2019-03-18

[日本] Day6.2 鹿兒島。遺失護照繼而遺失錢包驚魂錄︱南九州。鹿兒島縣自由行、親子旅遊、遊記、行程景點

*..*..*..*..*..*..*..*..*

[日本] Day6.2 鹿兒島。遺失護照繼而遺失錢包驚魂錄

*..*..*..*..*..*..*..*..*


上一篇提到,在「高千穗牧場」購物發生一件恐怖的事,
讓旅程有遺憾,就是正當想辦理退稅時,發現遺失護照!!
立即翻箱倒籠所有背包都找不到…整個人好慌亂…
回到住處發現連錢包都遺失了,裡面有信用卡身份證回鄉卡...
由於在「高千穗牧場」購物時,是由我付款,所以猜到因為遺失護照太慌亂,
連錢包都掉失,立即拜託住處負責人幫忙打電話去「高千穗牧場」確認,
果然有人拾到了,立即坐的士過去,
幸好住處坐的士過去只要十分鐘,錢包安然無恙地拿回...
 至於護照,可愛老公幫我跟住處負責人溝通,負責人很好人,
很努力幫我們打多通電話,看看有沒有我們曾去過的地方,
有人拾到護照,例如之前住過的酒店、市中心曾辦理過退稅的地方、
火車站甚至市中心及霧島的警局也打過電話,沒有人拾到護照…
本來已有心理準備他們先回港,星期日自己坐新幹線由鹿兒島去福岡領事館,
星期一等開門辦理文件...接著可愛老公提議先聯絡明天的溫泉酒店取消住宿,
趕回市中心親自再逐個地方問。
然後是第二天即星期六早上,我們到附近警局先拿報案紙,
警局居然一個人都沒有…門口旁邊有電話,意思大概是如果沒有人就打電話…
可愛老公開始先以英語溝通,對方一句也不懂… 
只好硬著頭皮以有限度日語溝通,
溝通了好久,好心急…我又一句都聽不懂…最後對方大概說沒有人抬到護照,
亦不能派人手過來辦理報案紙…其實我們相當驚訝,雖然這地方是鄉郊,
但這是人頭湧湧景點「霧島神宮」外面的警局啊…
於是我們遊覽完「霧島神宮」及食完午飯後,就坐火車回去鹿兒島市中心...
終於回到市中心,第一時間去火車站案內所問護照,結果是沒有人拾到,
然後就跑去最近車站的警局,問一下有沒有哪間警局有拾到護照及報案,
結果連市區警局居然也是一個人都沒有…又要用旁邊的電話溝通…
可愛公又是先以英語溝通,市區警察也是一句也不懂…
又要硬著頭皮以有限度日語溝通…等了一會,
終於有一位男警察過來開門招呼我們,誰不知細問之下(繼續日語Please...),
我們中獎啦!! 我的護照竟然剛好就在這間警局!! 
我開心到尖叫出來不斷說「Thank You」! 
再細問拾獲護照的地方原來是警局對面的「Aeon」! 
我們昨天竟然沒想起曾經去過「Aeon」…
可愛老公笑說多得他經常拜神,叫我一定要還神,
但每次去神社他都一定還神,我應該還哪個神呢?
這次事件,可愛老公從頭到尾都好冷靜(本身性格),也絲毫沒有怪責我,
他安慰我「無咁黑仔既,我覺得會搵得番既」,
沒想到只學過幾個月初階日語的他,之後只靠打機看日劇看動畫聽歌,
竟然可以從頭到尾幫我用日語冷靜有條理地跟各方人士溝通直到解決問題,
在「高千穗牧場」等的士時,有位日本大嬸突然跟他聊天,
鄉郊的人真的很熱情嘛,他們聊了十分鐘,
大嬸竟然沒有發現他不是日本人,還問他來自哪個縣…
我真心也覺得他好勁,哈哈。


結果,全個旅程最期待兼最貴的溫泉酒店,就沒有了…


話說,可愛老公知道我是一個一出事就"騰雞"的人,
所以旅行從來都是他保管護照,這次我自己買完東西退稅後沒有給他護照,
結果就立即出事啦…我這一世永遠以後再也不會自己保管護照了…


   待續...
 

