2019-05-30

我不想捱貴機票不要死呀喂 -「新聞」香港航空飛抵成田機場航班零件飛脫及延誤

以下為部分新聞連結 :


 相信這兩天各位有留意新聞都大概知道了…
近年去旅行多數都會選乘香港航空…因為它是傳統航空公司之餘,
包行李有飛機餐又有機上娛樂,但價格跟廉航差不多甚至更便宜…
$1,300飛東京看銀杏,$1,200飛東京看櫻花,三千頭飛札幌跨年...
飛機餐又不差空姐空少又好好禮貌和笑容…而且航班又有早無遲,
雖然它用奸招(?)推高航班準時率,不過它賣機票時的時間都寫得清清楚楚,
你情我願,而且我又沒有覺得它的時間標得好過份,
飛成田時間09:15抵達時間14:55有沒有很過份?
(某次乘坐香港航空,第一次這麼清楚看到富士山,機師特意廣播叫乘客欣賞。)
 photo 20170405_104915P06_zpszm3yosgo.jpg


所以得知這新聞都有點晴天霹靂,4月頭才乘了一次去日本...
幸好我手上暫時已沒有它的機票…
 photo 20170405_104844P01_zpsvp5izrmp.jpg


年頭發生的港航危機,反而沒有太多擔心,
因為可愛老公笑說你想想港航背後是一間有呀爺支撐的母公司,
怎會捱不過? 結果給他說中了,有人出手救了它。
但這次事件情況就有點不同,是涉及安全問題...
當然不是說它會因此關門大吉,不過短時間內應該不敢坐...?


港航你快些解決事件啦,我不想捱貴機票呀喂。

16 則留言:

  1. 自從試過一月飛那次擔驚受怕之後, 個女番黎呢幾次張機票就算有平都冇買港航.

    回覆刪除
    回覆
    1. 驚佢執? 呢單反而係小事,哈哈,佢傳執果段時間又無亂CUT機cut航班搞到亂七八糟,反而唔記得舊年的前年hk express就真係cut機cut班次亂七八糟,差d以為佢要執

      刪除
    2. 唔係驚佢執,因為去玩就算冇得飛都冇問題,係因為阿女每次返黎都有嘢要做,如果返唔到香港或者唔可以準時飛返東京會有麻煩。

      刪除
    3. 咁更加要坐佢,全球準時航班港航2017年排第二,2018排緊第三呀喂。
      Ana都唔夠佢砌

      刪除
  2. 我好似未坐過香港航空,以正統航空但價錢似廉航是是吸引,但爆出安全問題,都係吾坐啦,一家大細一齊坐喎>_<

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都希望快些搞好件事,不過今年我唔會再有機會坐佢,我飛完手上的印航去關西過聖誕今年唔會再有遠行,哈哈

      刪除
  3. 我2013 年用 promo 價 $5xx ( tax included ) 買港航飛沖繩來回,買完無耐,分拆出hk express, 跟住連續幾日港航取消飛沖繩。 打去問,佢話如果取消,會全數退款。

    大佬,我去沖繩影 pre wedding 呀, 你退返 $5xx 俾我有鬼用,我要飛去沖繩囉,我個 pre wedding 貴好多囉。

    自此, 廉航, 港航,對我黎講,都係果 d, 你預左隨時被取消都無所謂嘅,就去馬啦。

    所以咁多年黎,我都仲係買緊 $3000 嘅 ANA 同 JAL. 係有一次 JOIN 同事去宮崎, 先至坐過一次港航

    回覆刪除
    回覆
    1. MUD你咁黑仔.....LOL
      呢D真係個別不幸事件...XD
      真係無辦法,我坐咁多次,連我老公出差間中都係坐佢,全部都係正面經驗,真係好難唔支持佢XD
      我覺得衰一次又唔洗永不超生GE(睇佢衰咩啦),即係ANA同JAL,舊年都發生醉駕醜聞,涉及安全問題,都唔會即刻判佢死刑GE

      刪除
  4. 係...聽到都驚,幸好我手上也沒有他的機票
    事件很罕見,可能是人為....希望唔係

    回覆刪除
  5. 只搭過一次,checkin時遇過不遇快事件,所以一直都無翻單。

    回覆刪除
    回覆
    1. 普通就咁check in 都可以有不快事件? 我以為得廉航磅重先會有不快事件XD

      刪除
    2. 咪就係現場印唔到boarding pass, 跟住俾人當人球點嚟點去,仲要俾說話我聽。你有小朋友,排快隊係無呢個問題㗎。

      刪除