2023-01-03

三年疫情後的首個旅行完成 - 蝦碌事件簿及各種感想


 ~ 蝦碌事件簿及各種感想 ~

1. 三年沒有旅行,檢查護照有沒有過期是常識,看到自己護照過期是2022年12月,
當然馬上上網辦理,取護照當天拿出舊護照,才看到過期實際是2023年12月...

2. 二妹12月頭去日本自駕遊,聊起郵寄申請國際車牌很方便,不用預約不用排隊,
之後跟可愛老公說起辦好了國際車牌嗎? 他居然問我不是妳幫我辦嗎?
如果不是二妹聊起郵寄申請國際車牌事宜,恐怕要出發前一天才發現,
然後出發當天早上要花幾個小時即日辦理,當天一定嚇到心臟病。

4. 由於我們不幸地坐機尾,入境自然幾乎排包尾,晚上10點45分到達日本,
入境人龍本來都已經夠長,偏偏排到我們的時候,剛好是00:00...
然後才發現日本海關換Chop日子是人手換字粒...沒想到這麼落後...
看著靚仔海關哥哥緩慢地用人手夾出字粒放回盒中,再在盒中放新的上去,
又遇上他要處理其他與我無關的文件,我們還要趕00:15最後的無料巴士去T2,
真是心急如焚...

5. 第一晚凌晨才到酒店,Check In時老爸的Booking酒店找不到,
幸好我本人比較Old School,習慣Print Out Booking,折騰了數十分鐘,
酒店職員拿著我們的紙張Booking看了又看,發現除了英文名字,
還有一欄片假名(Jalan系統要求),原來老爸的Booking用了片假名,
但我們我們Booking又很正常是留英文名去落Booking,
難怪大家怎麼找也找不到,所以以後我還是會堅持Print Out Booking。

6. 第一晚到酒店房間已經差不多凌晨1點,新買的其中一個行李箱竟然開不到,
最慘是內褲襪子剛好是這個行李箱,可愛老公不慌不忙地先吃個杯麵...呃...
他說這世界上有九成難題YouTube都有解決方法...果然終於成功開鎖,
後來幾天後發現,不是密碼鎖壞了,而是有某個白痴Set密碼時調轉方向...
某些數字大家都知道轉個方向就會變了其他數字...
某個白痴Set密碼後有幾次測試開鎖都成功,因為他一直調轉方向開鎖...
直到去到酒店時用上正常方向開鎖...那當然就開不到啦...

7. 預約東京的租車時,我看到"ETC"三隻字,就誤以為已經租了ETC卡,
去到櫃檯才驚覺只是車有"ETC"機,忘記了預約時Click租ETC卡...
幸好這次沒有跑太多收費道路,所以應該沒有差太多錢。

8. 在橫濱當晚回酒店時,有一個行李箱不見了,入面有公司電腦,
當時已經差不多晚上十點...原來某個白痴,買Gundam買得太開心,
整理車尾箱時忘記了把其中一個行李箱放回車,遺漏在停車場...
幸好該停車場距離酒店只是十幾分鐘,行李箱亦原封不動在原位...

9. 整個行程去的景點都滿意,唯一後悔是去了東京廸士尼,
入場不久的時候我跟可愛老公說下次我們先玩這個或者那個,
數個小時候我說這裡拍張照片吧,不知道什麼時候才再來,
離開的時候我說不想再來東京廸士尼,可愛老公表示女人變得真快!
我寧願在伊豆漫遊多一日多過迫廸士尼...這些與時間競賽的景點不適合我...

10. 更加強烈感受到自己老了,體力大不如前,果然去旅行真是要趁年輕,
回想十多年前第一次自由行,到底如何可以六點幾起床然後十一二點才睡覺...
這次旅行除了第二天坐內陸機外,每天最少都有8小時睡眠,非常健康呢。


其他事情之後慢慢分享。


待續...


9 則留言:

  1. 過多幾年,你們去旅行可能要跟旅遊團了 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 除非有咩事渣唔到車/年紀太大~否則習慣自由行好難去跟團呀

      刪除
  2. 6點起身浸溫泉, 2點瞓 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果唔洗帶住個不受控制的小朋友應該好好多....我女呢次旅行太Hyper...之前3-4歲都仲聽話d受控制...

      刪除
  3. 錯日子...我都有,先係睇咗日本日曆(星期一為每周第一日),tabelog book錯咗日期食飯,餐廳send email嚟話聖誕加價先發現,好彩對調兩個booking下有位順利食到。呢個係出發前。最驚險係响當地準備攞車時,發現booking日子係第二日。。。心都離埋,即刻諗定幾個plan b,包括立即改行程同改酒店,好彩第一個應急方案搞掂,就係租車公司可以俾提前一日攞車。

    印定哂booking我以前都會。之前幾次就係覺得拎成疊紙去幾浪費(加上我嘅癖好係好憎人摺皺啲紙)。但其實印出嚟嘅過程加排返啱日子係做埋double check。

    揸車蝦碌...無乜人嘅路試過兩次揸咗入對頭單程路;第一部車GPS姐姐講嘢好慢,我行快過佢就miss咗兩個highway 出口要兜大路。一如以往,唔記得踩住brake撻車,成部車lock咗又驚咗一輪。

    國際牌我一响郵寄,但呢期真係超耐。出發前等到我驚到要排定多一個online booking,好彩見到支票過咗數先放心取消返。

    唔見行李,好彩今次無。之前乜都試過唔見嘢。惟一執唔返又最肉痛係火車証。

    唔記得帶行李帶,等行李時望住一個個黑色喼好提心吊膽。結果,一個內含兩套煲嘅無印走佬袋等極都唔見,原來仲响羽田無load上機。其實都唔錯,第二日有人送返上門,慳番唔駛拎。當然如果帶海鮮返嚟可能會想殺人。

    大型主題公園我放棄咗好耐嘞。莫講話你湊住小金魚,再咁等玩一樣嘢排兩個鐘我寧願食多餐或去唱K。大叔我今次直頭去咗行下公園,睇住人哋啲心細路放風箏、餵鴨仔...

    回覆刪除
    回覆
    1. Book酒店錯日子呢次都有(唔小心Click漏月份變左book緊果個月~不過好早好早發現所以無事發生XD 我定期就會online望下自己d酒店booking...不過你攞車果下先發現錯日子都幾驚慌....如果旺區要改酒店都幾頭痕....

      可能香港揸開車,蝦碌野就好少,不過因為唔熟路行少/行多個街口變左對頭車係有試過XD 不過呢D地方通常都係無咩車先會錯GE XD

      大型熱門主題公園我諗住話晒都十日Full day~去一個啦~點知去完我就好驚了LOL...直情有心理陰影,...

      刪除
  4. 好明顯「某白痴」是誰 (豬隊友) XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢類失魂事如果發生在我身上應該唔會有人意外XD
      但發生在一個一向小心同冷靜的人身上都幾出奇...

      刪除