2022-04-13

梳乎厘Pancake + 蛋包飯 - グリル滿天星 (尖沙咀 - 海港城)

 早前香港疫情爆到最高峰,很多人不敢外出吃飯,繼續照出街食飯的我們,
又趁機會去食日常要排長龍的餐廳,滿天星不記得跑了去食兩次還是三次,
不用排隊很愉快,但消費劵一出,上星期海港城連車都泊不到要轉場…真是現實。


(題外話 : 話說某天姐姐要去看醫生,於是就帶到老人家處幫忙照顧一天,
誰不知有人竟然讓小朋友拿香火而且是長的那種去拜神,
於是已燃點火種的香火不小心插到臉,事隔一月現在臉上仍留有紅印,
不知道何時才會完全消退,本來我對拜神沒什麼感覺,反正我就不會去拜,
現在我感受到沒得到保祐之餘還受到傷害,現在由無感覺變成鄙視拜神行為,
這種神還要繼續拜? 保祐了什麼? 有發大財嗎? 沒有。有身體健康? 也沒有。
神主牌這種垃圾掉到堆塡區吧。那個香火再插上少少就會到眼睛,
如果真的插到眼睛誰賠給她? 明明一張可愛白滑的臉,無知真可怕!)


雖然這裡本來的主打應該是日式蛋包飯,不過我是為了吃甜而來。


最近幾乎每星期都吃梳乎厘Pancake,除非是比較差或特好,
否則都不太記得哪間是哪味道,我有回頭再去吃應該是OK吧?
唯一最大印象大概是覺得滿天星的Pancake好細份,
又或者是旺角The Pantry(Blog)的Pancake實在好大份,哈哈。




芭菲很好看,不過並沒有覺得好好食?


可能我太喜歡喝The Pantry的薄荷朱古力Milkshake,
真心覺得下面兩杯連一半都比不上。




蛋包飯定價不低,二百幾一碟起跳,據說每份蛋包飯用了三隻蘭王蛋,
家中有買日本蛋,蘭王蛋沒買過,的確比起平日吃的日本蛋,蛋味較香濃。


裡面也混有不少帶子,但漢堡扒是不是可以更Juicy一點呢。




除非爆第六波政府又禁東禁西,否則都好難再去海港城食飯了。


7 則留言:

  1. 好奇怪大人點解會讓小朋友拿香火明知係危險, 平時拖住小朋友出街見到有人拎住煙頭都會行開.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢!! 我都想知點解呢!! 已經生存左六十幾年的大人,竟然唔知香火危險俾小朋友拎!!
      無知真可怕!! 仲要唔立即打電話俾我,自己搵D藥油幫佢塗!! 放工去接佢先知出事!!

      刪除
  2. 滿天星聽過,幾有名氣的,但未試,而家咁多人又唔洗試了

    回覆刪除
    回覆
    1. 係叨,消費劵一出好多人就好似放監咁湧晒出黎...

      刪除
  3. 拜神呢樣嘢,相信我比你經歷更多(我奶奶好相信),只係太多好濕碎事好難表達,總之一句,唔好影響到小朋友健康就算,否則就真係火都嚟!
    而家見到小金魚受傷,好明白你感受,真係心痛又嬲,仲要亂搽藥油,呢個又係另一樣令人火起嘅事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我聽老公及姑姐講,佢地以前細個飲過香爐灰水,我個大女飲過符水 😒

      刪除
    2. 飲符水?! WA 呢樣野我完全不能接受,我老公肯定都唔會接受,你奶奶激好多呀!

      刪除