2017-09-15

小金魚輪狀病毒專訪 (Ohpama)。有疫苗,食定唔食?

早前接受了「Ohpama」有關輪狀病毒專訪,回顧當初,
其實沒有後悔沒有讓她口服疫苗啦,
因為中招及痊癒後抵抗力會增強,總覺得現在的小朋友身體抵抗力差了? 
當然也可能現在的病菌太厲害?
倒是怪自己失職,小金魚半夜嘔吐卻以為她玩口水…嚴重失職呀! (Blog)


以下是專訪 :

小金魚當天十分合作很精靈!


第一次感受到Facebook威力,影片播出後立即有兩位媽媽同事私底下問我,
說覺得很眼熟但說不出是誰,不過一聽聲音才知道是我…
可愛老公笑問同事沒有發現片中人叫「Hitomi」嗎?
我笑說她們可能沒有為意,本人在公事上十分低調所以另取其他名字…
所以早前沒有膽量接受做大台親子旅遊KOL及日本旅遊相關的電視訪問…
我希望在辦公的地方繼續過低調生活…

12 則留言:

  1. 但你個 blog 出晒樣, 都無同事知咩?

    曾經見到同事睇我個 blog 揾旅遊資料, 好想話佢知架, 不過恐防人地繼續睇落去, 返工一個樣, 放工一個樣, 我個 blog, 都係低調d 好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 只有舊私人公司(做最耐果間)知道我個BLOG~
      仲要係我走左後特登出左篇BLOG打埋公司個名~先至俾舊同事搵到(我特登俾佢地搵到架嘛)~
      舊同事打俾我話全公司都知道晒~仲話搞到公司鬧得熱哄哄流言滿天飛~
      因為我果時係帶住遺憾+唔開心而走~
      而篇BLOG就係插人+順便話俾班仆街聽我離開後生活十分好~

      宜家D 同事無人知道呢度~帶唔帶眼鏡已經有D唔同樣~何況仲要唔化妝XD
      見到都要靠估XD
      我Office入面又咁低調XD

      刪除
    2. 我反而好想睇你鬧舊公司篇文XD

      刪除
    3. http://hitomi-kong.blogspot.hk/2011/04/x.html

      這篇文是大力抽插舊公司(2010年啦已經)~~出埋公司名果篇是LAST day感相文(收起左XD)

      刪除
    4. 2010年? 應該係Y!搬過嚟之前嘞啩?

      刪除
    5. 係! 舊公司都7年幾前囉~宜家呢度做左就快6年!

      刪除
  2. 好搞笑!這個專訪醫生由始至終都是呼籲人要接受預防疫苗,但是,你卻在此表示不後悔沒有接種疫苗,只是怪自己晚上沒有多加注息小朋友的情況!和你同一想法,我和一些認識的數位家長也是不讚成接受太多疫苗,政府在規定打針卡上的疫苗全follow,其他的都會考慮又會盡量避免,身體會自然產生一些抗體啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~~我只係負責分享無食而又中招會係點~~
      至於食唔食真係好睇家長自己諗法
      ~所以我如果有人問我~我會叫佢自己諗~無yes定NO~~
      我暫時都只係跟政府針卡~流感針呢D都無打
      呀女呢兩日有d咳同鼻水~我都唔會俾藥佢食~飲多d水等佢自己好番

      刪除
  3. 痊癒後抵抗力會增強....感覺會安心一點
    小金魚拖地,好幫忙喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀女一向都算幾健康~經此一戰應該會抵抗力更勁HAHA

      刪除
  4. 除左健康院指定要打果堆防役針之外,私人去打/接種的我就只係同阿女食咗輪狀口服疫苗,因為見識過其他小朋友的痾嘔情況好辛苦 (但都冇小金魚抽筋休克咁嚴重),其他果啲流感針等就冇打,始終覺得打咗都唔代表絕對冇事,既然係咁就無謂要佢捱一針啦 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我再生多個~我都唔敢話實一定會俾佢食疫苗~
      因為我覺得只要一出事入院~基本上唔會有大問題~係小朋友同大人辛苦D~
      有抗體身體自然會更強
      我睇左D留言~都有人講食左都中招~不過叫做中得無咁厲害

      刪除