2022-09-28

增添上學樂趣 - 上學髮飾大包圍

 為了增加上學樂趣,除了可愛文具和書包等等,
上學髮飾也很重要,據前輩說,除了學校自家設計的雙色髮飾外,
其他髮飾只能單色淺粉紅,至於形狀,似乎除了蝴蝶款式外,
就沒有人試過用其他,例如下面花花星星,於是我就賭一把,
買了幾款花花形狀、星星呀Kitty頭曲奇,還有稍為濃色一點的蝴蝶,
暫時全部款式和各種粉紅色都用過,沒有出什麼意外呢,
現在每晚睡覺前她都會煩惱明天用哪一款,她自己本身又喜歡粉紅色,
是快樂而有樂趣的煩惱呢! 


髮夾的整理串...


學校自家設計的雙色髮飾其實也不錯,像小兔子很可愛,
另外似乎不一定要蝴蝶結呢,反正暫時都過關啦。


上小學來說這幾款花花都算幾突出...


蝴蝶結似乎幾大隻都可以。XD
蝴蝶結也有不同樣式,上學真快樂呢。XD


千變萬化的蝴蝶結。


上小學也能樂趣多。:D




9 則留言:

  1. 哈哈,原來而家啲小學頭飾可以咁寬鬆,舊時只係黑白兩色咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. haha,因為佢學校條tie仔係粉紅色XD 要襯番色姐XD

      刪除
  2. 俾我買咗一堆,好多時都只係常用几款

    回覆刪除
  3. 我個女果間只可以黑或深藍,好悶,所以我冇乜心機買,求其有兩三隻用就算 XDD

    回覆刪除
  4. 當我睇到第一張圖時,就諗,係吾係師妹呢?應該無幾多間學校用粉紅色。

    想當年 , 廿幾年前呀,學校都係要求全粉紅色髮夾,髮飾,記憶中係無限款,因為限都無用,根本買吾到。

    另外,只有橡筋可以用黑色,吾可以用黑色髮夾,不過畢業後,聽聞改左,可以用黑色髮夾。

    廿幾年前無淘寶,我揾左好耐好耐先揾到一個全粉紅色嘅髮夾,我珍而重之咁用足7 年。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你講得很中,宜家可以用黑色髮夾,款式真係睇個別老師,非蝴蝶結款我女試過在操場俾當值老師捉話唔俾用,但另一方面好笑的係,班主任話佢D非蝴蝶結頭飾好靚XDDD 雙重標準XDDD

      刪除