2016-01-02

聖誕速影2015 - 1881 Heritage (聖誕華麗皇室冰雪慶典)

聖誕速影2015 - 1881 Heritage (聖誕華麗皇室冰雪慶典)


 ♥♫o‧°♥∴☆ ♥‧°☆∴°★‧° ♥♫o‧°♥∴☆ ♥‧°☆∴♥♫o‧


Blouse : Angelic Pretty (日本)
  Jumper Skirt : Angelic Pretty (日本)
Socks : Angelic Pretty (日本)
Shoes : Cacao Marshe (日本)
Accessories : Angelic Pretty (日本) / Swimmer (日本) /
  Cici手作万事屋(淘寶網) / Rococo Sou (淘寶網)
假髮 : DreamHolic (淘寶網)


生產後第一次穿Lolita,亦是2015年度聖誕唯一一次穿Lolita拍聖誕照片...
 嗚...還有些4月旅行入手和之後網購的Lolita都沒穿過...(〒︿〒)
 話說這天也帶了小金魚外出,早上8點多小金魚在家吃奶,
9點多飛的出尖沙咀,幸好10點多的現場不是太多人,
只是太陽有點猛烈...


我們的策略是我先被拍,然後才抱小金魚拍照。
 終於可以穿Dolly Cat好感動...放在衣櫃好久...(〒︿〒)
 photo IMG_3844P02_zpsu1ozvvhy.jpg
 
 
 腰部在可愛老公的協助下能拉鍊穿得下!!
   photo IMG_3910P08_zpsoc37sfpw.jpg
 
 
   photo IMG_3825P01_zpsnagg1gzy.jpg
 
 
    photo IMG_3851P01_zps2vhejmuo.jpg
 
 
  好喜歡這個新假髮,好強大的修臉效果。( ̄▽ ̄)
   photo IMG_3915P09_zpsjbtwy7pz.jpg
 
 
   photo IMG_3861P03_zpsxqysiotb.jpg
 
 
不知道晚上是什麼樣子,
 一大座白色假雪山早上實在不怎麼好看。( ̄▽ ̄)"
   photo IMG_3924P10_zps8h2gr7w1.jpg
 
 
  貓貓印花可愛度爆燈...
   photo IMG_3883P05_zpsb3gryhmg.jpg
 
 
   photo IMG_3878P04_zpsihtmfnuv.jpg
 
 
    photo IMG_3903P02_zpsigh0ctpt.jpg
 
 
   photo IMG_3901P07_zpsa9rtkift.jpg
 
 
 小金魚出場!!
終於可以穿上Lolita抱著她拍照了。
   photo IMG_3941P13_zpsiu3gaclw.jpg
 
 
  小金魚穿的紫色外套是「妖精の森・Amorosa mamma天使の糸」(Blog),
 裡面穿了「西松屋」粉紅色公主裙(Blog),
不過早上有點冷沒有機會脫下外套,另外穿了好可愛的立體貓貓襪子,
   photo IMG_3939P12_zpskb8wotr8.jpg
 
 
 半夢半醒中的小金魚...她的樣子似乎表示有點不耐煩...
   photo IMG_3889P06_zpscd5uedoa.jpg
 
 
  Well...穿這樣再抱著相應打扮的嬰兒真的很矚目...
   photo IMG_3932P11_zpsg41zv9ab.jpg
 
 
 平日眼大大的小金魚今天只開了一半眼睛。
 可愛老公笑說「呢個老母真係好變態,唔理個囡眼訓捉佢影相。」
 
 
   photo IMG_3948P03_zps3lk7zmro.jpg
 
 
  爸爸也要出場一下,好喜歡這張照片。
   photo IMG_3960P14_zpswyi94sus.jpg
 
 
 好失策,我居然忘記拍下穿上Lolita推My Melody戰車的照片!!
   photo IMG_3965P15_zpsblznqlyr.jpg
 
 
  呃...穿Lolita帶著嬰兒好麻煩...
 
 

28 則留言:

  1. 這輯相我也期待已久,哈哈
    穿Lolita 抱住baby 十分搶眼矚目了 。

    回覆刪除
  2. 這身裝扮和場景好配合,生完仍可著上Lolita的衫,真羡慕你呀﹗

    回覆刪除
  3. 好fit 呀!
    抱b 相完全唔似兩母女, 似兩姊妹咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人話我生完皮膚好過未生之前(????)
      個肚皮仲跟住我呢...希望夏天來臨前消失...

