2019-05-07

Day1.1 麻疹爆發去旅行 - 香港 > 成田國際機場(香港航空)︱日本親子自由行&自駕遊

上一篇 - 日本自駕遊。新手上路。從零開始經驗分享(二) - Mapion、盡取商場泊車優惠


Day1.1 香港 > 成田國際機場


2019-04-02
09:15 (香港國際機場) - 14:55 (成田國際機場)
Flight : HX608


清晨5點起床,小金魚繼續非常合作,梳洗後準時離開家門坐巴士出發。
適逢麻疹大爆發,東京是重災區之一,香港機場接連有確診個案,
連可愛老公的公司亦有一位同事中招,所以坐上巴士命令全部人要帶口罩,
幸好這次是自駕遊,除了機艙裡面屬高危,之後不用迫地鐵迫火車,
去的地方人流亦不高,只要自己做好防範措施,應該不會有問題。
 photo 469A2240P01_zpscae6j5d9.jpg
 
 
  櫃位Check In和過海關依然十分快,
不過禁區的主要飲食區仍然裝修中…已經裝修了一年?
到底什麼時候才完工啊? 很隨便吃點東西就算了,
有人終於棄食「勝博殿」,可能幾天前歐洲出差期間有少許感冒,
深怕自駕遊期間再度發作然後被我剷上天花板,
所以改食正氣(??)一點的「正斗」雲吞麵,盛惠$60。 photo 469A2241P01_zpsj7bxiwcq.jpg
 
 
 一年半沒有踏足東京,加上首次自駕遊,心情無比興奮和期待。
   photo 469A2243P02_zpsa9ah0oxq.jpg
 
 
 除了帶口罩,也帶了消毒紙巾抹座位抹搖控抹餐檯,
不過「香港航空」機艙的整潔度一向算是不俗。
 
  這次兒童餐的內容比上次飛鹿兒島的豐富,
有厚薯條、漢堡扒、炸雞塊、香腸、茄汁飯、餅乾等等,
上次主菜只是蕃茄薯蓉(Blog)…雖然小金魚只吃了香腸和麵包…
話說航班爆滿,爸爸和公公被調到遠處,我只好一對一,
結果橙汁打翻了! 每次總帶上替換褲子,這次沒帶就出事了…
幸好她穿了裙子,只是長褲沾了橙汁…那就不穿褲子囉。 photo cP04_zps2itcyice.jpg
 
 
  大人的飛機餐,一對一的情況下,忙著打仗,
不記得主菜是什麼了,最重要還是要有冷麵。 photo bP03_zpsc7vm3hww.jpg
 
  
 話說成田機場過海關的人真是多到爆炸,加上帶著小朋友,
下機後又要去洗手間各種,通常都要排隊尾,幸好,
小金魚發揮最重要功能,就是獲海關人員安排到優先通道,
只排五分鐘就可以過關,行李亦出得幾快,
立馬去「Visitor Service Center」租車啦(租車分享)。 
 photo 554P11_zpsmtnwlk1r.jpg
 
 
  待續...
 
 
 

8 則留言:

  1. 其實舊年麻疹已經肆虐東京, 當時阿女想知道佢有冇打晒針, 如果未既話佢番香港順便打因為日本打會貴.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舊年只係去鹿兒島所以無留意XD
      不過好似話今年疫情更嚴重
      你女肯定最少都打左一支啦

      刪除
    2. 佢細個已經打晒兩支,因為嗰時有啲原因完全唔去健康院,私家醫生嗰度打晒。

      刪除
    3. 我表姐D仔女都係唔去健康院打,話寧願俾錢等佢地捱少幾針

      刪除
  2. 我阿媽四隻化骨龍,唔記得我哋打過咩針😅

    我都係前幾個禮拜補多針。

    回覆刪除
    回覆
    1. 4個好開心wo! 我本來都想幫呀女提早補針(本來一年級先打),但係當時全港無貨,所以唯有自己做番多d防預措施

      刪除
  3. 我都試過明明係ㄧ家人去但最後要ㄧ打ㄧ撘飛機,坦白講我會有壓力的

    回覆刪除