2019-04-10

[日本] 櫻花滿開自駕遊順利完成 - 北關東(栃木縣 & 群馬縣)、千葉縣、 東京︱親子旅遊。自由行



~*戰利品一覽*~
 photo 469A5811AP01_zpsf7gwlyqr.jpg


為期八天的第一次自駕遊終於完成!! 
帶著快要三歲半的小金魚旅行,細數之下非自駕旅遊有11次,
我們深明當中的辛勞,所以這次第一次自駕兼全自駕的旅行,帶給我們無比震撼!! 
這種震撼,相信有多次帶小朋友坐公交旅行後再試自駕,會有更深切的體會,
帶小朋友自駕遊比我想像中更加舒服和輕鬆!! 絕對喜出望外!!
請容我完成鹿兒島遊記後,打一篇長文抒發一下感想。
 photo 469A2662P02_zpsxkxpojhi.jpg


可能上次鹿兒島旅行有點倒霉(遺失護照銀包事件 - Blog),上天憐憫我(笑),
今次有三件好事發生,第一是第一次租車大抽獎就中大獎(容後分享),
第二是到處都是滿開櫻花,第三是除了行Outlet那天陰天有雨,
其他日子每天都是藍天,雖然...我們旅行又真是沒有遇過惡劣天氣,哈哈,
此次行程很順利和十分豐富,今次大家都非常非常滿意!! 稍後再分享!!  photo 469A3441P01_zpstwgtvlwv.jpg

10 則留言:

  1. 恭喜恭喜 welcome back!!!

    你旅行無遇過惡劣天氣咩? 2012 果次,只係香港天氣差,在日本無事?

    你好好彩呀,我自駕,吾係改路攪到盪失路,就係無位泊車,差 d 攪到到景點而不入。 所以我地對自駕好大陰影呀,雖然吾洗趕車,搬行李,又真係相對公交舒適。

    對待你的長文分棄~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你背左我個Blog架XDDDDD
      2012年香港機場等上機有雷暴警報,有日去食lunch就落左一粒鐘大雨結果就在車站食野+等車,
      大雨唔算惡劣啦,haha,出唔到去食lunch姐。我遇大風雪次數應該多過大風雨XD

      可能你自駕係好多年前,D GPS/google map資料未咁齊?
      盪失路在市區試過一鑊,兜多左半粒鐘,不過都一鑊姐,
      泊車又真係無咩問題,事前市區同郊區已經搵定晒泊車mapcode,
      熱門郊區比較難泊車的景點,
      搵埋後備泊車mapcode,mapcode基本上都唔會錯位,
      除非自己click mapcode時click錯位/渣車果個入錯code XD

      刪除
    2. 2012 果次,我好似早你一星期,我差 d 返吾到香港丫嘛,零晨落左機,就等左~ 2 hr 先上到的士嘛,所以好記得>-<

      你講起我自駕可能係好耐之前,係喎,又真係, 2013, 2014 囉。 衰過之後無自駕啦。 對比你我真係準備不足,我無揾後備泊車呀,我大安旨意以為實有位嘛。

      俾你講到我都想自駕添,不過要說服我老公就有 d 難度,事關去旅行佢不嬲吾用腦,要佢駕車好辛苦佢架 -_-" 我自己又吾爭氣,個牌擺左11 年啦,我經已吾記得點揸,亦無衝動去補鐘,我好中意日日搭車返工 :p

      刪除
    3. 自駕唔係只係方便省時咁簡單,兩個大人就可能無咩所謂,帶住小朋友簡直係天堂同地獄,
      我有朋友都係帶小朋友先自駕,如果拋低個仔得兩公婆自己去,佢地都係坐公交GE
      我老公如果渣車番工,20分鐘番到,巴士要一個鐘零三個字....所以佢鍾意渣車番工,當然果日有需要先渣,因為泊車都成舊水一日...

      刪除
  2. 我唔中意用map code,成日帶我去左唔知咩地方...
    電話用google map, 車就用電話號碼

    回覆刪除
    回覆
    1. 會唔會係搵錯mapcode / 入錯mapcode? Mapcode用座標定位,正路係excatly果個位,我自己親自search mapcode,唔用人地網上搵好果d,全部都arm晒地方,係有一鑊市區乃野係因為個GPS突然short左,行錯左個路口唔識得即刻update路線,搞到兜左好耐

      入電話號碼我認為乃野機會大d,因為佢有時個電話號碼,根本就唔係果個地址,我出發前電話check一次mapcode check一次,我唔會盡信電話號碼

      刪除
    2. Mapcode 我都衰過呀

      沖繩那霸首里城,跟 mapcode 係點左我地去後門,仲要堀頭路,好彩我老公手車ok, 换轉係我,吾知點揸返架車出黎囉~

      刪除
    3. 我覺得可能個mapcode個位本身就係後門XD....即係個mapcode本身就唔太對位,我唔會用坊間人地搵好的mapcode,全部係親自開住對實個位自己click mapcode,不過當然mapcode都有個問題,例如如果咁ARM果個位有條橋,佢唔會識分上面定下面(當然GOOGLE MAP都會)

      刪除
  3. 能順利完成一趟愉快的旅程,實在是很令人興奮和感恩的,恭喜恭喜 ~
    期待你的感想分享和戰利品篇 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 最初擔心人生路不熟要花好多時間搵路,好彩情況俾想像好太多,去的地方比以前多左好多,行程充實得黎又玩得好輕鬆。

      刪除