2019-08-16

(更新)小朋友興趣班。分享又一城溜冰暑期班(歡天雪地夏令營2019 - Festival Walk)

 更新 16 Aug 2019 : 多得Blog友Nerissa協助,
成功找到閒日的黃昏團體班並進行中,小金魚即將在九龍塘上學,
放學後就可以去溜冰,玩到夠本就可以食飯回家。
不過這團體班一對八,還是比較多人,效率太低,
唯有寄望開學後有三幾個退出…所以誠徵Partner依然進行中! 
也更新少許資料歡迎聯絡,我還是比較希望組半私人班! 
已向團體班家長探口風,她們傾向繼續玩團體班,唯有繼續網上招人啦。
(小金魚現在的進度是可以在冰面上快走,但不懂得溜!)




誠徵一位年齡相近的Partner自組半私人班,詳情看最後。


************************


多得Peppa Pig,小金魚知道「溜冰」,於是經常"扮"溜冰,
帶她去看真正溜冰場,看到不想走,經常提起很想玩,甚至出動飲泣樣子,
經過一段日子觀察,確定她不是隨口亂說,就幫她報暑假班小試牛刀啦。


原來溜冰對小朋友是一種很好很全面的運動,溜冰是帶氧運動,
可以鍛鍊小朋友心肺及肌肉,加強小朋友平衡能力和身體協調能力,
大腦能得到鍛鍊讓腦部愈來愈靈活。


我們參加又一城暑期溜冰課程,$1,140共六堂(報名費$50),
每堂半小時導師堂,25分鐘練習時間(第一堂除外),簡單分享一下。
每組最多有10個學員,按年齡及程度分組,我參加早上課程,
早上場地不會對外開放,人會少一點,小金魚這一組全都是初學者,
第一堂用椅子輔助,先利用椅子起身坐低,然後用椅子輔助稍為活動。


第二堂教練堂後有25分鐘練習堂,雖然教練說他們年紀大細又未站好,
不適合出去練習,不過小金魚好想試,場內人又少,我就叫她在旁邊慢慢走。


第三堂教了跌倒起身,小金魚亦敢不扶著走動,跌倒亦懂得自己起身。


第四及第五堂,繼續教導平衡身體走路。


第四堂已經不在旁邊扶手範圍走動了,開始試走遠一點。


第六堂教了身體走路後如何順勢向前推進,
小金魚練習中,腳步速亦比之前穩定了一點。


 ************************


問了小金魚,她說很想繼續學,但溜冰學校沒有恆常課程,
要先自組半私人班,然後學校安排教練,問了暑期班教練,
他說初學者哪個教練都沒所謂,所以不會指定教練,詳細如下 :

1. 機構名稱及上課地點: 又一城溜冰學校 
2. 時間: 星期一至五隨便一天,時間18:00/18:30/19:00/19:30(限星期五)
(已問場地,星期六全Full,星期日只餘下早上8:30及9:00,太早啦!)
3. 小朋友年齡組別: 3歲-6歲(小金魚就快4歲) + 最少懂得在冰面上走路
4. 尚欠人數 : 半私人班,師生比例1:2或1:3,欠1-2人

5. 價錢: 每期5堂$1,075(最新價錢根據官方),每堂半小時
(每期課程六星期內完成,所有學員之同意下,最多可順延一星期)
6. 完成半小時教練堂可留在場地繼續練,無需另付入場費,亦可提早進場自行練習
(據小金魚同班同學家長表示陪同家長可以免費借鞋玩,不過我未試過)
7. 有興趣可經Email(hitomi_kong@yahoo.com.hk)或Facebook專頁聯絡我


玩溜冰對小朋友真的很好, 歡迎聯絡一起學! 有疑問歡迎查詢。(被迫賣廣告)





19 則留言:

  1. 我個女由幼稚園開始一直學溜冰至F4,後來都係同朋友仔一齊學半私人班。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁玩到幾時去半私人班? 好難搵人呀! 身邊幾個朋友都話無興趣/覺得危險

      刪除
    2. 佢由最初係團體班幾個人一齊學, 到咗掌握到基本想玩啲花式, 就同同班程度差不多既同學兩個搵另外教練上私人班.
      你有冇試過同溜冰場講想學半私人班請佢地介紹教練, 因為好多教練會知道有乜人想組半私人班, 同埋一至五夜晚時間會難啲, 反而星期六日會易啲, 我個女十幾年都係學星期六下晝, 所以基本上咁多年星期六都係冇咗.

