買了另一支同樣是L級數的鏡頭,Canon EF 24-105mm f/4L IS USM,全新連Filter約$9000,
網路上買到一支2011年5月買入的二手貨,叫價$6700包Filter!! 撿到寶!!
這支鏡頭的二手貨極搶手...搶了十次八次都搶輸...
沒想到買一支鏡頭要用「搶」這個字形容...

這支鏡頭就算用了兩三年賣5千尾6千有價有市,現在買鏡頭會考慮保值角度。
家中某支Sigma鏡頭現在二手價比我兩三年前的一手價錢還要貴(約4千幾元),
所以買鏡頭只要小心選擇,除了能得到應有的照片質素,還能保值,一舉兩得。

至於那支廢鏡雖然已經用了5年,仍然可以$1800賣走了。
說到尾始終是原廠鏡比較容易出售。

3 則留言:

  1. *♡Amami✿幸子♡*2011年10月15日 晚上10:58

    一個好相機同鏡頭真係好重要@@
    [版主回覆10/17/2011 13:54:07]一般黎講鏡頭會緊要少少~我果部機都只係Canon 500 D~都可以應付一般需要

    回覆刪除
  2. 你好嗎?見到你真好,我是小黑兔呀!剛剛先正式轉新網誌,之前一直不覺你們update網誌,原來因為你們都轉新網誌。以後,大家可以繼續聯絡啦!
    [版主回覆10/17/2011 13:48:35]轉了新blog的人會入不到未轉新blog的~但未轉的反而可以見到已轉了~
    不過大家都各自看不到雙方update...

    回覆刪除
  3. 你跟老公真係最佳拍檔呢!hitomi你愛影相是model老公是個愛拍攝的人~~可惜我愛影相但我未來老公對這些完全冇興趣!(´・_・`) 唉唔影我ok la但我宜家叫他練習未來要幫小孩影相!
    [版主回覆10/17/2011 14:33:04]以前我唔鐘意影相+買衫+扮靚~係6年前開始著LOLITA~先至留意買衫~因為以前我係成副身家買玩具...HAHA 咁果時老公因為我要影LOLITA先至開始學影相..所以LOLITA對我真係幾有影響:D 我相信要某D衝擊先至會有轉變~例如你所說的 - 練習未來要幫小孩影相!!!

    回覆刪除