2018-09-10

舊事回憶。小學。校園欺凌。老媽的處理方法︱細B。育兒。分享

上一篇有人留言及私信給我有關大妹小學時被欺凌的故事,
就分享一下事件及當年老媽的處理。


話說大妹小學年代被老媽形容為「一舊飯、論論盡盡、遲鈍」,
高年班時被一名女同事欺負,最初發現運動白布鞋經常很髒,最初沒有太為意,
後來留意到有鞋印,質問下才知道原來她經常被一位女同事刻意踩腳面,
而且是感到痛楚的程度,老媽數次致電給該家長,對話內容怎樣我不記得了,
不過老媽是平心靜氣跟該家長傾談,沒有發顛發惡,不過情況並無改善,
後來再細問"一舊飯"學校情況,原來她還被該同學大力扯頭髮(大馬尾),
更發現手臂被打到有手掌紅印,老媽很生氣並謂"你點解唔打番佢轉頭,
你唔還手人地以為你好蝦咪繼續蝦你囉"之類的說話,
於是老媽在放學的時候不緬向"一舊飯"的同學明查暗訪,
看看有沒有其他被同一位女同學欺負的同學,
發現被欺負的不止"一舊飯",後來不知道是老媽單獨向老師投訴還是怎樣,
中間過程我真的不記得了,總之事件最後演變到老師要在課堂進行大審判,
大概是「誰曾經被這位女同學欺負的同學請站起來」,
結果真的有十數位同學站起來,後繼如何我忘記了,應該是事件告終吧。


這件事最莫名其妙是純粹一人惡作劇,又不是聯群結黨,竟然不敢還拖?! 
事件最開始時又不告訴老媽? 所以鼓勵小朋友向父母舉報也是很重要…
原來有些小朋友會真的不敢向其他人說自己被欺負…
原因不明...可能一舊飯就真是一舊飯...
大妹在小學時是一名帶眼鏡、遲鈍又論盡的肥妹仔,
單看外表就是很好欺負那種,記得六年級我當上風紀隊正隊長,
我第一時間帶上"隊長帶"走到"一舊飯"課室聊天,
好讓她的同學知道家姐是風紀隊長,我跟她說誰敢欺負你就跟我說,
然後"一舊飯"很開心地跟我說"D同學不斷同其他人講XXX個家姐係風紀隊長,
千祈唔好蝦佢,佢地宜家無人敢蝦我呀",太零星的事件我不太記得,
我都幾肯定是大妹應該曾受過班中零星的取笑欺負之類,
所以我當時第一個反應就是要去她班上撻朵(笑),
至於文中開頭的欺凌事件是在我畢業後發生的,我救不了她啦。


如果遇上肯處理的老師/學校,情況應該不會太差,應該多少有阻嚇作用吧,
記得初中年代有一位女同學受到杯葛,受杯葛的女同學性格很靜看上去很"腍",
同學笑她(我無份!)她也不出聲反坑,那堆女同學覺得好玩就玩下去,
後來被老師察覺,當面責斥那堆女同學,事件告終了。
但如果遇上懶理的老師甚至學校,小朋友就真的只好靠自己學懂反擊啦,
就算不出手起碼要發窮惡般還口呀喂,正所謂輸人不輸陣,哈哈。



12 則留言:

  1. 在學校就話被欺凌啫,但幾十歲人,在辨公室都仲有欺凌,而最抵死係,仲有班 " 奄春 " 選擇逆來順受。你反抗,班"奄春 " 仲話你吾岩,叫你息事寧人,吾好咁串。。。。。 我只好慶幸,我媽無教到我咁"奄春". 所以我好認同你教阿女, 我吾主動撩是鬥非, 但你攪我,就咪怪我還拖

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真如果俾一堆人欺凌如果打私人工我諗辭工算啦,以前在尖沙咀打過份工都做左一年(出黎做左一年野的半新人啦),俾個老餅針對玩單打(佢只大我幾年不過中五畢業就在間公司打工),單打左幾次我頂唔順反抗鬧交,之後在OFFICE的日子就好似要成日抱住要戰鬥的狀態,份工已經夠辛苦(經常OT至11/12點果D)仲要留精力同人鬧交,做夠一年等個Resume唔太難睇就裸辭啦

      刪除
    2. 最幣就吾係私人工,吾係話走就走,犧牲太多,吾值得因為呢 d PK 而走。依家日日戰鬥格返工就為同 d PK 死過,真係好累。 往好處諗,就當磨練,只係以前太過風平浪靜啫 ~

      刪除
    3. 唔係私人工就更加唔驚,對邊又炒唔到我,公營機構會點我唔知,政府要炒人就好困難,玩欺凌一定同對方玩大佢,
      不過我入職以黎好彩暫時全部都係正常人,哈哈

      刪除
  2. 咁已家出黎做野仲有冇比人欺凌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 欺凌又未至於,不過有言語上單打果種,因為選擇忍,不過最近有次佢做到好燥,果條粉皮有撩興佢,佢終於發火,果日嚇左一跳,因為從未見過佢發火,自此果條粉皮就紋左聲
      P.S.我妹係老闆娘黎...

      刪除
  3. 哈哈, 做 temp 就成日俾人蝦, 發覺最多係佢地等你做到咁上下就最鍾意叫你幫佢地將舊文件 pack 箱入倉, 不過我都有辦法耍到完咗都未做或者拉埋佢地落水一齊做.

    回覆刪除
  4. o岩吖,我地唔應該欺負別人,但亦都唔可以俾人地蝦,好彩嘅係你媽媽察覺得到/個女識講或敢講、而老師又肯正視問題,如果唔係,好多人俾人蝦足成年甚至整個中/小學階段都唔知呀 ! 最可怕係悲劇由此發生都唔知咩事,欺凌嘅後果真係可以好嚴重 !!
    講開又講,我有朋友個女剛升小一,返到第四日俾同學仔咬咗啖,嬲到阿媽吖,最慘係問老師,老師話唔知道,而家佢個女咪日日話唔返學囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師又要教書又班務有行政工作,邊睇到咁多野,如果我女俾人咬左啖個老師又懶理,我會叫呀女下次再遇到一定立即還拖事後再報番俾我知

      刪除
    2. 個個都好似你咁體諒老師就好了,唉 ~

      刪除
    3. 我之前個位接觸過差不多三百間學校(我實地去過晒呢d學校),同過呢堆的校長同老師開會,佢地真係要做埋好多同教書無開的行政工作…所以佢地仲邊得閒理你果d你踩我一腳我咬你一啖丫..

      刪除