2014-03-26

Hong Kong Express(香港快運)之廉航初體驗分享

前年年尾及去年的上半年,
Hong Kong Express(以下簡稱HK Express)逐步終止飛往日本的航班,
加上經常在網路上看到有說它Delay問題嚴重,
最後只餘下沖繩線,還以為它是不是要執笠(笑),
直到去年的下半年某天,HK Express宣佈加入廉航行列,
原來逐步停飛是密謀廉航而非執笠(再笑),來體驗轉營重生後的HK Express吧!!


 我訂的價錢請看此篇(Blog),可能有人覺得$2,605連稅連行李不怎麼便宜?
現在HK Express有時Promotion可找到$2000有找哦!!
但我去的日子是緊貼農曆新年假期後,夾雜在超級傳統旺季與淡季之間,
沒什麼好價錢,當時查了國泰JAL這類傳統公司,索價$4XXX,
東航轉機也接近$4,000,所以訂到這價錢已經沒有怨言心甘情願。


航班時間方面,預定到達時間是13:55,
不延誤過關順利的話3點多就可以到大阪市中心囉!!
回程(14:50)很多人說不怎麼好,但回家後即日有時間收拾行李及洗衣服,
第二天立即上班,個人覺得可以接受。


說了那麼多事前感受,開始說最關心的主菜部份吧!!


預定起飛時間是09:30,實際情況飛機大概在09:30滑行09:40飛起,
驚喜之處是到達時間,預定是13:55,
竟然在13:35便著陸,在跑道上滑行了10分鐘,
13:45便可衝去過關!!
多得早了這幾十分鐘,讓我們趕上從來沒想過能趕到的特急班次,
提早半小時到達金沢這半小時絕不要看輕,
稍後看我下一個新遊記連載便明白為何這半小時對行程那麼重要。


至於回程,比較少人在意,但也說說,
預定到達香港時間是18:15,航班在17:55便著陸囉。


大家看了以上的美好,會不會只是好運氣而已?
其實不妨偶爾去機場網頁查看航班的升降時間,
出發前幾天我也去網頁留意了,起飛時間都沒有異常,
而且網路上也看過不少像我這種提早到達的例子。


然後是行李問題,HK Express嚴嗎?
去程我們每人買一件行李即$80有15Kgs,結果有一個行李是17.6Kgs...
我承認衣服有點多,單是我自己已經帶了4件大衣6條裙1套浴衣...
根據網頁超重1-5Kgs要罰款$100,最後竟然沒有罰款,有點喜出望外!!
曾經問過乘坐Peach(樂桃航空)的Blogger,說Peach比較嚴,
曾目擊一對旅客行李超重而要把兩個行李即場重新打包達至兩個不超重,
至於回程各買了20Kgs($100),Check In前借了機場的磅避免超重,
兩個剛好差不多20Kgs,所以回程有關超重方面沒有後續分享。


另一個大家關心的問題就是Hand Carry,
根據網頁每人只可以攜帶一件手提行李,
回程時我是一個普通手袋加一個巨型購物硬紙袋,
可愛老公是一個相機背包,一大袋從機場買的東西,
這種行李當然沒什麼問題,
但我們看到有其他旅客帶了超越限制的行李,
有一對男女各人一個行李箱,
由於曾考慮多帶一個官網容許的最大尺寸行李上機,
所以大概知道有多大,憑目測,本人認為他們的行李箱超出容許的最大尺寸,
不過不是超很多,另外他們還有兩大包非一般大的手提行李,
而是比我穿了厚大衣的上半身還要闊厚大塞得飽滿的超巨型購物袋,
行李管制上看來不太嚴?


另外有關座位寬闊也是比較讓人關心,畢竟坐四小時飛機嘛,
以本人155cm的身高以及比中等身材稍胖的情況,很鬆動,
訪問了身高175cm身形肥厚闊橫快接近200磅(??)的可愛老公,
他說OK,不覺得窄,坐直身體膝蓋沒有碰到前面椅背,
不坐直就剛好碰到,他認為是一個可以接受的寬闊度。
  用手機拍了一張照片。


由於我們習慣較早Check In,通常是兩個半小時前吧,
地勤小姐問我們要一起坐靠近走廊還是窗口,
所以如果不想分開坐,早一點Check In吧,她們會盡量安排的。


