2015-11-25

2.5小時極速生B及QE(伊利沙伯醫院)私家病房分享

 太嚇人要遮面...全相請看Facebook...
 photo FB_IMG_1447110983182P03_zpslbc4bpas.jpg


我家的小金魚出世了,預產期11月25日,
政府規定公務員最盡只能放前2後8產假,只好申請11月11日開始...
結果小金魚挑了11月10日跟我們正式見面,產假前零後十,實在太好了。


*..*..*2.5小時極速生B..*..*


11月10日凌晨2點,起床去小便居然順便穿水,地都不用拖囉,汗...
用少於1分鐘極速沖涼,立即叫可愛老公起身Call Taxi去醫院,
睡眼惺忪的他還問穿什麼水? 他以為家中有水管穿了...

上的士後開始陣痛,不過是可以忍受的程度,感覺像很劇烈的經痛?
到達醫院,先到產前室檢查,醫生說宮頸已經開到6度(9-10度便可以生),
摸到B頭!! 什麼!! 才大半小時宮頸已經直衝6度??
連姑娘也說「哇,你都幾忍得痛喎。」

脫光所有衣服極速推上產房,可愛老公陪產,
陣痛之餘下面開始有“開大”的感覺,沒錯,
最痛苦時刻就是宮頸已開但又未開夠度數,
那感覺很像“開大”並接近門口但要用全身力氣忍著,絕不能痾出來, 
那一刻完全明白為何有人寧願在肚上捱一刀也不想經歷此痛...
可愛老公表示我當時痛到面容嚴重扭曲,
不過倒是一滴眼水也沒流過,也沒有尖叫大吵,
醫院提供了笑氣,感覺作用一般? 我也不知道有沒有效,
姑娘說差不多開到8-9度時,我說我想試生,因為快撐不下去,
結果出力5次完成了,比想像中快...可能剛好遇到熟手醫生?
中途剪了會陰,不過痛到剪了都不知道呢...
出世時間凌晨4點28分,體重2.87Kgs(約6.3磅),
由在家穿水直到醫院生產,前後約2.5小時極速完成...

本來生產前要打兩針B型鏈球菌抗生素,
但生得太快,結果第二針都趕不及打便生了...


..*..*..*....*..*


一出世便一頭濃密黑毛,每天吃黑芝麻粉的幫助嗎??
出世時已立即開眼左望右望,伏在我身上爬行,
順產B果然比較早有反應。
4月從超聲波只看到一粒突了手腳的豆,
轉眼變成一個人仔,感覺上不可思議。
為什麼叫她小金魚?? 不哭的時候眼大大。
 photo DSC_0456P01_zps1gfaomlm.jpg


哭的時候...第一時間想到突眼金魚...好醜樣呀!!
(可愛老公按 : 你喊果時都好醜樣囉。)
 photo FB_IMG_1447512744225P02_zpsfd9xqxkm.jpg


回家了。
 photo DSC_0474P02_zpse8fjtmqy.jpg


*..*QE(伊利沙伯醫院)私家病房分享*..*


小金魚出世後收水時體重跌得較多,結果留院5日4夜,
第一晚未能即時上私家病房,
只好待在普通病房,公立醫院普通病房的環境各樣如何不用我多說吧。
幸好第二天下午已經可以上私家病房,
QE私家病房的環境果然如傳說中比一般私家醫院更靚,
當然不是以養和醫院那些級數比較啦...
我住的是兩人一房,房間有獨立衛浴間,一般私院也要四至六人一房,
而且QE私家病房整個樓層只有十多個床位,護士需要服務的人數相對較少,
她們都非常Nice(普通病房的護士其實都OK啦),
膳食是天與地的分別,早午晚餐下午茶宵夜一日5餐,
主菜可以選中餐西餐各兩款即最少四款可選,
粥炒麵飯什麼都有,選餐紙花多眼亂。


這是其中一餐膳食。    photo L1012422P04_zpsqrv9qd86.jpg


不但有湯水連湯渣還有綠豆沙。 photo L1012421P03_zpsbbh7c1d8.jpg


飯後甜品馬令檸檬撻,重點是好吃。
   photo DSC_0454P01_zpsesjxg3wj.jpg


一般市民入住私家二等病房要$3,760,公務員只要$263,
加上QE聲譽一向高,更有說是醫生精英集中地,
所以QE一直被稱為公務員生仔勝地...
遠至屯門天水圍甚至大埔林村的同事也會去QE...
尚有一人一房的頭等病房,不過只有幾個床位超難排...