 *..*..*..*..*..*..*..*..* 
~*本遊記簡易Index(可快速查閱本遊記其他文章)*~

13 則留言:

  1. 你先生係定海神針,冇事冇事。
    朋友上年獨遊日本,係遊途中間早上執袋出街時搵吾到本護照,反轉曬所有行李都吾見,已經立即搵酒店前幫手,已經打曬電話去前日去既地方都搵吾到,最終酒店方面派人同朋友搭的士去報失,朋友話好彩酒店職員陪同,吾係都吾知點報失(朋友日文程度都可以簡單溝通),d差陪佢去埋大使館。所以依家朋友問東京住邊的同朋友都係推薦呢間酒店。


    我第一次去東京,第一日朋友返到新宿,出站5分鐘後大叫吾見銀包,好彩一出站就去左間細藥妝,係藥妝行左個圈都吾見,沿路行返新宿站,好彩有人執到交左俾站,當下我地所有識的多謝既日文都係咁講多謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁間酒店真係服務周到竟然坐埋的士陪同,
      當地D警察,真係可以一句英文都唔識,如果面對面都仲可以指手劃腳或者拎住個電話翻譯丫,
      但係去到警局居然係無人要自己打電話,我好難想像唔識日文拎住電話點求救..LOL
      其實咁多銀包搵得番的CASE,所以我都覺得護照應該可以一搵搵到,可能住宿負責人幫手打電話時,
      AEON未交去警局啦...

      刪除
  2. 唏,好彩只係遺失護照同錢包~ 嚇死我~ 最初睇到你飛完返黎個 post, 我以為係撞車 / 意外 / 受傷 果 d, 吾係用錢可以解決到嘅問題添

    記得上次同同事去九洲,臨出酒店房
    我問 " 有無漏低野,貴重野 "
    同事 " 你出埋黎就無貴重野啦,最貴重係你 "

    好似俾人串緊咁,但事實又真係無野緊要得過自己嘛, 其他,身外物啫~



    回覆刪除
    回覆
    1. BTW,我上年10 月同父母去曼谷,我媽在酒店 gym room 整親,騰晒咁話要去醫院,雖然我覺得無需要。 好彩我果次吾貪平,住大 brand, 出事時有 support 真係差好遠,何況在 d 吾算太先遠嘅國家。 有 d 錢,真係吾慳得,由其同老人家去旅行~

      刪除
    2. 唔見護照果下的心情真係想立即番香港架...
      我地每次離開酒店要去第二度都一定CHECK齊護照先走人,所以我都估到係街到唔見...
      因為離開酒店後我就再無拎過護照出黎,警局一講aeon,我就知道應該係我俾錢時唔小心連護照都"線""出黎...

      btw,個住宿負責人其實都盡晒力用左粒幾鐘幫我地狂打電話,都算係咁,我反而最驚嚇係警局原來可以完全無人當席...郊區都尚可理解丫,人來人往的市中心警局竟然都一樣...仲有佢地真係連簡單英文溝通都唔得..

      刪除
  3. 有驚無險還得神落, 俾多次機會再去還神喇 :D
    有啲驚訝學日文嗰個係你老公唔係你.

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係唔知還邊個lol
      我中學有出過去學初階不過我連50音都入唔到腦(因為懶)…
      我老公鍾意睇日劇+動畫+聽歌嘛

      刪除
  4. 總算有驚無險搵得返……我好明白唔見銀包護照呢啲貴重嘢嘅心情,因為我都會騰晒雞然後個腦一片空白、乜都諗唔到…
    我試過朝早 check out 後上咗 JR,等 JR 開車時發覺唔見咗個電話,以為留咗喺酒店,於是老公 9 秒 9 跑落 JR 再跑返酒店搵,我就坐喺 JR 入面等,當時只有十多分鐘就開車,我果下超驚老公趕唔切上返 JR …… 最後老公趕得切返嚟,而個電話原來喺我個 JR 座位度被外套遮住咗……

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,呢種大頭蝦間唔中都發生,老公都慣晒,不過我又未試因為咁要番轉頭搵,
      遲左班jr會點? 上唔到飛機? 如果普通就咁遲左班車都無野ge

      刪除
  5. 通常比日本人執到一定搵得返,其他人就唔知啦
    咁個間溫泉酒店可以免費取消﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講我銀包就其實無現金ge XD
      我通知左酒店講左成件事(我連報案紙都無得拎),對方無走黎追我數

      刪除
  6. 相相全世界只有在日本失了証件銀包才可以找回,真是虛驚一場要還神﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 日本唔見証件銀包搵得番聽得多,呢次到我體驗了LOL...

      刪除