 用手機拍了Menu,跟禁區的餐廳差不多,
套餐價分別$60及$65,價錢可接受。




最後想讚HK Express的機艙服務人員,他們真的非常Helpful,
態度不錯亦有禮貌,
很努力主動地不斷幫乘客把大型又飽滿的行李塞進行李架,
行李架塞爆了,為了有更多空間,又搬下來重新整理,
看到他們這樣搬左搬右也替他們辛苦,
不要以為幫客人搬這搬那的服務是理所當然,
本人曾經親身體驗國泰那些尊貴的空中服務員的服務(Blog),
所以,真的不是理所當然。


 HK Express作為一間廉航初哥,我們第一次的體驗,
 大家都滿意。


♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪• ♫˚♪•♫˚♪•




50 則留言:

  1. 嗯, 只要佢唔出問題 . . .有機會 !! 哈哈哈 >:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小肥說: 當然有幸有不幸。網友間對 UO出現DeIay已經列入[常識] :P 昨晚從關西空港回港的改到今早3㸃chechin,5點半飛。。。大家又可以大條道理訓機場 >:)

      刪除
    2. 網友間對 UO出現DeIay已經列入[常識] --> 呢個都係我GE [常識] 黎架XDDD
      所以第一時間係先寫有無DELAY XDDD
      不過因為我來回程都有早無遲仲要係第一次坐(以前真係唔敢坐)~加上呢幾個月有相熟網友坐UO無DELAY~自己屋企人(我兩個妹/表姐一家/叔嬸一家)呢幾個月又分別坐過UO都無DELAY(簡單黎講身邊所有CASES都是剛好是正面)~所以我唔否認真係印象良好~XDD
      反而去年1月坐JAL(自由行黎講第一次坐)~竟然DELAY左成粒鐘(當日天氣良好所以唔關天氣事)~~

      當然如果下次UO delay我一樣會插佢XD

      刪除
    3. 更新 UO 0689 關西飛香港 . . . Delay 一日!! 昨晚的預計今晚可上機. . ./TT\ 只系預計 . . .

      刪除
    4. WA~~番黎肯定俾人插爆
      我在Discuss post呢個分享已經俾人話我係打手 / 廣告XDDDDDDD

      刪除
    5. 剛剛見到DISCUSS有人POST~~
      同大霧有關

      刪除
    6. 嘿, 所以 . . . 當然有幸有不幸。。。 佢UO 航班唔系話好差, 只系單日往來唔多. 去沖繩, 關西都仲 好少少. 其他一出事兩日清唔到人 . . .

      刪除
    7. 廉航應該無mud後備機~~所以出發前都要求神有好天氣XDD

      刪除
    8. ANA 飯, 我都試過成田搭ANA早機佢要求我夜機至走, 結果俾左3萬円penalty同埋ANA貴賓室hea一日, 我嗰次張機票仲係用miles換添. :D, 仲有走時俾最前一排兩個位我一個坐晒, 唯一唔開心係覺得佢應該upgrade我 :P

      刪除
    9. 朋友,我唔覺得你系講緊Delay囉! 要晒命嗎?CX関西成日oversales 比$加酒店叫你遲D走好多人試過啦。

      刪除
    10. 如果我遇上oversales 都幾大鑊~因為我多數頭尾玩到盡~第二日就要番公司開工~~
      聽講如果個客唔肯留多晚的話~一係就UPGRADE你上BUSINESS~一係就move你去其他航空公司飛番去

      刪除
    11. 試過NW去東京,即停東京再去美國唔知邊度。
      應該係Oversales彈咗我地D東京客出來,結果轉我地去KA BUSINESS,遲半小時出發,每人再賠三舊水,美金。

      刪除
    12. 三舊水美金!!! 咁如果我遇上真係請多日no pay都抵啦XDDD

      刪除
  2. 有聽過hand carry暫時不太嚴,又有看過blog友兩個月內撘咗兩次UO去KIX,暫時未見大問題投訴。

    樓上ANA飯,呢啲LCC都啱咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. ANA 飯清明食魚翅,5月KA,7月可能又魚翅。。。或者CX加香䓍。。。咁囉 :P

      刪除
    2. 魚翅撈香䓍,會唔會痾,哈。>:)

      刪除
    3. 我懷疑東京會嚴D~~~hkexpress東京D機票價錢不及大阪吸引~~可能真係未有競爭對手(廉航計)
      未有廉航時~飛大阪就貴過飛東京~~果時東京真係多選擇

