2019-05-05

日本聖誕跨年關西親子自由行&自駕遊(神戶? 淡路島? 小豆島? 海之京都? 福井? 滋賀?) - 機票確認(印度航空/Air India)

呃呃…話說買曼谷機票時,只因考慮了三幾天,
三人機票共貴了七百大元而感到心痛,
所以確定年底工人姐姐要回鄉放假我們要舉家出走後,
查了各個日本機場各種出發回程日子的組合,
見到這個飛關西的聖誕(勉強算吧)跨年銀碼我不再猶疑了…
我覺得再等幾天應該買不到這價錢…


詳情如下 :
印度航空/Air India
成人機票 : $3,361@ (30Kgs)
兒童機票 :$2,526 (30Kgs)


  2019-12-26
08:05 (香港國際機場) - 12:40 (關西國際機場)
Flight :AI314
---------------------------------------------------------
Returning Flight : 2020-01-02
14:10 (關西國際機場) - 16:50 (香港國際機場)
Flight : AI315


工人回鄉十二天,我說要去歐洲,可愛老公聞言變色,
他說八月和明年一月初又要去歐洲工幹,苦笑可否放他一馬不去歐洲,
當然如果我很想去,他不會反對,所以...還是去日本。
印度航空又是未試過,聽最多就是氣味問題,然後就沒什麼問題,哈哈,
不過它竟然有30Kgs行李,又可以思考抬什麼重型東西回港。


上次飛關西要數2016年了,10年自由行生涯,原來只飛過4次關西,
現在可以自駕,可以去一些不自駕會很麻煩因而不想踏足的地方(神戶除外啦),
所以就出現了標題一堆問號地方,八天旅行應該只能選2-3組地方吧。
另外我們有共識,去完這次跨年,2020年應該會暫停去日本,
奧運年嘛,總覺得機票酒店都要搶,然後景點塞爆遊客之類...


22 則留言:

  1. 除咗福井其他地方就唔知,因為試過24,25號喺福井勁大雪,好似日本海附近入冬都會大雪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 落雪呢個因素的確令人猶疑,當然走下線(神戶/淡路島之類)相對安全,不過我記得有BLOG友(唔記得邊個XD)12月底去金澤果頭一粒雪都無XD (邊個快D出黎認頭XD)

      刪除
    2. 我去福井嗰日之前喺金沢都係一粒雪都冇 。

      刪除
  2. 點會咁架.... 玩到咁大? 祝你好運啦咁....

    依家最先做係 book 晒 30,31,1 酒店先.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗諗太多,我無銀兩財力去挑機...
      痴線架宜家先5月,竟然真係有少量溫泉酒店放緊booking...

      刪除
    2. 溫泉酒店就最多住到 29/12, 之後太貴, 蟹就要等多兩三個月先有價.

      年尾幾日最緊要先 book 好酒店, 否則好大鑊, 你機票慳咗都要嘔返出來.

      刪除
    3. 上次北海道跨年無咁嚴峻所以我鬆懈左..
      (兩風+小樽城堡)
      我真係等緊蟹plan然後安心去死心lol...

      刪除
    4. 總之先 book 定年尾 Osaka hotel backup.

      刪除
    5. WA,你咁認真兼語種深長我點敢怠慢,真係見到有都BOOK左先,好彩宜家唔洗揀D車站酒店

      刪除
    6. 唔知做咩依幾年 Christmas 打後, Osaka 會變咗行花市咁多人.

      刪除
    7. 我見輝哥話,神戶果邊商務酒店性價比高,宜家落腳神戶唔住大阪,我都可能逃離大阪

      刪除
  3. 要跨年應該早買好D,有30KG好吸引,我估氣味應該不會有^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕跨年機票就算唔去我年年都會八下D價位,除非係里數換機票,用錢買計三千頭已經算唔錯

      刪除
  4. 我10月頭淡季去東京都要27XX咁貴...
    如果早2個月訂可以平6舊...

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以見到三千頭聖誕+跨年,都唔洗諗,過左就只有更貴

      刪除
  5. 關西好似我同老公拍拖時去過之後就冇正式踏足過了,除咗間中「路經」時去食過下蟹同章魚燒之外,就冇再細玩關西了

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果講鐘意,我係關東>>>>關西,不過我會向現實低頭,邊個機場機票平/抵飛d,咁咪飛邊個囉lol,總之有得飛就ok,哈哈

      刪除
  6. 我2018年尾都係工人放假,一家4口去左聖誕跨年,由福岡入再去四國(內陸機)經淡路島去神戶,最後由大阪關西返,一共15日。全程自駕,無雪,雖然好累(小朋友細),但好正。我地响大阪住service apartment,31號晚仲自己去百貨公司買牛肉食火鍋同牛扒,好正。
    之前去過福井,越前蟹好正,果次係去大阪專登留2日一早開車去,食完蟹住一晚,第二日再食多次先回程,果兩程車緊辛苦(兩個去,我一個開車),但我覺值。有小朋友去最好車程分開,中間停多幾次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶小朋友仲要坐內陸機,厲害。
      我暫時31同1應該揀大阪,起碼之前果幾日,不論去左路定右路,番去大阪都方便,我都想BOOK service apartment,暫時有間放BOOKING不過又要先俾錢兼不可退款(除非揀貴plan),
      唯有等下其他service apartment放Booking,book住普通酒店先,
      其實,我到宜家都唔知自己想去邊XD

      我得8日,揀左福井,我就唔去淡路島果邊的了...
      4月關東自駕,郊區我直情斬開三晚,開車開最多果日,只係開2.5個鐘,大家輕鬆d

      刪除
    2. 其實內陸機仲易,起碼CHECK IN 同上機之間唔需要留咁多時間,而且無國際咁FULL(我上次果程機得20% FULL),D 空姐仲勁好SERVICE,見有小朋友又比貼紙又比野佢地畫畫。
      我上次住呢間Fraser Residence Nankai, Osaka响難波駅旁,唔揸車都方面,不過唔SURE有無MINIMUM STAY,你可以參考下。我地見佢房入面有洗衣機同廚房方便好多,而且附近要乜都有,只係泊車就要泊車站,不過有DISCOUNT。
      我地有去神戶どうぶつ王国、Kobe Anpanman Children’s Museum & Mall、大阪USJ、海遊館、LEGOLAND Discovery Center Osaka、各大AEON MALL。你可以慢慢睇下,仲有大把時間。

      刪除
    3. 如果咁arm國際線到步時間可以match到國內線,的確唔錯,都睇過唔少blog友分享,不過唔知係咪時間唔太夾,最常見係東京飛北海道,多數都要東京stay一晚,我覺得好麻煩,haha

      我book市區酒店習慣第一時間會先睇下有無大浴場XDD
      不過似乎年尾有大浴場的酒店貴過apartment,我諗我都係揀番apartment算,
      我17/18北海道跨年,除左31號入住溫泉避過搵野食一劫,1號果晚最慘,周圍都無野食,
      有得食都FULL晒唔俾你排隊,我都唔想重蹈覆轍GE XD
      神戶果邊真係比較親子(同滋賀福井比),淨係淡路個公園已經好好玩,仲要多左個HELLO KITTY景點:PPP

      刪除