其實最初可愛老公力勸我去私家醫院,
不過作為新制公務員,福利已經被大刀削減,
如果連這個最大福利之一也不享用實在太浪費啦...
而且這次生產時間超短...私家醫院生的話感覺上很蝕?



 由於正在經歷被稱為最難捱最辛苦的第一個月,
Blog短暫停止更新...
這篇Blog也用了十多天才慢慢完成...





64 則留言:

  1. 小B很精靈呀!!!仲好多頭髮~~~~~!!!

    回覆刪除
  2. 恭喜恭喜! 不用3個鐘就生出來! 聼過有人要十幾個鐘...
    BB似邊個多D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 十幾個鐘唔算耐~我老公個舊同事老婆痛左26鐘...我妹個同事痛32個鐘...

      刪除
  3. 恭喜恭喜~祝囡囡快高長大

    回覆刪除
    回覆
    1. 生左驚養唔大大左驚學壞呢句說話真係恰到好處...

      刪除
  4. 恭喜曬~祝你同bb都健康快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭一個月係辛苦d架,之後就會慢慢易湊,捱埋佢啦,好快就過架喇!!

      刪除
    2. 希望係啦~因為我細個時一直都好難湊lol...

      刪除
  5. 恭喜恭喜!BB眼仔碌碌好精靈。
    祝BB身體健康,快高長大;媽媽早日復元,修身成功。
    全家人甜甜蜜蜜。

    回覆刪除
  6. 恭喜恭喜,bb大眼仔,又多頭髮,好可愛。。。
    b女身體健康,媽媽快啲復完

    回覆刪除
    回覆
    1. 多頭髮可能似老公~不過我當年出世時都已經成頭黑毛:)

      刪除
    2. 好羨慕啲人有多而濃密嘅頭髮(因為自己小而薄,哈),bb出世後你地會好辛苦,加上呢2日突然咁凍,大人bb都要小心身體,唔好凍親

      刪除
    3. 所以我地唔打算幫b剪光頭了~haha
      宜家都已經比想像中辛苦....好彩請左陪月工人兩日前到左...

      刪除
  7. 恭喜啊~原來你是公務員呢!要好好享用福利!

    回覆刪除
  8. 恭喜恭喜,BB快高長大,健康活潑,聽教聽話^^

    回覆刪除
  9. 恭喜晒,咁短時間就生左,真係好勁呀你
    可能小魚金好合作,唔想你痛太耐

    回覆刪除
  10. 恭喜你呀~萌b女好可愛~好好調理身體~期待你們的萌照~

    回覆刪除
  11. 小B出世?!☺️
    祝小金魚快高身大,身體健康,要聽聽話話!媽媽快快瘦身成功。

    回覆刪除
  12. 恭喜! 恭喜! 祝小B女快高長大! 聽聽話話! 開開心心!

    回覆刪除
  13. 恭喜晒! 祝小金魚快高長大, 好快又可3人行去曰本了!

    回覆刪除
  14. 再一次恭喜你呀~~ BB 眼大大好可愛呀!

    你好勁呀, 開到六度都未癲, 我開到三度時已經痛到想死!
    2個幾小時就生到出黎真係好快, BB 同媽媽都叻叻~~
    期待見到你更多的BB 相, 呢段時間好好休息先啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我GE印象中當知道開到6度後下面就開始愈來愈難頂~8-9度真係痛到打冷震!
      其實雖然老公在隔離不過痛到幾乎忘記佢存在lol....