      刪除
  4. 好離譜呀。。。。 生完無耐就著得返 lolita, 换轉係我, 一定變左大肥婆囉。。。。 妒忌, 妒忌!!

    我 d 朋友通常生完, 出街 look 都依然極度烏 wear, 能夠 keep 到化個淡妝, 换件靚少少衫已經好叻。 你好勁呀, 仲得閒整 lolita, 還是。。。。。 你好早起身執自己呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗驚~食野唔好當真係食兩人份量就得架啦:DDD
      我覺得係因為懷孕期間食少左零食甜品所以無點暴肥~我身邊幾位朋友同事都只係肥左肚皮:DD

      呀囡呢期日夜顛倒搞到我夜晚幾乎眼光光望天光...好地獄...呢日7點半就洗頭化妝換衫9點幾走人...

      刪除
  5. 終於等到這輯相了 ! 好厲害,剛坐完月咁快就影到 !!
    小金魚半夢半醒不耐煩的樣子特別可愛,哈哈 ~ 其實做阿媽嘅間中都有少少變態的,好似我幾鍾意睇我個女個扁嘴樣咁 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 影多輯穿 Lolita 推 My Melody 戰車嘅相啦 !

      刪除
    2. 呀囡11月10日出世影呢輯都成12月底~不過講真坐完月都真係無出街意慾想攤0係屋企多D...
      呀囡伸懶腰個樣係勁樣衰但係我又覺得好搞笑好鐘意睇 LOL

      遲下得閒BOOK Studio自己影抱佢~室內影方便d

      刪除
  6. 影得好靚呀,人好靚好似個公仔呀,好襯個景。個假髮好靚呀,本身就係雙馬尾款?我通常自己紥雙馬尾多好少戴假髮<-仲未搵到岩心水假髮>-<

    回覆刪除
    回覆
    1. 影得唔夠喉....!!!(尖叫) 想去埋隔離的HARBOUR CITY影都唔得.......嗚...
      假髮本身係雙馬尾(可以拆)~我長頭髮果時紥唔到雙馬尾...髮質太差...
      DreamHolic D假髮設計好靚!

      刪除
    2. 結果有冇去?太多人?我果個(相機佬)太多人就唔想影。假髮我之前買左都未戴過,一直自己真髮雙馬尾(不過髮量唔夠假髮多,同冇染髮),宜家Dream Holic 好似唔見雙馬尾,佢個雙馬尾個其實係咪bob 頭+馬尾?

      刪除
    3. 無啦...主要係因為個胸谷奶個胸開始辛苦XD
      Dream Holic D 靚款通常要預約~我呢個都係淘寶閒置收番黎~~~
      穿LOLITA我一定要用假髮~真髮唔見得人...XD

      刪除
    4. 十個有九個半都戴假髮,我覺得唔戴總係比人睇得出XD,戴左個look 真係靚好多㗎。真係好羨慕你咁靚,仲有個可愛小金魚,大D可以一齊Lolita XD

      刪除
    5. 我旅行穿LOLITA通常只帶前蔭假髮(左右分界變平蔭)~個外觀真係爭D~不過旅行帶住一大個頭髮並不有趣...
      呃呃呃~可以同小金魚雙子的時候不知道還可否穿PINK XDD

      刪除
    6. 佢識企時可以雙子喇呱?(期待)

      刪除
    7. 冇市場呱。同款就只有仿>o<

      刪除
    8. 以前有人分享過有日本媽媽買AP(好多條!!)然後張條裙改細重新車過俾佢幾歲的女穿...

      刪除
  7. 影完係咪即刻返歸?
    完全唔似生完BB,瘦得好快
    架戰車好鬼靚

    回覆刪除
    回覆
    1. 影完唔即刻返歸唔得~個胸谷奶要番去PUMP...XD
      如果穿便服都仲可以搵個商場育嬰室之類PUMP GE...
      well~幸好我只是肥了肚皮lol

      刪除
  8. 啪啪啪啪, 好利害~
    著住LOLITA抱住個LOLITA BB真係第一次見,
    識行果時一定仲可愛~~

    回覆刪除