2010-06-26

W酒店 – Kitchen (Buffet)

Date : 2010-06-22

補祝父親節Dinner,當然是吃Buffet,因為有父親喜愛的生蠔。

W酒店位於九龍站的圓方(Element),星期一至星期四HSBC白金卡有九折,所以星期二補吃。



W酒店果然如傳說中的型格路線,難怪經常有明星提及,同事說連她的偶像Rain也是指定住W酒店。



環境一流,超級大窗檯,極開揚,雖然日光下是碼頭海景,但晚上因為看不到碼頭,而且位於六樓,所以景觀非常好!!







行經一條小走廊才會走到食物位置。




第一時間看甜品情況,選擇好像不錯。






凍盤有開邊龍蝦,小龍蝦,海蝦,即開生蠔,腳蟹,基本上最重要的都有。


熟食位置。


開動!

開邊龍蝦沒有特別,跟其他酒店差不多。倒是小龍蝦有點驚喜,小龍蝦頭有不少蝦糕! 很香口! 即開生蠔非常新鮮,難得地食了5! 平日是兩隻起三隻止。腳蟹不夠粗大不過尚算鮮味。



豉油大蝦不錯。

 



甜品方面第一推薦木糠布甸,很多木糠(其實只是馬利餅嘛)!!! 好味!!


其次是藍梅Cheese Cake及Tiramisu!!!


 



Haggen-Dazs是小杯獨立裝。


 



整體來說食物選擇並不是很豐富,不過算是偏向貴精不貴多。我寧願貴精不貴多,選擇太多但不好食的話寧願不吃了。不過我發覺香港人食自助餐有一個心態 : 選擇多=好食,選擇少=唔好食。



是次自助餐每位$398+10%,HSBC白金卡九折(星期一至四),即是每位也是$398。



4 則留言:

  1. 哈哈!好巧哦!我跟男友想慶祝生日,本來想去快船廊,但看到近來食評都越來越差,而男友一直都想試下W酒店既自助餐,正想搵資料睇下好唔好食就見到你POSE左LEE篇BLOG呢!其實我都留意左你既blog好耐lu,當初是見到你影既結婚相好令就一直在留意了,今次是第一次留言呢!希望不會太唐突吧XD謝謝你的資料呢!!
    [版主回覆06/29/2010 12:58:00]W 酒店氣氛好好! 裝修又幾特別
    而且又唔算貴~OK架!

    回覆刪除
  2. Kwan:  u can see my facebook about 天際萬豪酒店自助餐, if you guys want to go there, i can ask my friend to borrow you her VIP card for 40% = $2xx/person on Sunday....this hotel is 5 stars......Big sister....
    [版主回覆06/29/2010 12:57:00]睇左! 不過... 機場wo =___="
    會唔會遠左少少=___="

    回覆刪除
  3. 我想問知唔知個停車場係幾多層,直接上酒店房果部LIFT係係停車場邊到?? 訪客就咁揸車入去OK嗎? thz:)
    [版主回覆02/24/2011 13:10:00]我不能揸車入去所以不清楚呀 不過我妹夫果時都係就咁揸車入來~ 應該沒問題~頂多沒消費的話給停車場租而已

    回覆刪除
  4. Sammi ララ サミ2013年7月2日 下午2:06

    呢個好食d定半島呀? 我search 緊buffet食!!

    回覆刪除