2017-09-21

大鄉里出城 - 峇里島/巴里島自由行 (國泰航空/Cathay Pacific)

意外地今年又多一次機會去日本以外的東南亞國家,
也意外地今年突然可以去5次旅行,為什麼去峇里島/巴里島?
因為某人免費招待住高級奢華渡假酒店,住Villa!! 
指定地方就是峇里島/巴里島,看了酒店網頁,流口水!! 
加上此次旅行另有特別意義,所以十分期待,一切留待出Blog再說!!


詳情如下 :
國泰航空/Cathay Pacific
成人機票 : $2,998.23@ (30Kgs行李)
小童機票 :$2,229.64 (30Kgs行李)

---------------------------------------------------------
Departing Flight : 2017-12-02
10:00 (香港國際機場) - 14:55 ()
Flight : CX785
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2017-12-04
16:05  - 21:00 (香港國際機場)
Flight :CX784
---------------------------------------------------------


直航沒有太多選擇,時間最好的直航除了國泰就別無他選了,
行李雖然每人有30Kgs,不過出發跟回程的重量應該會是一樣(笑)。
原來航程要5小時,只住兩晚實在有點可惜,
不過10月和12月都要去日本旅行,可愛老公今年的假期已經請盡了...





19 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢個快閃計落張機票都真係唔抵~年底張札幌機票都係三千三咋嘛~HAHA

      刪除
    2. 星期六去峇里島有冇問題?

      刪除
    3. 有! 要改期! 雖然d灰散緊~但話晒太多人去~改期大家都安心d

      刪除
  2. 哦。。。。。 家有喜事。。。。。 恭喜, 恭喜!!!
    吾去加拿大嗱?
    下一步, 準備靚衫啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好強的記憶同構想XDD 另一邊主人家年底話番香港~~
      都好~如果年底加拿大就要cancel札幌機票(手續費$1400一個人呀)~
      宜家12月頭又近D咪幾好~其實主角身邊所有人叫佢地去沖繩…不過主角唔肯XDDDD
      我打算帶套簡單款式的lolita :p

      刪除
    2. 當年我有考慮過沖繩結婚架,(身邊個哈日族, 覺得日本咩都好), 不過攪吾掂 legal 問題, 放棄左

      同埋 By 身邊朋友 experience, 吾好拎張無國際語言的結婚証書, 將來有機會嫁雞隨雞要 apply spouse visa, 好 X 煩嘅

      Bali legal wedding 好似簡單 D 嘛
      Bali 都好靚丫, 你又未去過 ;-P

      刪除
    3. 你地 10 月又去日本邊到呀

      我 10 月都去呀, 諗過上高地, 又諗過北海道, 暫時 final 決定去東北, sorry.... 又抄你 D 行程同酒店啦~

      刪除
    4. 佢地會搞legal wedding~Bali其實我好ok ge~話晒係渡假勝地~佢地揀果間酒店又好正~
      所以我都相當期待~呢次人多仲可以捉D人幫我湊女~~HAHA

      10 月本來去熱海住溫泉酒店HEA下~點知台場隻1:1新高達又整好~所以就變左單純東京行啦
      我果時住D酒店宜家唔入流啦~我如果再去都唔會住番~HAHA

      刪除
    5. 年頭去伊豆果次, 都有參考你住過的溫泉酒店, 對於今時今日的我地, 又真係...... XD

      不過你山形果次的橋本屋, 昭和館都吾ok?

      上山, 我睇中橋本屋同森之音, 但銀山溫泉, 有吉房的choice ,好似得昭和館比較好
      鬼叫自己改黎改去, 無晒位咩

      刪除
    6. 睇左森之音~同橋本屋對比~橋本屋d露天風呂附客室我覺得正過佢~
      橋本屋如果住露天風呂附客室當然宜家都好ok (不過當年我住唔起嘛)
      森之音 睇房相唔覺得特別靚~不過d間房執得超整齊d相好"公整"咋嘛~緊係揀橋本屋:p

      昭和館 d 房就勁普通~不過旅館入面d擺放都幾得意ge
      銀山溫泉宜家對我黎論硬件得番藤屋可取(不過blog友話食方面好唔ok)~~~
      其他全部唔入流~不過要過夜都無辦法

      刪除
    7. 銀山溫泉, 我果日, 最平果間房都要 32xxx yen, 一泊兩食

      如果係你, 你會照住, 還是朝早去打過 round 算呢. 還是真係好值得為個夜景住一晚呢?

      我係10月尾去, 理論上有紅葉嘅

      依家對溫泉酒店要求越黎越高, 就得有吉房, 又要睇得上眼, 再就埋行程, 紅葉
      攪到左改右改都未諗店, 有時會諗, 不如是旦算啦"-"

      刪除
    8. 如果係我~其實我唔會紅葉期去銀山溫泉~~HAHA
      有雪同無雪的銀山溫泉實在差太遠啦~~留番落雪去啦~~
      個夜景係好好值得住一晚~不過只限有雪果時~HAHA
      當住過好的~~仲邊度番到轉頭~最緊要係宜家YEN唔係9算十算年代!

      刪除

  3. 年尾之旅一熱一凍,好特別之選xd

    回覆刪除
  4. 噢,原來家有喜事! 恭喜哂!

    回覆刪除