2019-02-20

[日本] 北關東 & 東京。花見。自駕遊 - 機票確認(香港航空 - 永安旅遊)︱親子旅遊。自由行

今年規劃了某個人生計劃(笑),熟我的你懂的指什麼,
下決心暫不去旅行直到計劃完成,不過另一半工作太忙壓力大,
計劃進展極緩慢,加上沒有任何旅行計劃,但又見到個個都去旅行,
原來心裡會很不平衡!! 繼而開始萌生怨念...(#-.-)
他說不要再管什麼計劃啦,而且今年2月跟P牌說再見,
終於可以拿國際牌去自駕,照去旅行啦,
於是什麼Promotion都沒有,臨急臨忙幾天前才買機票。


詳情如下 :
香港航空 -永安旅遊
成人機票 : $2,896@ (20Kgs行李)
小童機票 :$2,703 (20Kgs行李)



Departing Flight : 2019-04-02
09:15 (香港國際機場) - 14:55 (成田國際機場)
Flight : HX608
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2019-04-09
15:55 (成田國際空港) - 20:00 (香港國際機場)
Flight : HX609


臨急臨忙還買到這種價格這種航程時間,謝天謝地,
不會再期望還買到$1,300有找的劈價東京機票,
其實格價時我找到$2,033飛米子空港的4月機票!! 沒錯!!  Σ(  ̄□ ̄;)
$2,033稅項全包!! 我們也心動過幾天不如飛米子啦!! 
反正未去過又合適自駕,不過那幾個縣在Shopping方面比鹿兒島更灰…
雖然跨縣有Outlet,但沒有心水牌子也是沒有用,
他說他的衣服已接近破爛狀態,一定要去Outlet入貨,
唯有放棄這個$2,033的機票啦…希望下次有緣再見...


駕車方面,基本上他不是假日司機,他經常因公或私事在平日開車,
繁忙的市區及鄉郊崎嶇小路也應付過很多次,所以他的技術我很放心,
稍後亦會相約有日本自駕經驗的親友交談經驗。


2015年揚言看櫻花看到飽(Blog),當時Blog友戲言我十年內不會想再看櫻花,
而2017年的春季關東旅行也的確沒有刻意看櫻花(芝櫻不是櫻花啊),
不過今年我想再看櫻花啦,大概兩個櫻花景點就夠,
另外今次想拜訪北關東,不過北關東的溫泉酒店果然不及伊豆那邊吸引…
但我不打算北關東和伊豆兩邊跑…只會選一邊...


期待第一次的自駕遊!


11 則留言:

  1. 我只睇過一日河津櫻,吾知算吾算賞櫻之旅呢^_^小金魚的機票價錢和大人差不多^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 河津櫻當然係櫻花 :D
      兒童機票視乎航空公司,有D公司會差異大D (e.g. ANA平六七舊水),好多人以為小朋友唔洗錢添...

      刪除
  2. 唏 ~~~ 去旅行減減壓,可能成功呢 ! 加油啊!

    我今年都因為某些人生規劃,吾想因為買晒機票去旅行而錯過機會,又因為前兩年飛得太盡,好累,我都無 plan 過今年去邊,我過兩星期 AL, 可能在屋企做廢妻煲劇算,或者,來個快閃台北。

    今年唯一想去嘅得台北,好掛住小籠包,其他。。。。。。隨緣啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公真係好需要旅行減壓,佢昨日同我講工作量已經達到臨界點爆煲邊緣,所以我都唔介意將來有需要放佢自己玩幾日(反正陀呀女時佢都出走左幾次)

      Btw,飛得盡未必係主因? 可能執著於行程plan得夠唔夠好? 哈,我覺得你係好要求盡善盡美類型,不如試下台北訓醒先諗下果日去邊,我估台北你都熟架啦

      刪除
    2. 係啊, plan 行程我真係好 detailed 架, 吾想因為事前睇漏少少野,浪費左一日。亦正因為咁,旅行仲辛苦過返工

      你近年話你都 hea 遊,但見你 d hea 遊都好充實, 究竟我邊方面可以做好 d 呢??~

      刪除
    3. 以前我都會plan detail,因為覺得好少機會旅行,後尾發現唔係咁就開始無所謂,我的hea遊方式係plan時都唔會detail,例如我今次會去鬼怒川溫泉,我係咁二望過知道有溫泉街基本上唔洗坐車周圍走就算,你都知有些溫泉區係無溫泉街行啦,咁我唔會再check條街有咩野睇,去到有緣見到有mud咪影mud。
      Plan detail不嬲都係好事,只係我懶姐

      刪除
  3. 著衫著到接近破爛都真係好嚴重吓 ^^"
    雖然我對櫻花仍然冇乜大感覺,但好想睇日本遊記 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢上次入OUTLET補貨(唔計呀女同我啦)已經係2017年4月的事,
      即係佢差不多兩年無買過新衫XD 只係逢新年為意頭買過褲(一年一條)…所以佢D衫都真係殘殘地XD
      櫻花實景好靚,不過唔需要年年睇,隔三兩年一次睇就夠

      刪除
  4. 自駕加outlet, 實買到破產!我就呢幾年成日去outlet,間唔中發覺有啲新衫仲未着...

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔自駕都買到破產,回望番以前唔自駕都唔知點解可以拎到咁多野XD
      不過真係未必次次都安排OUTLET,今次買完,下次去日本就揀D無咩SHOPPING的縣去下,梅花間竹咁

      刪除