2012-09-08

Day 6(1) 日本東北自由行。景點推薦。燒海鮮市場。八食中心「七厘村」 (青森縣 - 八戶市)

攝於八戶市「八食市場 - 七厘村」*~



一篇 - Day 5(4) 青森溫泉酒店住宿。青森屋 - 夕食及朝食篇 (古牧溫泉)


*************************

Date : 2012-05-10
Day 6(1) 日本東北自由行。景點推薦。燒海鮮市場。八食中心「七厘村」 (青森縣 - 八戶市)


*************************


我們拜託酒店安排前往三沢駅的送迎車,車程只需大約5分鐘。
是日下雨,幸好稍後的活動範圍在室內不受影響,
不過天氣寒冷,這天氣溫不足十度...5月啊...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
交通劵利用 : 3 Days JR East Pass Special
  三沢(08:12) -- (青い森鉄道) -- 八戶駅(08:35)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


這回乘坐青い森鉄道,利用JR East Pass Special免費乘坐。
很快便到達八戶駅,事前查了車站對面Lawson的隔壁2樓,
有幾組不論大小只是¥200的超廉價Locker,可是找不到,
問了Lawson職員,職員冒雨走出去幫我們一起找,
還是沒找到,
所以只好帶著我們唯一的行李坐巴士去「八食中心」,
幸好最大最重的行李已經用宅急便運去東京,哇哈哈!!!
[(Day 5(1) : Yamato宅急便 ~ 善知鳥神社(青森市)]
不過再次感受到東北人的確比較熱情,真的很謝謝他們熱心幫忙!!
(東北人熱心事件之一 - Day 2(1) : 盛岡 ~ 北上展勝地)


車站門口已經有非常清楚的巴士指示牌,只要坐¥100那種便行!
因為有另一架巴士也可以去「八食市場」,不過要¥200。



「八食市場」的巴士來回班次跟東北新幹線一樣的疏,
所以一定要去官網查巴士時間表。


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
交通劵利用 : ¥100
  八戶(08:55) -- (¥100バス) -- 八食センター(09:04)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


終於來到這個幾年前已經非常想來的地方!!!!
外面正在下雨所以沒法影建築物外觀啦。


我們早就知道「八食市場」有免費Locker,只是擔心Locker滿了,
所以才希望行李先放在車站Locker,可能時間尚早,只有我們用Locker,
Locker先放¥100,用完會退¥100!!免費!!
我們的行李剛剛好可以放進去,再大一點就放不進啦,
再一次慶幸我們那個29吋大行李早就運到東京。



八食センター(八食市場/八食中心) 
上圖是地面,有刺身料理之類的食店,這回與我們一點關係也沒有。XD
下圖是二樓乾貨土產部,不過我們不買啦,留一點空間給東京。


然後這是在乾貨區對面,傳說中不像街市的街市...
日本的街市真的很神奇...明明是賣濕貨賣新鮮海產,
但乾淨程度讓人咋舌,地板極乾爽,真不知道是如何管理...



時間尚早,我們先走畢整個街市看看有什麼賣吧,
準備我們的炭燒海鮮美食之旅!!!



八戶市本身就是漁港,以海產聞名,當然什麼海鮮都有兼最新鮮,
大家愈看愈興奮,我們只有兩個人兩個胃,真是很難取捨!!
可愛老公很想燒毛蟹,北海道產!!! 價錢吸引!!!
我說放棄啦!!!
我不甘心被那隻大毛蟹塡滿我半個胃,想吃的東西太多!!




真是目不暇給賞心悅目,那雙鮑魚不用¥3000!!!






逛了數十分鐘後,大家心裡有數大概買什麼了,
走到街市旁邊的「七厘村」準備!!
「七厘村」門口有燒飯團和燒魚,很香!!
燒飯團很想試!! 看到很多人買,但吃了飯就吃不下海鮮只好放棄。



「七厘村」就是我們炭鮮海鮮的地方啦,聽說不論假日或平日,
中午至下午時份也極為熱鬧,網上有人說試過等一個小時,所以早一點來。
首先走到付款處,每位¥300租爐具炭爐等等工具。



分配好位置,店員提供了紙碟筷子海鹽鐵夾炭爐等等用具。
我負責留守,可愛老公出發買海鮮啦。^O^


待續...


**************************


下一篇 - Day 6(2) 日本東北自由行。景點推薦。燒海鮮市場。八食中心「七厘村」(續篇) (青森縣 - 八戶市)



11 則留言:

  1. Molly 公路之星2012年9月8日 晚上9:18

    嘩~~好開心的旅行, 你唔介紹我都唔知日本有個地方叫青森~~
    ps: 你件斗篷好可愛啊!
    [版主回覆09/11/2012 19:51:53]青森蘋果聽過嗎? 不過青森(日本東北部)的確係5-6年前才開始多香港人去~
    嘿~件斗篷襯LOLITA又得便服又得
    (櫻花滿開x lolita : http://blog.yahoo.com/hitomi-kong/articles/27807/index)

    回覆刪除
  2. *♡Amami✿幸子♡*2012年9月9日 中午12:50

    5月不足10度好凍,不怪得要戴冷帽><
    d海鮮一定好正期待下一篇^o^
    [版主回覆09/11/2012 19:56:16]實情係...影完就除冷帽XDD
    因為戴冷帽影相好睇D XDD
    不過室內暖氣不強其實當時都真係幾涼

    回覆刪除
  3. 其實我真係好鍾意睇好似你哩d咁詳細o既旅遊日誌架....
    內容又豐富d相又吸引....
    呀....但有樣野想問...其實我都想好似你咁寫d類型咁詳細o既旅遊日誌架...
    但硬係喺某d地方拎部相機出黎影...但硬係覺得好似唔好意思咁....尤其喺d食店地方影自己果份就好地地啫...但例如好似去到d食自助餐呀...人地賣野o既地方哩d...唔知你地又會點處理架?
    [版主回覆09/11/2012 20:22:03]我一直都摸緊點樣寫遊記好D~宜家寫GE模式係相多得黎又唔好太多無聊相~內容盡量寫重點而唔長篇大論~因為我自己本身好怕睇一D字太多ge blog~
    btw~~我地去旅行係一部大機一部細機~~去到室內地方例如食店~影四周環境的話通常都係用大機(因為都係stay 0係自己位影)~但buffet影出面我地就會拎細機影~拎住大機麻煩嘛~如果係鋪頭入面我地就照用番大機~當然我都會用細機~老公有老公影~我有我影~~暫時未試過唔俾影~
    除非佢真係貼左張紙話唔可以影相啦~~初初可能唔慣~影影下就慣架啦~~所以你會見到我都會有鋪頭賣野d product相

    回覆刪除
  4. 著得好靚靚~-3- 我都好想著~又有好野食~><~~
    [版主回覆09/11/2012 20:25:00]thx~去旅行緊係要著好d 影相

    回覆刪除
  5. 你地兩個果胃真係好細...你真人係瘦既
    [版主回覆09/11/2012 20:28:56]因為我地要去燒海鮮呀XD
    btw~~最近游水減肚腩呀....

    回覆刪除
  6. 睇緊東北丫嘛,又係一查就彈你D文出黎XD~

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁神奇~~blogspot d 文好難會放到好前
      通常都係彈台灣果d blog

      刪除
  7. 點解唔直接迎送車到八戶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 宜家先睇到留言~如果無記錯坐迎送車時間MEET唔到巴士班次

      刪除