2009-06-01

婚禮後記 : 煌府海景宴會廳 - 國際都會店 (一)

有關婚禮後記,我會以比較中立態度及接收了各親朋好友的回應而寫下,我不會像別人什麼都把自己的寫得很好很滿意之類,因為我相信一個婚禮或多或少都會有瑕疵。






婚禮後記 : 煌府海景宴會廳 - 國際都會店

前言感想 : ( 擺酒是最重要最主要部分所以廢話較多 )



在還沒有決定結婚前,心水是擁有西式佈置的皇上皇集團。



後來被旺角道煌府的飛天馬車深深吸引,加上皇上皇集團劣評如潮不敢訂,所以我最先Join是旺角道煌府。當時又認為大部分酒樓都是西式佈置,以為場地不會跟酒店差太遠。




 





但看了愈來愈多資料,發覺這些西式佈置的酒樓,雖然拼命地讓別人覺得接近酒店,不再是那些老土的酒樓,但酒樓終歸是酒樓,西式佈置也只是騙人,這基於場地局限(e.g.
樓底矮)和「基本裝修」始終是酒樓Feel(有大水晶燈不代表像酒店)…加多少條羅馬柱花柱也好,酒樓格局味道揮之不去。而且酒樓千篇一律的西式佈置「宮廷式」裝修金碧輝煌等等我感到很悶很厭倦



所以經過一輪掙扎,跟末期Cancer的母親吵架,終於被母親動搖放棄旺角道而改為都會煌府,連日子也改了。








轉場風波: http://hk.myblog.yahoo.com/hitomi_kong/index?l=f&id=13 (請從退訂驚魂第一篇開始看) 



當時有點不捨得那個馬車,不過原來佐敦彩福也有這種出場方式,我就沒有再執著了。而且那個馬車出場方式有很大問題,大妹和其中一位同事曾去旺角道煌府飲宴,她們都說坐在較前席的賓客要讓路或者縮頭讓馬車降落,對於非常重視賓客感受的我,絕不接受這種情況(而且氣氛只是普通)。



別人的馬車出場 : http://www.youtube.com/watch?v=LXlpTfQp71I&feature=related

(我也看到前排來賓好像要縮頭?)



我的出場 : http://www.youtube.com/watch?v=z9FTojdn4kk



 



別以為一開始我便很滿意這個場地,其實我曾經在Easylife像潑婦一樣發爛投訴,我把Easylife的都會煌府Topic的氣氛變得惡劣,因為當時有說Service並非一個Waiter service一席,食物質素有問題,出場配合有問題,嫌它們佈置不足等等,對於他們標榜自己「酒店式」感到十分懷疑而發爛。不說不知,我曾經拿著煌府的2萬元訂單跑去跟彩福欣宴講數看看轉場有什麼優惠,但想了又想,又轉場嗎?! 真的要把自己的婚禮搞得這麼迂迴曲折嗎? 而且彩福欣宴除了廁所和Lighting贏都會煌府外,其他硬件設施比都會煌府差,我當時根本不甘心撻2萬元訂金轉場! 所以最後硬著頭皮,希望都會煌府只是因為還未熟習新場運作而發生問題,希望他們會逐一改善,我也在Easylife停止吵鬧。

待續...


4 則留言:

  1. 馬車個個好型!! 但隻馬好慢@@
    你地個opening 好好~~ :)
    [版主回覆06/03/2009 22:18:00]其實呢個馬車都唔錯架~~最衰佢個樓下真係唔太光鮮... 同埋個場有D舊..

    回覆刪除
  2. 有時真係會因為其他人嘅評價,而搞到個心1516,影嚮決定,不過我都信冇+全+美嘅,但求無驚無險就算
    唔計你之前籌備過程,你成個婚禮都好成功吖!睇得出個個都好開心
    [版主回覆06/03/2009 22:14:00]因為當初我由旺角道轉場~一圍貴左好多~ 所以果下一聽到有d負面野~就會驚錢就洗多左不過得個吉咁! haha

    回覆刪除
  3. 你好呀! 無意中 search 到你個blog ~ 對正在籌備bd的我很有幫助呢! 我都係 book 左 都會煌府呀~ 所以好期待你既 "待續" 呢..hehee! ps. 你同你妹妹都好靚呀!! 你婚宴當晚o個幾套衫都very good 呢~~
    [版主回覆06/03/2009 22:02:00]你BOOK海景廳還是都會另一個新煌府場?

    回覆刪除
  4. Hitomi,  我book 左海景廳呀!  不過我睇完你既comment 有少少擔心會好逼, 因為我預計會擺 28-30 圍呢... 我係book 2011年3月 ~  而家仲未confirm 人數, 但初步計過都有 28 , 29圍 ...  或者到時縮少d 啦!!  >__< "  你擺 24圍都話逼@@?  我有d 驚呢!!  杜生都話如果 有 30 圍的話, 可以參慮九展個新場會好d ..... 但我又怕如果到時冇 30圍, 咁大個場, 好吉啊~ 會唔好睇, 唔夠熱鬧呢!! 加上交通同地點... 我都係鍾意都會海景廳多d 呢!!
    [版主回覆06/06/2009 00:40:00]良心見意~~初步計既然 28 , 29圍~你擺九展好了~ 28 , 29圍呢個圍數絕對 絕對 唔合適擺都會店~ 我真係唔知到時敬酒你點行呀! 就是唔 敬酒圍與圍之間會好迫! (何況你唔會唔 敬酒吧??) 我當初根本就唔想擺24圍(因為我知道24圍敬酒會迫) 初初計得廿圍咋嘛...請請下變左24~~ 24圍match in就仍然好鬆動~敬酒就迫迫地了~28/29圍真係不能想像

    回覆刪除