2022-01-24

小一派位大抽獎(馬鞍山89校網)

不經不覺又來到小一派位階段,坊間稱為大抽獎,為什麼叫大抽獎? 
因為去到教育局小一派位階段,不論學生實力、背景及人事關係,
只論「運」! 只要隨機號碼夠前,住劏房零Cert零外補都可以派喇沙!
可惜校網89馬鞍山,先天上輸了,11間學校雖然叫做有3間一線、4間二線,
但一線其實只有龍頭比較好,其餘兩間所謂一線…呃…
放到隔壁91網沙田已經只能算二線…先此聲名,我只著眼看升中成績。


由於小金魚已經有一線私校Back Up,所以採用自殺式塡表去抽獎,
甲部三欄全部塡跨區,乙部本區只塡兩間,其實乙部本來只想塡一間,
不過難得有機會就當測試,乙一塡龍頭,乙二塡本區第二,傳聞本區第二位太少,
很多人不敢放乙一,結果造就乙二都有機會中,
我就當給明年的馬鞍山媽媽做參考吧! 派乙二我都不會讀的了。


如果有人有興趣,放榜後可能會寫一下有關大抽獎的Blog文吧!




6 則留言:

  1. hello, 知你小朋友讀緊KV, 想問問comment, 🙏😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 你想知邊方面? 概括黎講KV好著重小朋友學術基礎,唔會為深而深,中英數都教得好有系統循序漸進,不過每個家庭想要GE野都唔同,例如KV中數真係教得好好,特別係宜家學中文真係難過學英文,我想佢中數打好個底,而KV英文又真係教得好淺,亦無英文語景可言,不過,我女由細都係姐姐湊大,我女講+聽+識D英文字分分鐘多過過我,所以學校英文語景對我黎講一點都不重要,但有D家長就好需要,仲有KV亦無MUD普通話語景(不過可以話你知考直私小一,普通話的重要性低到簡直可以無視)

      刪除
  2. 多謝你嘅回復, 依家先睇到��
    如果我屋企冇工人姐姐英文語境,靠KV英文會唔夠? 你嘅一線私小offer, 係考啲乜? KV有幫到手嗎?��

    回覆刪除
    回覆
    1. 考直私除左陳守仁叫做比較多英文問題(second in),其他都唔係考好多,CKY/APS都只係一兩句(兩間有Offer),SPCC直情一句英文都唔考(有幸入到Second in),所以英文語景唔洗睇得太重,至於KV英文夠唔夠,我睇過小一補充練習,KV英文肯定足夠應付小一課程(有D學校一開波跳去教小二咪唔夠囉),但對我女黎講KV英文又真係太淺(佢自己可以睇ORT lv 7),由於我女本身英文程度over KV所教,所以我都好難幻想假設如果我女完全唔睇書+無工人姐姐訓練佢敢用英文表達的情況下,單靠KV英文直私到底夠唔夠,因為據我女口述,考直私D英文聽落都好淺。
      不過有一樣野好肯定,陪小朋友睇多D中英文書,重要過你來自邊間幼稚園(陳守仁Second in group也有一定數量來自非名幼),因為從閱讀當中所學,已可應該考直私大部分題目(計加減數果d除外啦)。

      刪除
    2. 多謝分享, 咁大人都要努力,唔可以靠晒學校💪你阿女好叻,有咁多Offer👍

      刪除
    3. 一線就係兩個,成手靚Offer只會集中少數人身上。好的學校優勢在於提供好課程+教材令小朋友有個好的基礎,學其他野可以快D,家長有野渣手幫佢KEEP進度,家長配合到學校+肯額外同小朋友睇多d書,通常唔會太差,我女個同學仔一樣零外補,只靠學校同家長努力,考到女拔+陳守仁+APS+SFA

      刪除