      刪除
    3. 其實我就係想好似你女咁先平平地玩下團體班,佢真係好有興趣先去半私人玩,我試過問溜冰場,我問有咩途徑組班,佢淨係話試下問朋友身邊D人咋…我女九龍塘番學下午班,總有一半人番下午班掛,諗住應該點都有人放學會去玩Q_Q

      星期六呀女已經要跳舞,又想留D時間有時兩日一夜短Trip玩下,好頭痕

      刪除
    4. 我個女係暑期班完咗班學生想繼續玩於是就變咗常規班。

      刪除
    5. 最衰我最後一堂唔夠厚面皮問有無人想繼續玩

      刪除
  2. 我前日都第ㄧ次帶咗阿女去溜冰,阿女都好有興趣㗎,諗住俾佢試玩多ㄧ兩次先再決定……但又ㄧ城又太遠了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我剛剛今天有人私下找我嘗試夾班(傾緊日子,暫時未傾成XD),佢本身近太古,但太古學原來貴過又一城好好好好多,寧願過九龍學

      刪除
    2. 我個女都係太古學噃,不過嗰時同又一城係同一個老闆,學費冇話有差別。

      刪除
    3. 單計暑假班太古的確貴d,一個course都貴幾舊水

      刪除
    4. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    5. 哈哈,太古個場又舊又細都會收得貴過人。

      刪除
    6. 雖然又一城附近都多豪宅,不過感覺上港島人平址地有錢D嘛XD

      刪除
  3. 我小學時學過,表兄妹咁4個學, 當年在荃灣海濱 ( 好似執左 9 世 )

    本來學得好好地,識自己出去飛,轉圈。。。。。 但見過一次有大姐姐同學,學跳起,跟住跌落地頭破血流, 一次就大哥哥又係跌到斷脚, 我吾敢再玩 . 當然, 廿年前,無咁多安全設施,邊識用護膝護踭丫。

    到出黎做野後, 公司近溜冰場,成日都有溜冰受傷 case, 我更加呢世都吾敢再玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 溜冰呢個運動對家長黎講反應都非常兩極,我同一個同事講話帶女去溜冰,呢位有一子一女同我女差不多年齡的同事就好驚訝「哇你仲咩帶你女玩D咁危險運動,之前試過有細路斷手指呀bla bla bla...下刪數十字」,我又同一位有一子同我女差不多年齡的朋友講開佢就覺得好好bla bla bla...
      在我黎講,如果唔係要玩到好Pro係ok的(斷手指呢d極端case只能說是少數不幸),但我唔否認,愈玩得深入愈玩得專,係高危的,受傷起上黎係嚴重的,但佢會唔會學到呢一日,真係到時先再算。
      即係正如我帶女去跳芭蕾舞(呀女自己要求),公園同人吹水講開,個呀媽就話驚小朋友跳到腳指變型Bla Bla Bla
      跳到腳指變型果d真係玩到pro/長期高強度訓練,咁小朋友玩下其實就唔會有咩事ge,除非佢真係大d要玩到好專業先再算啦

      刪除
    2. 你分析得好有道理呀,我果時就係學到要學跳起,單脚溜,跟住接連親眼見到受傷 case, 好驚驚 , 以後吾玩 lu

      刪除
    3. 跳起做動作呢D真係有排,哈哈,我女個同學仔,學左足足一年,都係學緊高階平衡,佢仲要半私人教練,宜家呀女團體班進度慢到嘔

      刪除
  4. 你好,我女而家都係又一城學緊,都想自組半私人班。想問你組咗未?

    回覆刪除