      刪除
    4. 咁去過先知,我book機票都做錯野,以為可以中途再網上加單(Airasia可以check in前加行李,飲食),點知book完真係乜都唔改得。

      如果“唔出問題”,福岡都用佢囉。

      刪除
    5. 加單去到機場先加(實際是罰錢)XD? 我有位版友坐Peach臨時加行李唔俾加~結果最後要罰錢~3件20kg $960 @___@
      btw~~行李黎講hk express真係平過peach~~買機票時15KG$80~20KG只係$100~~PEACH貴成個開~我估唔到HKEXPRESS 殺入大阪廉航PEACH反而唔理照加價(行李)

      刪除
    6. 係呀,check in時加,$250/20KG,又唔算重罰啦!
      依家一般3人,一大一小喼,訂票時買了來回20KG,小喼hand carry 10KG。事後想改又唔得,over的話唯有乖乖俾錢。

      PEACH始終時間好D,又係日本血統⋯⋯

      話時話,上次見blog友好醒,PEACH去UO返,廉航就係呢樣好玩。第時我諗住UO去FUK,再UO/PEACH係KIX返,正呀。

      刪除
    7. 我上次搭PEACH返香港時都係臨走前兩日先加行李, 收左2600yen~

      刪除
    8. 嘻嘻, 大鄉里, 完全搭唔到咀, 我淨係想知好似PEACH 事先係咪只可以買20KG, 如果行李overload 咗都係俾$250/20KG? 仲有係咪逐件行李計, 唔可以兩個人3件加埋40KG?

      刪除
    9. hello~~根據網友經驗~一定要逐件計無得加埋計~所以臨走買多左真係要搵箱一次過pack 晒佢XD



      刪除
    10. コーさん : 我都係睇價錢~~年底打算去九州~~聽講會開埋鹿兒島線~
      我想夾福岡同鹿兒島XDDD

      刪除
    11. 鹿兒島唔係hkairlines咩?我見東X遊已經賣緊package。

      刪除
    12. @MK, 我初初以為UO都可以check in前網上追加,點知唔得,依家要自已執生,好好利三個10KG hand carry。

      @Nerissa,係,訂飛時一併買,可以買到30KG。好似$80/15kg, $100/20kg, $200/30kg(有無錯?)
      逐件買,無合併。如果單一行李overland,自已睇表計:http://www.hkexpress.com/zh-hk/learn/baggageguide/checkedbaggage.aspx

      刪除
    13. wa!! 原來係一個美麗的誤會@@"
      等我以為佢係express果邊開線XDDD
      好似係逢星期四同星期日~等我仲諗住可以星期六飛另一個星期日走添XDDD

      刪除
    14. hkairlines開咗,hkexpress無得重複。

      睇走勢,是但一間好可能開番北海道線。

      刪除
    15. 北海道線我覺得佢一定開番~係就唔錯~反正我未去過北海道~雖然唔知幾時先PLAN去不過總會去GE!~~就算係hkairline開~點都平過坐CX~~掛

      刪除
  3. 東京D價差唔多,無落太大,舊陣時都預早買都係2千零蚊
    OSAKA真係大插水,以前閒閒地3,4千,而家真係半價以上

    根本好多人都犯規帶多一倍以上既野上機,好多時根本就無視,我都唔敢博,淨係帶多一袋半袋就算

    回覆刪除
    回覆
    1. 東京以前好HAPPY~~肯早d買3k有找~~宜家連delta都貴左成個開~~真係想大叫頂~~d人唔係話驚幅射架咩!! 又會咁多人去東京!! (利申我2011年8月唔理三七廿一照去東京XD) 仲有連JAL 果D都做少左PROMTION~~以前成日有$2000+ TAX架嘛~~CX就更加唔洗講~FANFARES D日子我邊請得切假呀!!

      btw~~雖然有呢次hkexpress經驗~不過我都唔打算博大霧帶多d~~廢事做壞規矩啦~~陣間人地嚴格執行就真係pk了

      刪除
  4. 坐過HK EXP 都覺得好好,沒有外介講得咁差,至於有無餐食都無問題,反正都唔食
    今年一月仲訂左去清遘,來回都是$160咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為HKEXPRESS一係就無事一有事就大大鑊XDD
      好似呢兩日大阪大霧 D機delay~~HKEXPRESS呢d應該無mud後備機~~天氣好番要清走d人會清得慢過人~XDD
      BTW~~ 清邁來回$160實在係不思議XDDD

