2012-04-05

Giorgio Armani / Canmake

正在使用的Giorgio Armani Luminous Silk Powder快用光了,
但它的化妝品實在昂貴,
加上貪新鮮的心態,趁機試一些便宜又名氣大的品牌吧。

**************************

Canmake Concealer Foundation UV - $114

Canmake精緻的包裝價又廉,早就想試,
很遺憾,不知道是因為Giorgio Armani太強還有是怎樣,
我覺得這款Canmake OK差...

其實想知道是心理作用還是怎樣,很簡單,
捉個不懂化妝的超級門外漢即是可愛老公問問就知道了。

事前我沒有跟他說換了粉。
我 :「你覺得我今日個妝化成點呀?」
他看一會說 :「唔...你係咪換左粉? 你個妝同平時唔同喎,
你宜家都有D浮粉,唔係好貼面,而且D粉好似唔太平滑,
你今日個妝麻麻地喎。」


天呀!! 連一個不懂化妝品的男人都說得出我心裡的疑惑...

**************************

Giorgio Armani Luminous Silk Powder - $400

結果...我還是要敗給你!! 其實兩者差不多是4倍價錢這樣比較是不太公平啦,
Canmake質素如果有Giorgio Armani級數那還有人買Giorgio Armani嗎?
也許不是Canmake不好,只是Giorgio Armani太強...
Giorgio Armani這款四季合用,粉末塗上面很薄很貼服幼滑,持久力極強,
去年夏天去日本我都是靠它!! 由早上8點到晚上11點不溶妝的!! 超強!!
硬要說缺點就是遮瑕度不高,臉上太多各種瑕疵的話不合用。


其實用了化妝品十幾年,各種粉底換了不知多少個牌子,
現時為止只有兩個牌子令我滿意,除了Giorgio Armani外,
另一款是Kesalan Patharan,價錢跟Giorgio Armani一樣的不可愛。


7 則留言:

  1. *♡Amami✿幸子♡*2012年4月5日 晚上9:53

    我都不喜歡d粉底遮瑕度不高,粒暗倉大小小都遮吾哂-,-
    [版主回覆04/07/2012 16:13:47]我得好少暗瘡印/其他瑕疵~所以Armani這款很arm我用~其實遮瑕度高就難免會厚粉(日本出d粉底好多都比較厚粉)~最徹底還是要好好打理皮膚:D

    回覆刪除
  2. 有無試過Laura Mercier? LM是近年都比較出名底妝品牌.
    有次去莎莎買賣左個Kiss Me 2-way cake (之前用佢個mascara覺得幾好咪試下), 用落就知唔好.
    我覺得底妝產品向香港買drug store brand 有d冒險... 有95%以上係浪費金錢.
    (e.g. 香港maybelline係同美國maybelline既products唔同之餘, quality都差好遠)
    我以前都好追求日本既化妝品/護膚品, 但自從去左澳洲讀書因為無可能將莎莎/屈人寺/萬寧成間搬去澳洲所以接觸到好多香港無 / 少見 / 貴 既 products.
    [版主回覆04/07/2012 16:10:06]LM未試過~我已經唔想再試新野~HAHA~好似呢似咁~CANMAKE 盒粉只係用左一次~話晒都成舊水~我都唔知掉左佢好還是點好=_____="
    對於開架式商品的粉底~我真係買到怕~盒盒quality都差不多但又不是很好用~粉底都係乖乖地買專櫃brand吧~姻脂果d買cheap d都沒問題~因為平同貴唔覺有分別XD

    回覆刪除
  3. CANMAKE 最好用係陰影粉同光影粉呀,其他都唔好用=.=
    [版主回覆04/07/2012 15:59:28]姻脂如何? 我對佢d姻脂仍然抱有興趣~因為包裝幾精美XD

    回覆刪除
  4. 呢啲真係一分$一分貨,粉底真係好緊要。我用緊KOSE -infinity 粉底都ok,有機會試試
    [版主回覆04/07/2012 15:56:05]粉底真係貴有原因~反而姻脂果D cheap同貴果d就真係好似無咩分別

    回覆刪除
  5. 我諗canmake既眼影算係幾好喇....其他都係用返d較好品牌好~~我用dior都唔錯呀...but我唔太識化妝呢....試過好少牌子喳!!
    [版主回覆04/10/2012 23:21:09]眼影姻脂我就是鬼但~我屋企果d眼影姻脂用左幾年囉! haha

    回覆刪除
  6. 我粉底個D都係用CANMAKE, 我都覺得唔錯, 我都有你個盒粉餅,都覺得幾好呀, 可能我未用過大牌子唔知佢地係咪好過CANMAKE, 始終價錢貴過CANMAKEXDDD
    [版主回覆04/10/2012 23:13:29]唔~~~如果完全唔理會"價錢"呢個因素~Armani d 粉係幼細過同滑過CANMAKE(連我老公都睇得出)~其實要撲上面先至真正可以睇到分別~就咁撲上手背是試不出真功夫~~well~~如果本身塊面瑕疵不多皮膚不太粗糙~我suggest用Armani呢類較幼滑同薄的粉 ~CANMAKE我嫌佢有d厚(遮瑕度較高難勉有d厚粉)

    回覆刪除
  7. Hello! 我都想買GA 粉餅啊!! 您有冇用過GA Lasting Silk UV Compact呀?? 我見Counter有2隻~~ 唔知買邊款好呢!! Lumious silk powder $400 是連盒嗎?? thanks~~~~
    [版主回覆10/10/2012 23:59:46]GA Lasting Silk UV Compact未用過呀

    Lumious silk powder $400是連盒的~佢本身無REFILL裝

    回覆刪除