2013-10-21

金田日式放題

Date : 2013-10-12
金田日式放題



**************************


最近好像比較經常去酒店吃Buffet,轉換口味去吃日式放題吧,
但近來日式放題非常多團購,根據經驗團購期間質素通常都會下降,
所以盡量找團購出現較少或非團購時段去吃,
給正價跑去吃人家正在團購的時段肯定不值。


最後從Openrice中挑了「金田日式放題」,以價錢來看,
「金田日式放題」算是眾日式放題中稍為高價格的一間,
質素應該不會太差吧?


 訂單總共有12款,都是中價及低價食品。





第一回合當然是刺身啦,除了甜蝦我們會寫多一點數量
其他每次只寫2-4片,而店員亦根據我們的數量安排,
以免造成不必要的食物浪費。
先說刺身新鮮度,相當滿意,不過劍魚腩比較差一點,不是新鮮度問題,
而是味道,似乎是相當廉價的部位? 吃起來怪怪的,完全沒有魚的脂肪。


呀... 其實還有點三文魚,不過照片拍得不好沒放出來,
三文魚亦是比較沒有脂肪,味道一般,不過刺身整體是不錯的。


 煙肉青口,Well...煙肉在哪? 汗...
這個其實沒有點店員錯了訂單,反正我們也將會吃就別浪費,
不過這個青口實在太普通了...
我肯定只是$21有5隻青口的Saizeriya(Blog)比它好吃...


蒜片牛柳粒還可以。


很美味的牛舌串,咬下去很爽脆,味道挺香,繼刺身後一點再點的食品。


海老及松葉蟹捧天婦羅...
首先...炸漿味道我覺得有點差...然後炸漿有點厚...
 海老很幼小,所謂的松葉蟹捧嘛,當然一定不會真的是松葉蟹啦,
不過味道真的很差,一點兒蟹的味道也沒有...


 極普通的芝麻手羽。


 細小的吉列廣島蠔。


犯了同一錯誤,炸漿很厚,只有一點兒蠔肉,
蠔肉吃起來感覺不太新鮮。


玉米忌廉焗蠔,普普通通還可以...


 只是非常細小...


由於名古屋的鰻魚飯(Blog)實在深深地刻在味蕾...
導致這個我覺得很普通甚至不太好吃...?


鯖魚還可以。


牛油帆立貝,太濕了,水份沒有收乾,又沒有鮮味,不太好吃。


芝士魚腐好吃,裡面芝士漏出來。


香草羊鞍,不過不失。


很迷你的帆立貝串,跟我的姆指甲差不多,
味道方面,多得外面的醬料,帆立貝味道本身很淡。


薄燒牛肉我們沒有點店員給錯了,可愛老公喜歡牛肉所以也沒所謂,
不過這個比較差,沒有牛肉味的牛肉...一人一件餘下的便沒吃了...


胡麻牛舌,純粹醬料好吃,牛舌本身不好吃,
上面的燒牛舌串好吃多了。


用了辣醬的魷魚鬚,明顯是以辣醬掩飾沒有魷魚味不新鮮的魷魚鬚,
可愛老公笑說幪著眼睛的話根本不知道正在吃魷魚鬚。


************************** 


Total : $457.6 ($208+10% / Person)
 整體來說偏向差,最值得一讚再讚只有刺身和牛舌串,
完全不理解Openrice多笑臉的原因,就算假食評存在,
也沒可能一半都是假食評吧...


20 則留言:

  1. 看了那篇食評, 裡面說特大帆立貝刺身是另外加錢Order的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝你的更正~我會更正內文~~不過當時台上就只有12款紙~完全沒有出現過加錢點其他食物的menu...

      刪除
    2. 不過我仍然不理解多笑臉的原因...d野食overall唔多得,,,

      刪除
    3. 我都覺得Openrice近年越來越不可信, 尤其嗰啲試食活動嘅食評, 餐廳 (尤其係酒店自助餐) 一定會張最好嘅食物俾啲食評家食, 等啲食評家喺網度幫佢哋賣廣告, 到我哋喱啲平民百姓去食, 啲服務質素同食物都會差咗同小選擇。

      刪除
    4. 對對!! 通常見人地果D各類型邀請的試食活動果D blog文~睇完就算~影到幾靚都唔會去試~
      除非真係有其他人(唔係果d參加試食果類)真金白銀食完話好食~先至會考慮去試

      刪除
  2. 睇嚟都係.....唔洗去,你食過咁多日本好野係.....差少少架喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然我唔排除呢個因素~不過佢有d野食真係無味靠d醬掩飾=___=

      刪除
  3. 其實衣家啲野咁貴,仲點會有好食放題。
    自助餐又係,如果拎三四百蚊PER HEAD食自助餐,不斷食同樣的食物,我衣家寧願去啲中價法國或者意大利餐廳仲好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔敢講任食無好野~間唔中都預到唔錯~~不過就真係好耐無去食日本放題~同想像中真係有比較大ge落差=_=
      我都係比較常食單點果d=_=

      刪除
  4. Fianlly, I already moving blog in here.

    So happy to see you guys to go to Japan again, this is Tea Tean from Yahoo blog

    回覆刪除
  5. 你去過日本食過咁多好野,食放題你一定覺得馬馬地啦!

    回覆刪除
  6. 我都覺得呢間麻麻地, 味道唔OK 仲成日漏單

    回覆刪除
    回覆
    1. 我GE情況係試過幾次俾左D我地無點ge野XD
      變左其他人漏單XDD

      刪除
  7. 呢間本想一試,感謝你的食評提供,睇嚟可以不用去試了!

    回覆刪除
  8. 通常專做放題既都唔太好味,寧願食d散叫既,味道好好多,而價錢都未必差好遠~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然知道放題D野好食極有限~所以去日本除非酒店供應否則我絕對唔食放題(但香港人就好鬼鐘意去日本食燒肉放題)~同BUFFET一樣好食極有限~但都唔好太差丫~連D基本野都未搞得掂
      不過比較好GE 係佢某D刺身都OK~~其他就真係...

      刪除