      刪除
  15. 恭喜恭喜﹗小公主每天樣貎都吾同,要日日記低佢,公院的私家病房伙食係吾同啲,竟然有甜品^_^

    回覆刪除
  16. 2.5hr,快過飛轉關西!恭喜恭喜。

    回覆刪除
  17. 恭喜哂呀, BB好可愛~~ BB可以快速出世, 真係好錫住你~~ 我都希望自己可以唔駛痛好耐啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舊同事老婆個B遲我2日生~痛左26個鐘~聽到都驚!

      刪除
  18. 恭喜! BB女出世了! 生活將增添許許多多的樂趣:D 過往你們攀山涉水走遍一個又一個著名景點,可見你的堅忍和耐力,也練得一身好體魄,順帶令生BB都容易多了! :) Mrs HO

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~我地旅行模式已經愈來愈懶同HEA~~不過生前幾個月老公狂出差~我就個個星期吸塵抹地抹廁所廚房

      刪除
  19. 恭喜晒呀 ! lolita B 女終於出世了,好可愛呢 ! 祝 B 女身體健康 ! 精靈活潑 ! 開心快樂 !
    我覺得開眼後的 B 女暫時似你喎,不過樣貌成日變,遲啲好難講,哈哈 ~
    我當初開到 5、6 度已經開始痛到唔想講嘢,我也是中途剪了會陰的,不過姑娘有幫我打局部麻醉後才剪的。
    西醫角度的膳食果然唔同,居然有綠豆沙 ?! 老人家的角度,這個很「涼」的,另外聽說 BB 的詳細出生時間不可說給外人知道的 ( 不過,長輩們的忌諱我都做咗唔少,嘻 ~ :P )

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝祝福:)
      宜家我地每日都會同佢影幾張睇下佢GE樣貌變化~合眼似老公!

      WELL~到底會陰幾時剪同有無局部麻醉我都唔知~淨係知剪左~~出緊力時都唔理醫生在下面搞咩了~HAHA

      綠豆沙D人生前食清胎毒~~生完食當甜品架姐~~HEHE
      BTW~~迷信野我一般都唔會理~LOL

      刪除
  20. 恭喜多次先, 真是好快手, 開到8, 9度, 要忍住吾去得大大咁就最辛苦,
    3個小時都吾洗就生完,b 女幾咁錫住你呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. D人話第2胎仲快生,萬一要生下胎咪要住醫院d附近lol

      刪除
  21. 恭喜恭喜! 祝願你們一家都幸福愉快,身體健康!!

    回覆刪除
  22. 恭喜妳們生左個咁精靈baby, 好好坐月休息下

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!坐月雖然有陪月不過可以訓的時間依然得好少T.T

      刪除
  23. 恭喜你地呀~~BB好得意
    我已經想像緊佢坐melody BB車個樣

    回覆刪除
  24. 恭喜哂!! 祝小金魚BB快高長大

    回覆刪除
  25. 恭喜!祝福你們永遠幸福快樂。

    回覆刪除
  26. haha, 唔好意思, 咁遲先入來恭喜你,
    因為我都坐緊月(十二月),
    你好叻呀, 咁快生到個B,
    又早咗出世, (雖然D人話早唔好, 但我完全明白最尾果個月超辛苦, 恨不得快點必出來),
    BB好可愛, 眼睛好大, 頭髮又濃密 (我好多朋友D BB女成2歲都冇乜頭髮XD),
    期待再睇你D BB女日本戰利品 (我已經歷破產, 日本嘅BB女衫靚到不得之了~~),
    同埋期待兩母女嘅LOLITA裝束~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜! 原來你同我咁近時間呀! 我都估你咁耐唔蒲頭可能都生左/準備生了XD
      早係早左D不過都好彩足月足磅~亦好彩上班前介左夜奶! 宜家終於都可以連訓5-6個鐘到天光~HAHA
      快看這篇!!XD
      http://hitomi-kong.blogspot.hk/2016/01/2015-1881-heritage.html

      刪除