2019-02-18

Asia Miles/飛行里數兌換禮物。Shaun the Sheep | Ride-on Suitcase (兒童行李箱)


 photo 469A2061P02_zpsrdxmc11s.jpg
 
 
 去年因為幫妹子做被推薦人,就出了新信用卡試儲里數,
里數很易儲,單靠信用卡消費由去年5月儲到現在2月,
夠出5套日本來回機票有突(非假單程計算),但要換亦都好難換,
想馬上確認機票的,通常都是臨近一兩個月出發的日子,
我雖然可以隨時請假隨時飛,但另一半不可以嘛...
既然Waiting機票不用扣里數,不如一邊Waiting機票一邊消費里數,
反正如果Wait到,都一定夠里數換,而且我也準備轉一半會,
不打算只儲Asia Miles,所以我用7,900里數換了這個行李箱給小金魚。
 網上操作後隔一天已經收到Award Voucher,相當有效率。

 
兌換地方是「Homeless」,就是那間賣世界各地特色家品的連鎖店,
可換的顏色有英國旗、粉紅和粉藍,好明顯英國旗最過癮!
 photo 469A2064P04_zpsnn9ysubq.jpg
 
 
  如果香港人去中國大陸帶上這個英國旗行李箱,過海關時會不會遇上麻煩呢(笑)? photo 469A2063P03_zpsbjjtzlp9.jpg
 
 
  推出舌頭是開前鎖,舌頭推回去就上鎖,真的好過癮。 photo 469A2065P01_zpskpcc8psu.jpg
 
 
  羊尾是行李箱後鎖。
   photo 469A2067P01_zpsi86bk5ce.jpg
 
 
  太好了,以後去旅行小金魚自己的衣服自己顧吧!! 
另外尺寸是合乎Hand Carry尺寸。 photo 469A2068P05_zpsw3gqbnmg.jpg
 
 
 可愛的名牌。  photo 469A2069P06_zpsm3lmvnyn.jpg
 
 
  有一條拉行帶,由於小金魚正忙於看Peppa Pig,
只好由她的好朋友 - 爸爸從德國帶來的Teddy示範騎坐。 photo 469A2070P07_zpszxugztzj.jpg
 
 
  不過車輪是普通膠輪,要在平滑的地上才容易行走呢。 photo 469A2071P08_zpsni7w6yfu.jpg
 
 
  偶爾用里數換換小禮物也不錯,如果里數就過期或者只餘下少許里數,
兌換禮物小禮物甚至各種現金劵也不錯。
 
 

11 則留言:

  1. 咁容易儲里數?請問是哪一張信用卡?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 渣打asia miles,每月直接入里數落戶口,當然自己要用d方法谷里數e.g. 迎新期碌多d,兩公婆集中一卡消費,去多d送里數的餐廳食飯,手機錢包零消費chok里數,有人結婚去飲會買金器唔折現(當然買番相約金額的貨啦),開多張附屬卡俾老豆for大額消費(旅行,整牙....當然佢要俾番錢我XD)

      刪除
  2. 謝謝你詳細的回覆,我係懶人,應該學唔到你咁積極。其實睇咗你個blog幾年,覺得你好“真”,又唔造作,而且你都幾”旺夫”, hahaha。我都好鍾意去日本,但懶寫嘢,希望你繼續寫啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實總之MUD都碌卡就點都會儲到,爭在快定慢姐。
      HAHA,旺夫第一次有人咁講,我成日都話我老公,佢係一隻驢仔,
      即係佢個老細吊住支蘿蔔係佢前面,食唔到支蘿蔔被老細勞役緊的可憐驢仔...

      刪除
    2. " 真 " 同 " 旺夫 " 我都認同呀

      你都算點擊率高的 blogger, 但你咁多年堅持吾寫廣告 blog. 仲要yahoo 摺左都繼續 update, 好多以前睇開的 blogger 都無玩啦。 我中意睇字,多過睇圖,加油呀你, 支持你架

      我由 2012 因為去東北,誤打誤撞揾到你個 blog, 睇左 7 年,雖然大家未見過,但又好似好熟悉。 睇返你當年 d 遊記,同你今時今日果 d , 好明顯家庭環境好左好多啦,你仲吾係旺夫??

      刪除
    3. 暫時慶幸宜家個位有時間日頭打字,有左小朋友,屋企時間完全做唔到自己野,除非犧牲睡眠時間/連屋企湊女都掉埋俾工人啦…我又唔想WO…我好多Blog友寫寫陀b消失左,或者有些有小朋友的,三兩星期先浦頭一次,我明點解ge…但我地d位隔數年都會轉,下次又唔知會點了

      我都覺得我同你係"熟悉的陌生人"XD 好鐘意同你吹水XDD
      我昨晚問我老公,有人話我旺夫wo XD
      佢諗左陣,佢話結婚後生活愈來愈好,可能都算掛,好明顯佢本人一直都唔覺XD

      刪除
    4. 補一句,唔知係咪廣大的網民(有睇我blog果d啦)唔like我去日本以外的地方,自從大鄉里出城系列推出後人流即瀉1/3 XD 之後每新增一個國家就再瀉,香港人真係咁鍾意睇日本遊記…? 哈哈
      我老公話不如以後只寫日本啦,我話咁又唔得,原意呢度係寫俾自己留念架嘛

      刪除
    5. 你寫咩我都睇架,我係因為果個人寫,所以我睇。 可能係佢寫得真,又可能佢文筆岩咀型啦,又或者係" 熟悉的陌生人 " ,總之咩都睇下啦,當娛樂之嘛,世界那麼大,自己又吾會咩都識嘅,睇下又何妨~

      刪除
    6. 以前yahoo年代巡遊好多blog,但我識果批逐漸都不寫,都無咩點識到新blog友了,宜家d人鐘意玩instagram,但係我又唔識玩(年紀大拒絕學新野)

      刪除
    7. 班人去哂FB的日本谷啦! 少極都幾萬人,出名的10萬人以上! 而且google search 吾到blogspot,真係寫比自己睇

      刪除
    8. 後生果班仲邊去fb,多數咪又係我地d老野🤣

      刪除