      刪除
  5. Hello, 以你經驗 6月尾7月頭去大阪和京都, 現在book air tickets & hotel 會不會太早? 遲D唔知會不會有平票呢? 唔好意思, 新手太多唔識 :) Many Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 酒店一定係愈早BOOK愈著數(我指去D日本網站)~~
      平票嘛~~~我算係比較唔好彩果堆~~通常Promotion完晒先確定去旅行~
      well~~ osaka promotion 前排完左了(都係一兩星期前而已)!! 之後仲有無promotion我就真係唔知了~
      但係promotion 完後我去peach同hkexpress 八過下~~某堆日子價錢都ok~~應該1人$2600來回包到行李~6月尾7月頭比較接近暑假~我自己就覺得呢個價錢已經比以前平好多了!! 以前飛osaka閒閒地3k以上

      刪除
  6. 我3年前去沖繩都係坐HK EXPRESS, 都OK嫁, 反而PEACH個位真係好窄, 男人坐就好迫囉, 仲有, 其實而家PEACH一D都唔平, 至於CX, 可能我係MARCO POLO CLUB, 所以間唔時會被UPGRADE, 雖然不是太喜歡, 不過覺得CX都待我不薄, 總之買機票都係睇時間, 睇價錢

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我同老公都未敢試坐PEACH~~因為暫時黎講PEACH唔見得平HK EXPRESS好多~
      如果價錢只差一百幾十~我會揀坐HKEXPRESS~~
      CX如果佢肯好似以前咁間唔中做下$2000+TAX之類promotion~我坐架!! 但宜家佢玩fanfares....

      刪除
  7. 今朝先睇到你係discuss個post,一口氣睇晒,好佩服你EQ咁高:-)。以前我都有係discuss出post同留言,但係近年日遊版多左好多打手,同埋d 占酸刻薄、偏激嘅人係度攪事,唯恐天下不亂,所以近來我都甚少睇日遊版。
    而家多數睇blog,有問題就自己google解決,真係唔掂先問人~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢d在討論區打滾左over 15年的人~點會怕hk discuss果小部分痴線佬XDD'
      果班人最想就係希望見到我自己Delete左個post咋嘛~~
      愈係平常心對住佢地~佢地愈無符~~我當佢地唱歌咋嘛~~不過佢地講黎講去三幅被都幾悶下就真

      刪除
  8. 想問一問你,hkexpress係大阪登機係直接係機橋到可以上機,還是要好像香港咁要落左機場跑道再轉機場地面巴士先可以上機?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知是不是次次一樣~我呢次是機場跑道再轉機場地面巴士上機
      但之後飛羽田果次是機橋上機 :D

      刪除
  9. 今日搵HK Expres既評語時,見到你呢個網頁。想搭HKExpress 去名古屋, 已check 過10月中有机位,只是擔心會否出現delay或無机?

    回覆刪除
    回覆
    1. 閣下看完這篇對Delay方面仍有顧慮? 唔緊要~睇埋下面呢篇閣下應該可以再安心一點
      http://hitomi-kong.blogspot.hk/2014/07/hong-kong-express.html

      另外我家妹子今年都坐了兩轉 (2次都是關西)~~一樣準時沒有delay啊

      無机? 似抹黑居多~~只係聽到有投訴改左航班時間...

      刪除
  10. 我黎緊呢次都係坐廉航 Jetstar , 我 172cm 應該冇問題掛 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. JETSTAR未坐過LOL
      只聽講有坐過PEACH同hkexpress的人表示hkexpress(舊機~即是唔係果些燒賣號)一定闊過peach

      刪除
  11. 你好, 我打算12月29號出發去廣島,2號返,第一次想用廉航,見到Facebook咁多負面留言,真係唔知好唔好買,同埋剛剛廣島去程做緊半價,來回HK3477,你覺得呢個價錢是否買得過? 謝謝,請指教。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hkexpress我坐左4次,老公額外坐多3次,我妹坐過3次,暫時真係未出過事,所以問我我當然唔覺得佢有問題haha, 去廣島唔一定坐直航,福岡或關西買pass坐新幹線都好快, 所以你自己計下有無pass用得著同埋飛福岡或關西幾銀,3477>>>直航佢獨市都比較唔到了

      刪除